Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

Mm vilken härlig dag:)

Slutade söndagsgrinden igår runt 12 efter som tjejen från i lördags ville komma förbi.

Lika bra det då det gick ganska miserabelt...

Nåja lyckades iaf avsluta med att vinna 4 platser till ftp 750k på 7st $24 sattar så det vart inte jätteback.

 

Var riktig trevligt att ha lite damsällskap iaf och tjejen är en sån där person som är lätt att umgås med har jag märkt. Hmm får se vart det tar vägen iaf.

Hon stannade till ca 4 idag och sen var det iväg på b-lags match mot ngt benknäckargäng från ngn sörmländsk håla:P

4-1 vann vi med och jag lyckades med ett äkta hattrick:D 1-1, 2-1, 3-1. Alltid kul att göra lite mål.

 

Nu sitter jag och funtar på om jag:

a)ska kolla vidare på surface, serien som kraclob tipsade om som har visat sig vara rätt nötig (thx dude)

b)grinda lite

c)kolla ngn av alla filmer jag har tankat.

 

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jobb rulez

Hoppas det, var ett tag sen nu:roll:

Struktur i vardagen är så otroligt mycket värt. Bra initiativ med jobbet

 

Tack, känns verkligen rätt för mig. Börjar ju fundera lite på hur normalt det är när det börjar bli standard att lägga sig mellan 6-9 på morgonen varje dag. Inget man mår jättebra av kanske.

Nåja blir kul att prova på lite, bara jag får lite sköna männsikor runt mig så borde det vara lugnt.

 

 

 

 

 

 

 

 

Imorgon blir det då som sagt into på jobbet och sen på kvällen blir det Arn II på heron med damen, mysigt värre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat idag, var riktigt najs jobb. Jättesöta ungar som jag jobbar med.

 

Efter jobbat bar det av hemåt för storstädning. Nu är det riktigt cleant här hemma och hela kylen är full av nyinköpt smaskig mat.

 

Lite senare kommer damen från helgen över. Det blir antingen kycklingwok lr entrecote med hasselbackspotatis:)

Har även inhandlat 400g Serranoskinka till mig sj!

 

På återhörande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukt nice kväll igår.;)

Idag har vart soft med, låg o kollade tv serier mellan 12-15, sen var det gymmet 1½h och nu ska jag iväg på fotbollsträning.

 

Imorgon blir det jobb och sen grabbkväll med tv-spel, poker, öl och kanske en film hos mig:)

 

Vilket lag spelar du med?, nice dagbok btw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt kul på grillpartyt med Krac i lördags:)

Igår skippade jag söndagsgrinden och gick ist på bio med tjejen som jag träffat en del nu och såg Arn II. Den var rätt kass imo, besvikelse jämfört med första filmen.

 

Idag blir det tackotallrik och ett par filmer med ett gäng vänner hemma hos mig:) Blir nog riktigt trevligt. Är fan som en lite fritidsgård här hemma nuförtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...