kravmärkt Postad 25 December , 2008 Rapport Share Postad 25 December , 2008 Fyfaaaaan för att vara sjuk! Hejdå jul 2008, hej sova i soffan hela julen 2008:( bara du är frisk till nyår så. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 25 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2008 bara du är frisk till nyår så. Lär ju inte ska hända:( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jenny112 Postad 25 December , 2008 Rapport Share Postad 25 December , 2008 lär mej vinna pengar vinner aldrig pokerstars ger mej motrigg bara... en kille synar all in med 6-4s för 50 dollar..jag har dam dam han floppar stege vad är oddsen! jaja grattis till fina klonkar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 26 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2008 lär mej vinna pengar vinner aldrig pokerstars ger mej motrigg bara... en kille synar all in med 6-4s för 50 dollar..jag har dam dam han floppar stege vad är oddsen! jaja grattis till fina klonkar Är inte medriggad om du trodde det.. Det har den här dagen om inte annat bevisat..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 26 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2008 Rätt kall dag, har spelat mest bra, men har faaaan inget flyt alls! 2 småklonkar på party räddade dagen, men är fan besviken... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 27 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2008 Hmmm sjuuukt sugen på att lira GT på ongame idag... Men $1080 är lite dyrt.. Så säljer % här, bara att hojta om ngn är intresserad. 10% för $108 isf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 Har tråkigt så jag kan köpa 20 %. Antar att det går bra att betala på stars Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 27 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2008 Har tråkigt så jag kan köpa 20 %. Antar att det går bra att betala på stars Sure, PMa msn så jag kan uppdatera:) 30% sålt, 20% up for grabs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 27 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2008 Försäljniingen klar: Kraclob 10% Tordi 20% Moleskin 20% Och så Garpen 10% bytta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 27 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2008 BUST GT $1080 View Previous Next TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-84636285-213 played at "Boise" for USD TC from 2008-12-27 16:36 until 2008-12-27 16:38 Seat 1: DIEsel S ($11,256 in chips) Seat 3: 00oasis00 ($15,018 in chips) Seat 4: AnteSvanteS ($13,962 in chips) Seat 7: basturk ($24,640 in chips) Seat 8: Martin Gaus ($9,158 in chips) Seat 10: Anna K. ($24,114 in chips) ANTES/BLINDS Martin Gaus posts small blind ($75), Anna K. posts big blind ($150). PRE-FLOP DIEsel S folds, 00oasis00 bets $455, AnteSvanteS bets $1,262, basturk folds, Martin Gaus folds, Anna K. calls $1,112, 00oasis00 calls $807. FLOP [board cards: ,, ] Anna K. checks, 00oasis00 checks, AnteSvanteS bets $2,400, Anna K. bets $6,400, 00oasis00 folds, AnteSvanteS bets $10,300 and is all-in, Anna K. calls $6,300. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN AnteSvanteS shows [ , ] Anna K. shows [ , ] Anna K. wins $29,261. SUMMARY Dealer: basturk Pot: $29,261 DIEsel S, loses $0 00oasis00, loses $1,262 AnteSvanteS, loses $13,962 basturk, loses $0 Martin Gaus, loses $75 Anna K., bets $13,962, collects $29,261, net $15,299 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 ajsidasijfdisuhfisdugfiusdhgfuhgiusfhoiufhgoiurgh ÄR DET SÅ MKT BEGÄRT ATT FÅ VINNA EN JÄVLA FLIPP AV 3 NÅN JÄVLA GÅNG MED MINDRE ÄN 30 KVAR I EN TURRE?????? asoijlsdhiouashfdugfgiofuisdfugilsiu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blavittmarcus Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Otur Kan du lägga till mig på msn, hade vart nice att ha ngn att snacka poker med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 Otur Kan du lägga till mig på msn, hade vart nice att ha ngn att snacka poker med. Mabe baby! Vet jag vem du är? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Mabe baby! Vet jag vem du är? Han är bonde, han kommer ju från horred... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Mabe baby! Vet jag vem du är? Marcus heter jag, bor i halmstad ^^ inte horred Gillar att snacka poker och extra kul med dom som det går bra för // MS Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Marcus heter jag, bor i halmstad ^^ inte horred Gillar att snacka poker och extra kul med dom som det går bra för // MS http://www.motesplatsen.se Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 http://www.motesplatsen.se Kul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Kul ja humorn är ju på topp ibland, man undrar ju varför man inte blev komiker Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 ja humorn är ju på topp ibland, man undrar ju varför man inte blev komiker haha ^^ spelar du på ongame nånting? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Marcus heter jag, bor i halmstad ^^ inte horred Gillar att snacka poker och extra kul med dom som det går bra för // MS Ok, hehe tja om det är ngn det går bra för får du fråga om ngn annans msn, springer som en åsna på kullersten atm... http://www.motesplatsen.se Hehe:D Gårdagen var rätt kall.. Spelade typ mer eller mindre allt, och lyckades bara få typ 3 Hyfsade ITM och en vinst i $10k gtd $25 SH rebuy för $3.3k. Är brutalt missnöjd med det, trots att det ju iofs inte var ngn katastrof ekonomiskt. Men spelade inte optimalt och sprang löjligt dåligt imo. Ok att man kanske flippar lite illa lr så ibland, men igår var det fan så att alla made hands förlorade vs löjliga drag, alla drag missade och de flesta flipps gick åt helvete. Värst var nog en 35k flipp i 100r på stars där han rivrar RR färg ofc.. Nåja, får tacka Krac för gästvänligheten. Du o ville är välkomna hit anyday! Skulle vara najs att dra en söndag här:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Ok, hehe tja om det är ngn det går bra för får du fråga om ngn annans msn, springer som en åsna på kullersten atm... Hehe:D Gårdagen var rätt kall.. Spelade typ mer eller mindre allt, och lyckades bara få typ 3 Hyfsade ITM och en vinst i $10k gtd $25 SH rebuy för $3.3k. Är brutalt missnöjd med det, trots att det ju iofs inte var ngn katastrof ekonomiskt. Men spelade inte optimalt och sprang löjligt dåligt imo. Ok att man kanske flippar lite illa lr så ibland, men igår var det fan så att alla made hands förlorade vs löjliga drag, alla drag missade och de flesta flipps gick åt helvete. Värst var nog en 35k flipp i 100r på stars där han rivrar RR färg ofc.. Nåja, får tacka Krac för gästvänligheten. Du o ville är välkomna hit anyday! Skulle vara najs att dra en söndag här:) Du kanske är inne i en tung period men det vänder snart! Synd att du åkte med KK i GT. GT är ju drömmen någongång att spela! Grattis till 3,3K$ vinsten ialf ! //MS Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Du.. marcus... har du cam? *blink* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Du.. marcus... har du cam? *blink* Varför är folk så elaka mot mig? Vad har jag gjort vill bara diskutera poker med proffs... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Varför är folk så elaka mot mig? Vad har jag gjort vill bara diskutera poker med proffs... Ingen cam alltså? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Varför är folk så elaka mot mig? Vad har jag gjort vill bara diskutera poker med proffs... Vad har proffsen ut av att diskutera poker med dig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts