Prizonic Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Ahh va fan palla gå in med den inställningen sen när blev fans realister, man vill ju vinna varje match och även om man är underdogs så blir man ju besikven när det inte går vägen. Att sen media håsar upp laget får väl stå för dem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 20 Juni , 2008 Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 Ninjabilderna, ser sjukt nice ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 20 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 Ninjabilderna, ser sjukt nice ut. Var najs oxå. Midsommarfest nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IamNils Postad 20 Juni , 2008 Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 tykr dom àndrat boss till de battre! vad ar det ni sager ni inte gillar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 20 Juni , 2008 Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 tykr dom àndrat boss till de battre!vad ar det ni sager ni inte gillar? Alla ändringar ungefär. Miniborden suger dessutom. Resizeable hade varit bra (Se FTP). Det enda bra är att man kan sätta notes på folk som gått från bordet. Edit: IMO. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IamNils Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Alla ändringar ungefär. Miniborden suger dessutom. Resizeable hade varit bra (Se FTP). Det enda bra är att man kan sätta notes på folk som gått från bordet. Edit: IMO. tycker dock inte man ska jämföra med ftp, nu kan man ju iaf ändra lite tycker det är nöten om man jämför med det gammla men det är jag d:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 tycker dock inte man ska jämföra med ftp, nu kan man ju iaf ändra lite tycker det är nöten om man jämför med det gammla men det är jag d:-) FTP är nöt. Svs suger en fet jävla *** imo. Förstår inte hur dom dom tänkte.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Är f.ö jävligy full så lyssna inte på mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IamNils Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 har inte jämfört svenskaspels klient med vanliga boss, tykr du vanliga boss e skit me lr? btw va nickar du där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 har inte jämfört svenskaspels klient med vanliga boss, tykr du vanliga boss e skit me lr?btw va nickar du där? dka ge ett sirisöt svar imorrn. bättre så. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Soooova nu.... Får kolla imorrn wtf jag gjorde ikväll.................. ont i handen iaf:roll: Efdit: har verkligen ingen aning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Nyvaken, bakfull som ett as. Mår som jag förtjänar. Pizza på ingång nu. Fortfarande inte den blekaste vad fan som hände igår. Seriös minneslucka:-( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Nyvaken, bakfull som ett as. Mår som jag förtjänar. Pizza på ingång nu. Fortfarande inte den blekaste vad fan som hände igår. Seriös minneslucka:-( http://www.youtube.com/watch?v=goeHy28fpR4 hihi.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Nyvaken, bakfull som ett as. Mår som jag förtjänar. Pizza på ingång nu. Fortfarande inte den blekaste vad fan som hände igår. Seriös minneslucka:-( Rubriken tyder på killmys, inget du vill förtälja ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Rubriken tyder på killmys, inget du vill förtälja ? killmys? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 killmys? fan va bakis du måste va! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 fan va bakis du måste va! Seriöst har aldrig hört ordet killmys Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 haha jag tänker inte ge någon ledtråd.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Hahaha, wp Anton! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 haha jag tänker inte ge någon ledtråd.. Nåja... Har försökte reda ut vad som egentligen hände igår.. Förstog även hur rubriken blev lite rolig efter en del luskande. Är så löjligt bakis att det tog ett tag. Men tyvärr så har bara brottstycken framkommit. Kvällen börjde med poolparty hos polaren, var bara närmaste vännerna och några småtjejer där. Efter en väldans massa redbull vodka, jägershots, öl, cider och andra alkoholhaltiga drycker blandat med fotbollsspel, badande i poolen och chillande så började jag bli väääldigt full. Ngn föreslog att vi skulle dra in till tälje och se om det var ngt drag där. Sagt och gjort, ett par minuter senare sitter vi i en taxi. Efter det så är det helt jävla svart. Har typ sjukaste minnesluckan. Men det måste ha blivit en fajt någonstans. Polaren hade en fläskläpp och stora sår på knogarna. Den andra polaren har ont i knogarna han med och min högra knoge och näsa värker rejält. Sjukaste av allt är att ingen verkar veta vad som hänt... Var även en av polarna som tidigare på kvällen bara försvann utan ett ljud. Efter 30min så började folk undra, men han var bara borta. Rätt sjukt då typ alla han kände var där. Får väl se idag vad som hände med han. Borde inte dricka...... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 [X] I Lol´d! Kill-Mys (killar som myser) AnteSvante - Fucked(påsatt) By(av) a(en) man(man;lig figur) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Juni , 2008 Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 Ett par rövare i poolen leder lätt till en polare i röven. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 [X] I Lol´d! Kill-Mys (killar som myser) AnteSvante - Fucked(påsatt) By(av) a(en) man(man;lig figur) Förstod som sagt efter ett tag. Vad som menades med fucking A, var som du säkert förstod inte fucking a... Nåja kul är det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2008 de fyndiga bögskämten haglar in:lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts