AnteSvante Postad 25 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Mm vilken härlig dag:) Slutade söndagsgrinden igår runt 12 efter som tjejen från i lördags ville komma förbi. Lika bra det då det gick ganska miserabelt... Nåja lyckades iaf avsluta med att vinna 4 platser till ftp 750k på 7st $24 sattar så det vart inte jätteback. Var riktig trevligt att ha lite damsällskap iaf och tjejen är en sån där person som är lätt att umgås med har jag märkt. Hmm får se vart det tar vägen iaf. Hon stannade till ca 4 idag och sen var det iväg på b-lags match mot ngt benknäckargäng från ngn sörmländsk håla:P 4-1 vann vi med och jag lyckades med ett äkta hattrick:D 1-1, 2-1, 3-1. Alltid kul att göra lite mål. Nu sitter jag och funtar på om jag: a)ska kolla vidare på surface, serien som kraclob tipsade om som har visat sig vara rätt nötig (thx dude) b)grinda lite c)kolla ngn av alla filmer jag har tankat. Over and out.
AnteSvante Postad 26 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Ish, trött idag. Sov inte mkt i natt eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Ska prova på ett nytt jobb eftersom en vän till mig som jobbar inom vården behövde ngn som vickade på hennes jobb. Så får se om det är ngt för mig. Ska bli kul att jobba lite iaf:)
AnteSvante Postad 26 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Jobb, WTF???? :shock: Hehe tro det eller ej, man blir rätt trött på att bara sitta hemma och dega hela dagarna 2år i sträck:P
Rooney Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Struktur i vardagen är så otroligt mycket värt. Bra initiativ med jobbet
AnteSvante Postad 26 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Jobb rulez Hoppas det, var ett tag sen nu:roll: Struktur i vardagen är så otroligt mycket värt. Bra initiativ med jobbet Tack, känns verkligen rätt för mig. Börjar ju fundera lite på hur normalt det är när det börjar bli standard att lägga sig mellan 6-9 på morgonen varje dag. Inget man mår jättebra av kanske. Nåja blir kul att prova på lite, bara jag får lite sköna männsikor runt mig så borde det vara lugnt. Imorgon blir det då som sagt into på jobbet och sen på kvällen blir det Arn II på heron med damen, mysigt värre.
AnteSvante Postad 27 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Jobbat idag, var riktigt najs jobb. Jättesöta ungar som jag jobbar med. Efter jobbat bar det av hemåt för storstädning. Nu är det riktigt cleant här hemma och hela kylen är full av nyinköpt smaskig mat. Lite senare kommer damen från helgen över. Det blir antingen kycklingwok lr entrecote med hasselbackspotatis:) Har även inhandlat 400g Serranoskinka till mig sj! På återhörande.
JagGårGul Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 suck hur kan folk betala 1/10 av stacken oop när det är raise och reraise med 65s och sedan få det belönat med 668 flopp? Det gäller o ha tur då man spelar poker, annars blir de ingen deg !
AnteSvante Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Det gäller o ha tur då man spelar poker, annars blir de ingen deg ! Tyvärr sant.... Till viss del iaf.
AnteSvante Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 sjukt nice kväll igår. Idag har vart soft med, låg o kollade tv serier mellan 12-15, sen var det gymmet 1½h och nu ska jag iväg på fotbollsträning. Imorgon blir det jobb och sen grabbkväll med tv-spel, poker, öl och kanske en film hos mig:)
Rette Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 sjukt nice kväll igår.Idag har vart soft med, låg o kollade tv serier mellan 12-15, sen var det gymmet 1½h och nu ska jag iväg på fotbollsträning. Imorgon blir det jobb och sen grabbkväll med tv-spel, poker, öl och kanske en film hos mig:) Vilket lag spelar du med?, nice dagbok btw!
AnteSvante Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Vilket lag spelar du med?, nice dagbok btw! Tack så mkt:) Järna SK, skräplag i mitten av div5. Åkte ner från 4an förra året.
ulaf Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Jag tippar är du är en bufflig targetplayer på topp. Möööjligen typ vänsterback.
AnteSvante Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Jag tippar är du är en bufflig targetplayer på topp. Möööjligen typ vänsterback. Är som bäst inne i boxen. Men kan springa djupled med:)
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Trivs verkligen med tillvaron för tillfället! Kika även
ulaf Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Är som bäst inne i boxen. Men kan springa djupled med:) Som en öppen bok! Så jävla bra!
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Som en öppen bok! Så jävla bra! Wtf du har ju sett mig irl. Lite underligt att du inte gissade mittback iofs:p
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Ikväll har jag och 5 av polarna kollat wanted, rätt skön film imo. Nu sitter vi och lirar low stakes poker:) Är upp några hunkor!
prookelito Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Ikväll har jag och 5 av polarna kollat wanted, rätt skön film imo. Nu sitter vi och lirar low stakes poker:) Är upp några hunkor! Tyckte wanted var lite överdriven. Men ändo helt ok, hade det inte vart för det jämna tempot hade man somnat imo.
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Tyckte wanted var lite överdriven. Men ändo helt ok, hade det inte vart för det jämna tempot hade man somnat imo. Baserat pe en serie ju. Överdrivenheten fyller ju ett syfte. Inte meningen att det ska vara verkligt alls. Jäkla realister!
ulaf Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Se "3:10 to Yuma" om du vill se lite lagom orealistisk serietidningsvästern av hög kvalitet och med bra skådisar.
kraclob Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Se "3:10 to Yuma" om du vill se lite lagom orealistisk serietidningsvästern av hög kvalitet och med bra skådisar. Ska ses. / Ante
kraclob Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Jahapp nu sitter man hos Krac. Grillparty ikväll:) Är sjukt seg efter för lite sömn och ploj företagscup på dagen. Blir lungt f.ö. har match imorrn tyvärr. /Ante.
AnteSvante Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Postad 1 September , 2008 Sjukt kul på grillpartyt med Krac i lördags:) Igår skippade jag söndagsgrinden och gick ist på bio med tjejen som jag träffat en del nu och såg Arn II. Den var rätt kass imo, besvikelse jämfört med första filmen. Idag blir det tackotallrik och ett par filmer med ett gäng vänner hemma hos mig:) Blir nog riktigt trevligt. Är fan som en lite fritidsgård här hemma nuförtiden!
Recommended Posts