Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alla ändringar ungefär.

 

Miniborden suger dessutom. Resizeable hade varit bra (Se FTP).

 

Det enda bra är att man kan sätta notes på folk som gått från bordet.

 

Edit: IMO.

 

tycker dock inte man ska jämföra med ftp, nu kan man ju iaf ändra lite tycker det är nöten om man jämför med det gammla men det är jag d:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jag tänker inte ge någon ledtråd..

 

Nåja... Har försökte reda ut vad som egentligen hände igår.. Förstog även hur rubriken blev lite rolig efter en del luskande. Är så löjligt bakis att det tog ett tag.

 

Men tyvärr så har bara brottstycken framkommit.

Kvällen börjde med poolparty hos polaren, var bara närmaste vännerna och några småtjejer där.

Efter en väldans massa redbull vodka, jägershots, öl, cider och andra alkoholhaltiga drycker blandat med fotbollsspel, badande i poolen och chillande så började jag bli väääldigt full.

Ngn föreslog att vi skulle dra in till tälje och se om det var ngt drag där. Sagt och gjort, ett par minuter senare sitter vi i en taxi. Efter det så är det helt jävla svart. Har typ sjukaste minnesluckan.

Men det måste ha blivit en fajt någonstans. Polaren hade en fläskläpp och stora sår på knogarna. Den andra polaren har ont i knogarna han med och min högra knoge och näsa värker rejält. Sjukaste av allt är att ingen verkar veta vad som hänt...

Var även en av polarna som tidigare på kvällen bara försvann utan ett ljud. Efter 30min så började folk undra, men han var bara borta. Rätt sjukt då typ alla han kände var där. Får väl se idag vad som hände med han.

 

 

Borde inte dricka......:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...