Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Idag sa kakade vi frukost i Central Park och kastade lite amerikansk fotboll.

 

Sen drog jag och syrran ner till forst 59th tror jag det var o kikade lite apple store, helt sjuk byggnad:) riktigt lackert att se iaf.

 

Seeen bar det av ner pa 15th, vilket ar skogatan #1. Helt sjuuuuukt mkt snygga skor. Och efter som en annan alskar skor sa var det ett bra stalle att vara pa. 4 par blev det. Ett par Airforce 1, specialare, ett par Nike zoom i sjukt snygga farger. Ett par Nike sneakers som ser lite sjuka ut men passar till typ allt och sist men inte minst ett par riktigt nica semi-casual svarta finskor, kommer inte ihag market atm.

 

Vart aven ett par scullcandy horlurar, ngra t-shirtar och annat krafs. Sjukt kul att bara ga fran butik till butig och handla allt man vill ha:mrgreen:

 

Ikvall blir det nog bio pa times square.

 

Btw blev lite fylla pa lokala puben igar. Traffade en sjukt rolig snubbe fran panama som hangde med oss. Han jobbade med ngt advokatjobb och reste runt o glassade typ. Hade sjukt mkt att beratta iaf eftersom han vart pa sa manga stallen.

 

Naja nu ska jag kasta mig ut i varmen igen. Pa aterhorande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Where are the pics. Or it din't happen.

 

+1

 

lite väl mycket snack här verkar det som...

 

Haha i know. Far tyvarr ge er till tals med bilderna:( Min kamera forsvunnit och har iaf ingen laptop med sa jag kan ladda upp bilder iaf sa.

Ska dock hora sa manga bilder som jag bara kan av morsan, hennes gubbe, mina styvsystrar och min riktiga syrra. Sa bilder kommer nar jag ar hemma antagligen:)

Kaaanske drar ivag ett mms till kraclob som han isf far ta och lagga upp har sa ni fiskar blir glada;)

 

Idag blir det lite rundvandring och kanske lite shopping! wiiie.

Ar fett sugen pa Iphone 3g. Fick reda pa att man skulle kunna kopa den utan abbonemang har i narheten.

 

Adios!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av någon oförklarlig anledning :shock: fick denna del av din mening mig att skratta oavbrutet i 10 minuter och spilla ut kaffet över hela tangentbordet. Så nu kan man säga du är skyldig mig ett sånt :mrgreen: .

Haha lovar att bjuda pa en kaffe om vi ses irl, men da far du bjuda pa ett gott skratt;)

Museét Intrepid är något de flesta missar. Ganska fräckt att gå på landningsbanan på ett äkta hangarfartyg från andra världskriget.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Intrepid_Sea-Air-Space_Museum

 

Hm verkar ratt intressant, far se vad de andra tkr bara. Inte jattepoppis nar det ar 2 killar och 4 tjejer:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag o styvfar min vart pa macys hela dagen.. Planen var att vi bara skulle in en snabbis dar och sen vidare upp i Empire state building, men icke. Macys bjod pa mkt fina shoppingmojligheter sa nu ar jag ett par DKNY-jeans, en CK-pike, 1par shorts lite linnen, kallingar och t-shirtar rikare och nagra $fattigare:)

Men shoppingen gick fore nar man hittar en massa najsa saker!

 

Empire state building bli ikvall ist. Lar bli fett att blicka ut over Manhattan darifran, hoppas bara att det inte ar alltfor lang ko....

 

 

L8ers doods!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igar var vi i Empire state building. Hur fet utsikt som helst. Enda som fosrtorde var att det var sa tokfullt med gulligullande par overallt sa man knappt kunde se ut:lol:

Ar aven jattetilt pa att moneybookers ar sa sega med sina utbetalningar. Behover cash nu! hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igar var vi i Empire state building. Hur fet utsikt som helst. Enda som fosrtorde var att det var sa tokfullt med gulligullande par overallt sa man knappt kunde se ut:lol:

Ar aven jattetilt pa att moneybookers ar sa sega med sina utbetalningar. Behover cash nu! hehe.

 

Det är bland annat därför man tar specialaren längst upp! 16 våningar till och såååå mycket mindre folk! När jag var där var det 4 totalt där, men iofs mycket mindre än därnere ;)

 

Om du är kvar i början av Augusti så spelar förresten Kanye, Lupe Fiasco och NERD på Madison! Vore ju riktigt nice imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bland annat därför man tar specialaren längst upp! 16 våningar till och såååå mycket mindre folk! När jag var där var det 4 totalt där, men iofs mycket mindre än därnere ;)

 

Om du är kvar i början av Augusti så spelar förresten Kanye, Lupe Fiasco och NERD på Madison! Vore ju riktigt nice imo!

 

Hehe var dar med saklart;) Inget folk alls och personlig guide fick man dar uppe.

 

Ar tyvarr inte kvar da. Drar hem den 20e och direkt fran Arlanda till Vastkusten:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fett seg idag, var uppe tidigt och tog en 30min joggingrunda + lite armhavningar och sa i Central Park. Helt sjukt vad grym den parken ar, hade vart najs att ha ngt liknande i sthlm.

 

Varmeboljan har slagit till ahr i NYC oxa, helt sinnessjukt varmt och kvalmigt. Darfor jag sitter pa datorn nu, orkade bara inte klampa runt mitt pa dagen, kanske blir en shoppingtur lite senare ikvall nar det ar lite svalare, nu blir det nog en PN lr lite film.

 

P.S. fick min deg fran MB, sa underbart att slippa tanka pa det iaf:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har var en helt underbar dag. Jag, mina systrar och Tobias, en kille fran Osterrike tog tunnelbanan hela vagen ner till andhallplatsen i Brooklyn och kikade runt dar. Det var inte mkt att se, sa vi drog vidare till en mer central gata i brooklyn och shoppade loss lite. Det blev en massa t-shirts, shorts m.m. Och jag kopte aven ett PSP:)

Efter Brooklyn sa blev det hotellet, dusch och sen ut pa middag pa 7th avenue. Vi hittade en riktigt fin thairestaurant som hade ruggigt god mat och det blev lite vin oxa.

Efter middagen sa var det dock planerat att vi skulle ga till Brooklyn bridge, men folk borjade tjafsa om att de inte orkade etc och det lag brak i luften nar 4 sura kvinnor borjade gnabbas. Som tur var sa ar jag snabbtankt;) och fick som tag pa en limo! Alla sura miner blev glada miner och vi criusade genom stan, over Brooklyn bridge till ett otroligt fint utsiktsstalle dar man sag hela Manhattan och Brooklyn Bridge pa kvallen nar allt ar upplyst. (bilder kommer snart)

Efter det drog jag och Tobias och sag 01.30 visningen av nya Batmanfilmen, vilken var sjukt bra! Nu forsoker jag halla mig vaken tills vi ska till flygplatsen... Sjukt segt men far inte bli for jetlaggad da jag ska dra direkt fran Arlanda till Vastkusten.

 

Cya!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Poker Game #7317693631: $3,000 Guarantee (Rebuy) (54886561), Table 12 - 1500/3000 - Pot Limit Omaha Hi - 17:11:39 ET - 2008/07/21

Seat 2: ALIBABE85 (183,223)

Seat 3: cubardoz (28,443)

Seat 4: pkrplayr23 (32,292)

Seat 5: kazzka (82,063)

Seat 6: antesvante (111,047)

Seat 7: thacincykid12 (51,450)

Seat 8: blackNmild84 (88,588)

Seat 9: rsmitty75 (42,894)

rsmitty75 posts the small blind of 1,500

ALIBABE85 posts the big blind of 3,000

The button is in seat #8

*** HOLE CARDS ***

Dealt to antesvante Jack of DiamondsJack of Spades2 of Clubs3 of Clubs

cubardoz folds

pkrplayr23 folds

kazzka folds

antesvante has 15 seconds left to act

antesvante raises to 7,500

thacincykid12 folds

blackNmild84 folds

rsmitty75 folds

ALIBABE85 calls 4,500

*** FLOP *** Ace of Diamonds4 of Diamonds5 of Spades

ALIBABE85 has 15 seconds left to act

ALIBABE85 bets 10,000

antesvante has 15 seconds left to act

antesvante raises to 33,500

ALIBABE85 raises to 117,000

antesvante calls 70,047, and is all in

ALIBABE85 shows Ace of Clubs4 of Clubs6 of DiamondsQueen of Spades

antesvante shows Jack of DiamondsJack of Spades2 of Clubs3 of Clubs

Uncalled bet of 13,453 returned to ALIBABE85

*** TURN *** Ace of Diamonds4 of Diamonds5 of Spades4 of Hearts

*** RIVER *** Ace of Diamonds4 of Diamonds5 of Spades4 of Hearts8 of Clubs

ALIBABE85 shows a full house, Fours full of Aces

antesvante shows a straight, Five high

ALIBABE85 wins the pot (223,594) with a full house, Fours full of Aces

antesvante stands up

*** SUMMARY ***

Total pot 223,594 | Rake 0

Board: Ace of Diamonds4 of Diamonds5 of Spades4 of Hearts8 of Clubs

Seat 2: ALIBABE85 (big blind) showed Ace of Clubs4 of Clubs6 of DiamondsQueen of Spades and won (223,594) with a full house, Fours full of Aces

Seat 3: cubardoz didn't bet (folded)

Seat 4: pkrplayr23 didn't bet (folded)

Seat 5: kazzka didn't bet (folded)

Seat 6: antesvante showed Jack of DiamondsJack of Spades2 of Clubs3 of Clubs and lost with a straight, Five high

Seat 7: thacincykid12 didn't bet (folded)

Seat 8: blackNmild84 (button) didn't bet (folded)

Seat 9: rsmitty75 (small blind) folded before the Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Poker Game #7320526746: $25,000 KO Guarantee (54904761), Table 13 - 500/1000 Ante 125 - No Limit Hold'em - 20:50:27 ET - 2008/07/21

Seat 1: MTT43 (19,329)

Seat 2: Q3s (52,705)

Seat 3: Ms2Tx (45,045)

Seat 4: David Pham (47,317)

Seat 5: chingping (24,995)

Seat 6: mitchell82 (18,787)

Seat 7: YiannosAEL (10,239)

Seat 8: antesvante (46,288)

Seat 9: Cutter187X (35,540)

MTT43 antes 125

Q3s antes 125

Ms2Tx antes 125

David Pham antes 125

chingping antes 125

mitchell82 antes 125

YiannosAEL antes 125

antesvante antes 125

MTT43 posts the small blind of 500

Q3s posts the big blind of 1,000

The button is in seat #8

*** HOLE CARDS ***

Dealt to antesvante Queen of HeartsJack of Spades

Ms2Tx folds

David Pham raises to 3,000

chingping folds

mitchell82 folds

YiannosAEL folds

antesvante has 15 seconds left to act

antesvante raises to 8,000

MTT43 folds

Q3s folds

David Pham calls 5,000

*** FLOP *** Queen of Clubs10 of Hearts6 of Diamonds

David Pham checks

antesvante bets 11,500

David Pham raises to 39,192, and is all in

antesvante calls 26,663, and is all in

David Pham shows 9 of HeartsJack of Hearts

antesvante shows Queen of HeartsJack of Spades

Uncalled bet of 1,029 returned to David Pham

*** TURN *** Queen of Clubs10 of Hearts6 of Diamonds2 of Hearts

*** RIVER *** Queen of Clubs10 of Hearts6 of Diamonds2 of HeartsAce of Hearts

David Pham shows a flush, Ace high

antesvante shows a pair of Queens

David Pham wins the pot (94,826) with a flush, Ace high

antesvante stands up

*** SUMMARY ***

Total pot 94,826 | Rake 0

Board: Queen of Clubs10 of Hearts6 of Diamonds2 of HeartsAce of Hearts

Seat 1: MTT43 (small blind) folded before the Flop

Seat 2: Q3s (big blind) folded before the Flop

Seat 3: Ms2Tx folded before the Flop

Seat 4: David Pham showed 9 of HeartsJack of Hearts and won (94,826) with a flush, Ace high

Seat 5: chingping folded before the Flop

Seat 6: mitchell82 folded before the Flop

Seat 7: YiannosAEL folded before the Flop

Seat 8: antesvante (button) showed Queen of HeartsJack of Spades and lost with a pair of Queens

Seat 9: Cutter187X is sitting out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör man här?

 

 

Full Tilt Poker Game #7322302464: Table Tuscarora (6 max) - $2/$4 - No Limit Hold'em - 23:01:42 ET - 2008/07/21

Seat 1: ur_an_ASSet ($817.30)

Seat 2: OPM Crook ($746)

Seat 3: JAGERN ($514)

Seat 4: 1timedealer ($552.50)

Seat 5: antesvante ($440.90)

Seat 6: 750400man ($314.10)

OPM Crook posts the small blind of $2

JAGERN posts the big blind of $4

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to antesvante Ace of ClubsQueen of Clubs

1timedealer folds

antesvante has 15 seconds left to act

antesvante raises to $14

750400man folds

ur_an_ASSet folds

OPM Crook folds

JAGERN raises to $40

antesvante calls $26

*** FLOP *** 10 of Diamonds3 of ClubsQueen of Hearts

JAGERN bets $68

antesvante calls $68

*** TURN *** 10 of Diamonds3 of ClubsQueen of Hearts9 of Diamonds

JAGERN has 15 seconds left to act

JAGERN bets $204

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...