Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
:(

meh

Såg precis filmen åsså, tack för tipset, alltid skönt med en enkel må-bra film som tinar upp i kylan.

Eller hur, jul o allt ju :heart:

Klart! Vi verkar ha rätt lika film/seriesmak av det jag har läst så när du slänger iväg en nötfilm måste jag ju slänga iväg en kommentar, då går det väl jämnt ut. ;)

WP! Kan ju inte låta bli att tipsa om allt nötigt man ser. Hur ska man då kunna prata om det med ngn liksom:)

woho vilket liv det blev8-)

• Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
GL med dejten framförallt! 8-)

ah ngn märkte det:D

Lär ju dock inte bli ngt seriöst där.. Även om det inte var planen från början heller. Krogragg liksom.

Men kul historia: Jag kikade in på hennes face, där stog det XXX went from being "in a relationship" to "single." Detta efter att hon strulat med mig ute och även tackat ja till en fika i veckan.

Flickvänsmaterial? :roll:

Postad
hur gick det igår ulaf?

Bustade på 600/1200-nivån, bluffade men blev synad hehe. Han synade otroligt blixtsnabbt med en bluffångare, han måste haft en jäkligt bra read.

Väldigt sällan jag bluffar all-in på river nuförtiden, nu kommer jag ihåg varför.

Postad
Bustade på 600/1200-nivån, bluffade men blev synad hehe. Han synade otroligt blixtsnabbt med en bluffångare, han måste haft en jäkligt bra read.

Väldigt sällan jag bluffar all-in på river nuförtiden, nu kommer jag ihåg varför.

Öh.. nu är jag lite bakom flötet här, men vi snackar inte gbg nu va?? Isåfall sjukt fail att vi inte träffades... :(

Postad
Öh.. nu är jag lite bakom flötet här, men vi snackar inte gbg nu va?? Isåfall sjukt fail att vi inte träffades... :(

Nä lugnt, 2k-turre på krukan här i sthlm 8-)

Postad
Det var ju skönt och synd på samma gång :D

höhö ja skönt som fan att jag inte riverbluffa ut mig ur ett 20k-event iaf :D

Det är overload på systembolagets hemsida verkar det som. Någon som kan något om öppettiderna imorgon? Främst i metropolen SUNDBYBERG.

Postad
höhö ja skönt som fan att jag inte riverbluffa ut mig ur ett 20k-event iaf :D

Det är overload på systembolagets hemsida verkar det som. Någon som kan något om öppettiderna imorgon? Främst i metropolen SUNDBYBERG.

Hahaha det var ett jävla liv i hela huset nyss om de! "NÄR ÖPPNAR SYSTEMET?!?!? NÄTET CPAR?!?! TANKAR NI!?!?!?" Kaos... :lol:

Postad
Hahaha det var ett jävla liv i hela huset nyss om de! "NÄR ÖPPNAR SYSTEMET?!?!? NÄTET CPAR?!?! TANKAR NI!?!?!?" Kaos... :lol:

Standard pokerglidare dan före nyårsafton :D Sen imorgon ställer han i ren och skär falsk optimism klockan på 12:30. Snoozar till 13:55 och sticker ner och missar stängning kl 14 vilket jag tror mig luskat ut är fallet, och börjar klaga på jävla skitland ska fan flytta här ifrån, äckliga kommunistsystemet stänger för tidigt varje jävla gång )U)(/)"&

Postad

På tal om det tror jag att jag ska orka ta en rövare till systemish redan nu och även käka lite, thai hade jag tänkt mig. Panaeng-curry med kyckling eller vad det heter, sjukt gott.

Sen ska jag med mor på julklapps-OPERA!!! Cosi fan tutte (fniss) av wolfgang amadeus mozart, ska bli fett kul!

Postad
På tal om det tror jag att jag ska orka ta en rövare till systemish redan nu och även käka lite, thai hade jag tänkt mig. Panaeng-curry med kyckling eller vad det heter, sjukt gott.

Sen ska jag med mor på julklapps-OPERA!!! Cosi fan tutte (fniss) av wolfgang amadeus mozart, ska bli fett kul!

Ah, nuts! Maten då, inte opera :mrgreen:

Postad
Se The blind side!

Sån underbar kärleksfylld film som man verkligen blir varm i hela kroppen av att se. Och då har jag inte ens sett hela filmen än! Underbart var ordet :heart:

SE DEN!

Tack för tipset! Bra film, har precis sett den =)

Postad

Jag tänkte skriva nåt slags årskrönika men det har fan inte hänt så himla mycket. Pokermässigt har det väl iofs hänt en del men det är mest att jag spelat på stejk hela året och vann mycket i början, cashade ut när det började vända. Sen har jag hoppat runt lite vunnit ibland och förlorat ibland.

Har mindre pengar än jag borde på banken :(

Utvecklats en hel del också tror jag, låter klyschigt men men.

Kunde för övrigt inte hålla mig, kör ett litet vardagsnattpass nu, ledig som jag är.

Postad
alltså ser ni screener eller? Hittar den inte med nån annan kvalle.

Jag hittade en med 10/10 v och 10/10 a.. tror inte man får skriva var men är inte svår att hitta.. en av de största sidorna,...

Postad
Jag hittade en med 10/10 v och 10/10 a.. tror inte man får skriva var men är inte svår att hitta.. en av de största sidorna,...

aa jag hittade. Brukar undvika screeners men denna va bra :D

Postad

wow! tvek på synen eller?

Seat 1: NutsErryTime (24,339)

Seat 3: pikappraider78 (52,974)

Seat 4: 54nTA_Cl4u5 (33,120)

Seat 5: Pokerccini (44,140)

Seat 6: Snannon Snorr (59,112)

NutsErryTime antes 400

pikappraider78 antes 400

54nTA_Cl4u5 antes 400

Pokerccini antes 400

Snannon Snorr antes 400

pikappraider78 posts the small blind of 1,500

54nTA_Cl4u5 posts the big blind of 3,000

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to 54nTA_Cl4u5 2 of SpadesKing of Diamonds

Pokerccini folds

Snannon Snorr folds

NutsErryTime has 15 seconds left to act

NutsErryTime raises to 23,939, and is all in

pikappraider78 folds

54nTA_Cl4u5 has 15 seconds left to act

54nTA_Cl4u5 calls 20,939

NutsErryTime shows Jack of DiamondsKing of Clubs

54nTA_Cl4u5 shows 2 of SpadesKing of Diamonds

*** FLOP *** 10 of Clubs4 of HeartsJack of Clubs

Gettin Daize (Observer): jack

*** TURN *** 10 of Clubs4 of HeartsJack of Clubs2 of Diamonds

*** RIVER *** 10 of Clubs4 of HeartsJack of Clubs2 of Diamonds2 of Hearts

NutsErryTime shows two pair, Jacks and Twos

54nTA_Cl4u5 shows three of a kind, Twos

54nTA_Cl4u5 wins the pot (51,378) with three of a kind, Twos

NutsErryTime stands up

Postad

mm kändes på gränsen, kändes som att han ställer ganska nära any2 där.

Här då i en turbo

Seat 1: 7DeLuX7 (29879 in chips)

Seat 2: badgergav (34635 in chips)

Seat 3: G8vMyLfeAway (24485 in chips)

Seat 4: slamd (83457 in chips)

Seat 5: UcfChamp (87113 in chips)

Seat 6: harddecision (142509 in chips)

Seat 7: Ggod (52215 in chips)

Seat 8: @CesarLabate (29107 in chips)

Seat 9: JBurleson (263245 in chips)

7DeLuX7: posts the ante 625

badgergav: posts the ante 625