ulaf Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 fan vad snyggt snusarn! grattis! har btw fortfarande dina shorts..kostar dock 20k nu:oops: bild på slovendealern imo! har inte kollat igenom alla sidor so ssorry md et redan finns Hade den som avatar en dag eller två men har ingen bild på denna dator, kan ta det på msn nån gång. Vad har vunnits? Menar du snusarn så dealade han på tre i brawl tror jag för 72k och ante vet jag inte, antagligen turade han in ett par k på plo
Snusarn Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Ante klonka 12k i 100 cubeden Grattis!
ulaf Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Ante klonka 12k i 100 cubeden Grattis! Den satt ju inte helt fel, gz!
sulla Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Vilka jävla strutar han gjort Älskar respekten han får av backen 3,32 in i videon, de är tre meter från mållinjen och backen vågar inte gå på honom med risken för att bli borttrollad. Istället kan Ibra måtta ett pendelskott stillastående
Snusarn Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Ni ska inte till Warsawa i helgen btw?
ulaf Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Ni ska inte till Warsawa i helgen btw? Icke jag iaf.
ulaf Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 vill oxo tura in 70k =) mm ja me Vilka rysningar för oss som lirat. Kompositören är verkligen en inspirationskälla!
NikLasVegas Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 lVar det Hyypiä eller vad hette hans mittbackskollega på den tiden nu igen? Ingen snurrar upp Sami... GZ Svanton...
Hakflem Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 mm ja me Vilka rysningar för oss som lirat. Kompositören är verkligen en inspirationskälla! Det finns onekligen många stora musiker i asien.... Gratz ante och Snusarn till ding ding! ¨
RaMz Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Den är fet, men dock inte mot liverpool : ) hyypiä har alltid haft nummer 4 : a och carragher 23.. Den är väl mot Liverpool ändå va? Är Stephane Henchoz som är ute och cyklar om jag inte tar fel. Var väl den finten Zlatan kommentera med typ: "Jag gick till höger, han gick till höger. Jag gick till vänster, han gick upp på läktaren och köpte korv". Ägd.
AnteSvante Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Postad 4 December , 2009 Thx för alla gz. Sjukt jävla skönt att äntligen få vinna en turre efter alla jävla 2a platser etc Idag har jag vart hos morsan/syrran o käkat lite god mat och haft det allmänt trevligt. Riktigt kul varje gång jag är där faktiskt! Sen vart det innebandy med office där man inte var bäst, inte sämst utan någonstans där i mitten. Måste fan jobba på kondisen så man kan dominera lite;) Klarade just story-mode på COD MWF2, lättare och kortare än jag trodde Dags att börja grinda Assasins Creed II då antar jag!
inho Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Ägd. haha jag ger fan inte upp, liverpool har inte mött zlatan under hans tid i ajax? iafl inte i CL..
Haslo Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 haha jag ger fan inte upp, liverpool har inte mött zlatan under hans tid i ajax? iafl inte i CL.. träningscup hans första år i Ajax.
inho Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 träningscup hans första år i Ajax. aha, okej det är från den matchen alltså? då ber jag om ursäkt, vill inte verka märkvärdig eller så
inho Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Och skönt å se att du är tillbaka på banan igen Ante!
AnteSvante Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Postad 4 December , 2009 Och skönt å se att du är tillbaka på banan igen Ante! Tack! Nu ska jag ut o svira! Peace!
AnteSvante Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Postad 5 December , 2009 GOnatt gubbar!! God morgaon pöjk!
Bisox Postad 5 December , 2009 Rapport Postad 5 December , 2009 God morgaon pöjk! God morgon...ska man sova lite kanske? =)
AnteSvante Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Postad 5 December , 2009 God morgon...ska man sova lite kanske? =) Ovärt när man siter o fyllehickaer:(
AnteSvante Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Postad 5 December , 2009 Altså jag mår så kasst idag:( Gårdagen var episk men idag får man betala priset. Slölirar lite o bustade ju obv stars 320 o sm dirr eheheh, aja bara att vinna ECOOP ist då!
AnteSvante Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Postad 6 December , 2009 Urk, riktigt jävla kall kväll, varje ggn man plockar upp AK så har ngn AA/KK osv osv. Fett hål och nya tag imorgon antar jag. Bakfylla gör inte skiten roligare direkt....
Recommended Posts