Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Masade mig upp ur sängen 17.30 och slog en pling till Kraclob för att kolla läget. Lidingö sa han och jag lydde såklart:-) Tog en dush plockade med mig 1l smirnof vodka och lite att grogga med...

 

Färden till Lidingö var totalt händelselös..

 

Väl framme så möts jag av värden som kommer cyklande i duggregnet. Han visar mig vägen och väl framme möts jag av ett gäng goa & glada gubbar!

 

2st bemannar Wii och kraclob sitter på PF som vanligt;-) Jag drar i rask takt i mig x-antal sprite+vokda för att sedan läxa upp grabbarna i wii-golf. Sen bytte dom över till wii-tennis ist. och då var det en annan som fick se sig grovt besegrad:-(

 

Sen blev det HU & 3-manna SNGs där förlorarna fick olika straff i form av mer eller mindre vidriga shottar.. Som tur var ägde en annan ganska hårt och slapp därmed dricka alltför mkt.. En shot blev det dock, och jag måste säga att malibu, vodka, grädde och muskotnöt inte är den godaste blandningen...:roll:

 

En av festdeltagarna lyckades även dra en FET repa i värdens 52" LCD-TV med wii-kontrollen när tennisspelandet gick lite överstyr:mrgreen:

 

Nåja inte var det buttra miner för det, utan vi ringer en taxi och med en hel del sprit under västarna bär det av mot Stureplan.

 

Väl framme så får jag syn på en söt liten blondin som verkar lite vilsen. Gentleman som man är så frågar jag om hon behöver assistans. Och tänka sig, hon som oss letar efter en bankomat. Hon säger även att hon har inte mindre än 4 tjejkompisar som har rätt tråkigt på Laroy! Och som sagt så är jag ju en gentleman och erbjuder mig att ta med dom till ett lite roligare ställe.

Sagt och gjort så vi plocker med resten av tjejerna från Laroy och berger oss till Mera ist.

 

Det är nu det börjar bli lite suddigt för min del, men jag minns iaf att jag bjöd shots laget runt, dansade en massa, dansade lite till med den söta blondinen, hånglar upp den söta blondinen:-) Seg begav vi oss med taxi tillbaka för efterfest. Synd bara att den blonda damen var en s.k. luremus så det blev inget åka av... Men jag var inte alltför förkrossad över det, utan sov som en liten griskulting.

 

12.45 vaknar jag på söndagen och det tar ungefär 1min innan jag har fattat a) vart fan jag är, b) Jag har försovit mig utav bara helvete.

Det är nämligen så att jag har träningsmatch med samling 14.00:shock:

Så jag springer upp, fortfarande relativt full och får reda på att tåget går om 10min.. Tar med mig mina grejor, springer ut, är jättedisorienterad... Ser gammal dam med hund. Med andan i halsen och vodkastinkande andedräkt nästan skriker jag "tåget! vilket håll??" Hon ser relativt rädd ut, men pekar mig åt rätt håll. Efter 7min löpning, vilket jag lover inte är att föredra när man just vaknat så kommer jag fram till stationen 30sek innan tåget, seger!

 

Väl framme vid Sthlm C så inser jag att jag missat tåget mot S-tälje med 2min, så det blir en taxi... Som tur är så kommer polaren och möter upp i Salem och jag hinner precis till samlingen 14.00:mrgreen:

 

På matchen så sitter jag på bänken i 60min innan jag får komma in vid ställningen 3-4. Jag blir placerad som högeranfallare i en 4-3-3 uppställning..

Efter ca 10min på plan så går jag ner djupt i plan och hämtar boll. Vänder upp och ser vår center komma och möta boll. Bakfull som jag är drar jag iväg en passning som missar honom, men hittar fram till vänsterforwarden bakom ist. Min felpass har blivit en genialisk frispelning ist!!! Han gör inget misstag och det är utjämnat.

Med 10min kvar så får vi frispark precis utanför straffområdet och medans motståndarna klagar på domaren så passar jag på att smyga mig fri och frisparksläggaren är med på noterna. Fri gör jag inget misstag och stänker in slutresultatet 5-4:-D

 

Det var höjdpunkten på den dagen.. Efter matchen så slår den riktiga bakfyllan till... Not so much fun.:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well put!!

 

Trevligt att du kom förbi. Vi skrattade gott åt dig när du hade gått.

 

"gå in och lägg dig gubben" :lol:

 

Minnesvärd kväll. Inte lika rolig på morgonen när repan på tv:n fortfarande fanns kvar.

 

Få se om Krac ordnar.

 

Ha det gött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, Lidingö .. där befinner jag mig just nu och kollar ut över havet. Ge mig tydligare kordianater så kan jag rekonstruera din framfart!

 

Synd bara att den blonda damen var en s.k. luremus

 

Hehe, luremus .. vad är det?

 

Men jag var inte alltför förkrossad över det, utan som som en liten griskulting.

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well put!!

 

Trevligt att du kom förbi. Vi skrattade gott åt dig när du hade gått.

 

"gå in och lägg dig gubben" :lol:

 

Minnesvärd kväll. Inte lika rolig på morgonen när repan på tv:n fortfarande fanns kvar.

 

Få se om Krac ordnar.

 

Ha det gött.

 

Hehe alltid trevligt när man kan ge folk ett gott skratt:-)

 

nästa gång får jag väl bjuda hit er ist!

 

Mera var rätt tjockt i lördags eller?

 

För en karatefylla måste man svina mer och ångra bra mycket mer än vad du har att göra, du var ju tom i tid till matchen och fick avnjuta en söt blondin 8-)

 

Jo rätt fullt på mera.

Hehe nja, för mig så är det gult-bälte-fylla när man inte har mkt till minne kvar av stora delar av kvällen och plånboken sinat rätt bra:-)

Grejen var ju att jag inte fick "avnjuta" henne:cry:

 

Ah, Lidingö .. där befinner jag mig just nu och kollar ut över havet. Ge mig tydligare kordianater så kan jag rekonstruera din framfart!

 

 

Hehe, luremus .. vad är det?

 

 

 

:shock:

 

 

Hehe nästa gång så PMar jag dig för vägbeskriving;-)

 

Luremus är ett norskt uttryck för en tjej som ger en alla tecken på att det blir ligga, men när det väl kommer till kritan så drar hon en 2fotare och fintar bort en totalt:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, verkar som det blir liveslask med grabbarna på fredag i sthlm..

 

Sen på lördag är det live MTT.. Om folk är sugna så ska jag nog styra bil o köra från sthlm. http://pokerforum.nu/forum/livepoker/44944-1000kr-100kr-nlhe-turnering-i-straengnaes-den-15-e-mars-kl-13-00-a.html

 

Sen goda nyheter!!! Jag drar iväg en vecka till Tunisien nästa vecka:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på hur mycket vitlök som var i den shoten också så är det ett under att du ens fick med dig nån hem!

 

Nu när jag vet att ni drog till Mera så är jag nästan glad över att jag bailade redan vid Stureplan. Inget fel på förkröket heller, det var ju inte jag gav tv:n en bitchslap :roll: Jag är skyldig dig en taxiride f'resten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på hur mycket vitlök som var i den shoten också så är det ett under att du ens fick med dig nån hem!

 

Nu när jag vet att ni drog till Mera så är jag nästan glad över att jag bailade redan vid Stureplan. Inget fel på förkröket heller, det var ju inte jag gav tv:n en bitchslap :roll: Jag är skyldig dig en taxiride f'resten.

 

Hmm, antingen var det min naturliga charm, (vilken du missade att se in action) ;-) eller så var det minttugummina.

 

Ööh, inget fel på mera juu:-D

 

Np, ta det nästa gång vi röjer loss. Om ni orkar ta er hit ska jag styra upp en kul kväll här i mina kvarter. Ghettot s-tälje dvs:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha kära dagbok.

 

Idag provade jag mig på ett litet socialt experiment... Jag JOBBADE:shock:

Det var ett av mina gamla jobb som behövde ngn som hoppade in.. Och i brist på bra ursäkter så fick man ju snällt tacka ja...

 

Och tänka sig, jobba är riktigt najs! Riktigt kul att komma ut lite, se världen och prata med människor IRL!!! Baksidan var tyvärr att det är rätt tröttsamt att jobba. Nåja ska nog hoppa in lite då och då för att se hur långt jag kan driva experimentet innan jag tröttnar:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand 632897510 *****

10.00/20.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 14 mars 2008 00:41:58

Gwen Turbo 5 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: JoseGuti (7503.68)

Plats 2: swebbe (2250.44)

Plats 3: AnteSvante (4231.05)

Plats 4: jossan (3443.70)

Plats 5: YAJJA (577.18)

AnteSvante lägg LM 10.00

jossan lägg SM 20.00

** Giv **

JoseGuti [N/A, N/A]

swebbe [N/A, N/A]

AnteSvante [Knr, Kns]

jossan [N/A, N/A]

YAJJA [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

YAJJA Lägg

JoseGuti Lägg

swebbe Syna 20.00

AnteSvante Höj till 120.00

jossan Lägg

swebbe Syna 120.00

*** Flop(Board): *** : [5s, 8s, Kr]

*** Bet Runda 2 ***

AnteSvante Satsa 180.00

swebbe Syna 180.00

*** Turn(Board): *** : [5s, 8s, Kr, 8k]

*** Bet Runda 3 ***

AnteSvante Passa

swebbe Satsa 399.00

AnteSvante Syna 399.00

*** River(Board): *** : [5s, 8s, Kr, 8k, 3h]

*** Bet Runda 4 ***

AnteSvante Passa

swebbe All-in 1551.44

AnteSvante Syna 1551.44

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 4505.88

JoseGuti Lägger mig Vinst: 0.00

swebbe [Ds, 10s] Par i åttor Vinst: 0.00

AnteSvante [Knr, Kns] Två par, knektar och åttor Vinst: 4505.88

jossan Lägger mig Vinst: 0.00

YAJJA Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, blev lite väl kaxig och gjorde ett av årets donkigaste spel...

 

Nåja 5.5k+ so far iaf..

 

Edit: slutar på 5850+ Borde vart mer.. Spelade perfekt fram till ett par potter där jag på värsta sätt donkade bort ca 6k.. Menmen man lär sig av sina misstag säger dom......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UUhh jättekalas... Massa folk som liger spridda runtom kägenheten...

Typ det som är anlediningeb att jag inte sover med dam nu.. För fkn mkt folk:-(

 

Nåja får iaf "mysa" med 2 damer.. jävla nerkjöp.....

 

f u mfkers.

 

Edit: fan vad skönt det ska bli att åje till varmare breddgrader:-D

Nu såg jag at barnen har druckit upp all min baleys all min vodka och all min teqile... hur iul är det????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...