Teredo Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Nix jobbar också så spelar några vardagkvällar i veckan och nästan alltid tidigt söndagspass. Nu blir det semester dock en vecka fr o m lördag. Vad jobbar du med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Vad jobbar du med? Han är undercover på alla liveturrar i världen och rapporterar in fusk och drogmissbruk. En oerhört James Bondsk tillvaro. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Vad jobbar du med? Han är undercover på alla liveturrar i världen och rapporterar in fusk och drogmissbruk. En oerhört James Bondsk tillvaro. This Nä men jag jobbar väl i pokerbranschen skulle man kunna säga så jag vill nog lämna det så. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 This Nä men jag jobbar väl i pokerbranschen skulle man kunna säga så jag vill nog lämna det så. Hehe förstår! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Vad jobbar du med? Han är undercover på alla liveturrar i världen och rapporterar in fusk och drogmissbruk. En oerhört James Bondsk tillvaro. This Nä men jag jobbar väl i pokerbranschen skulle man kunna säga så jag vill nog lämna det så. Som Lina, fast väldigt väldigt hemlig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Grattis till klonken! Det blir nog ingen klonk med min syster däremot. Hon har förbjudit mig att bjuda ut henne till killar på internet. Allt enligt följande konversation: Jag: Jag har fixat en kille till dig på pokerforum, bra va? Hon: Vad hade du gjort sa du? Du är störd! Jag: Nej, det tror jag inte. Hon: Ok, men hur gammal är han då? Jag: 23 Hon: Då är han för ung Jag: Det finns några enstaka +30 killar. Jag fixar det, ok? Hon: Nej!! Inga killar!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Som Lina, fast väldigt väldigt hemlig. Ough! Grattis till klonken! Det blir nog ingen klonk med min syster däremot. Hon har förbjudit mig att bjuda ut henne till killar på internet. Allt enligt följande konversation: Jag: Jag har fixat en kille till dig på pokerforum, bra va? Hon: Vad hade du gjort sa du? Du är störd! Jag: Nej, det tror jag inte. Hon: Ok, men hur gammal är han då? Jag: 23 Hon: Då är han för ung Jag: Det finns några enstaka +30 killar. Jag fixar det, ok? Hon: Nej!! Inga killar!!! Men är hon 30+ är det kanske inget för mig heller Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Hon är 25. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Hon är 25. ölijöslentökljidrnkyjk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Ulaf är ju ett kap, tjöta lite MJ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Ulaf är ju ett kap, tjöta lite MJ. Detta! (ty jugglan) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Ulaf är ju ett kap, tjöta lite MJ. Jag har verkligen gjort allt som står i min makt:cry: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Jag har verkligen gjort allt som står i min makt:cry: Jag har en källare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 kuk fick ju inte in klippet i posten:S ska man inte länka in mellan ["youtube"]länk["/youtube"] utan "" givetvis? Va ännu ett klipp på efterblivna-amanda...men hon börjar väl bli uttjatade ändå så gör inte så sjukt mkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 kuk fick ju inte in klippet i posten:S ska man inte länka in mellan ["youtube"]länk["/youtube"] utan "" givetvis? Va ännu ett klipp på efterblivna-amanda...men hon börjar väl bli uttjatade ändå så gör inte så sjukt mkt. det är bara kodsnutten efter "=" du ska ta med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Kopiera det som står efter = T.ex. http://www.youtube.com/watch?v=PAbwMGZtIsY I inlägget skriver du [.youtube]PAbwMGZtIsY utan punkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Härligt, då är vi med på banan=) Gör ett nytt försök då jag hitta klippet igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 This Nä men jag jobbar väl i pokerbranschen skulle man kunna säga så jag vill nog lämna det så. Som Lina, fast väldigt väldigt hemlig. Jim Baas? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Jim Baas? EEERR Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2009 Tog det bara lugnt och fixade med lgh igår. Han t.o.m med att tvätta Sen var det chill o film på agendan. Drar nog in till stan o käkar med en polare o sen till CC ikväll. Så ingen nätgrind innan WCOOP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Tog det bara lugnt och fixade med lgh igår. Han t.o.m med att tvätta Sen var det chill o film på agendan. Drar nog in till stan o käkar med en polare o sen till CC ikväll. Så ingen nätgrind innan WCOOP Får det att låta som att det är värsta pausen när det är 1 dag Edit: Mendivarning på det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2009 Får det att låta som att det är värsta pausen när det är 1 dag Edit: Mendivarning på det Var ju ledig igår med OooOOoo:lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Var ju ledig igår med OooOOoo:lol: Och dagen innan det var det bara slögrind... omg omg omg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Grattis till klonken! Det blir nog ingen klonk med min syster däremot. Hon har förbjudit mig att bjuda ut henne till killar på internet. Allt enligt följande konversation: Jag: Jag har fixat en kille till dig på pokerforum, bra va? Hon: Vad hade du gjort sa du? Du är störd! Jag: Nej, det tror jag inte. Hon: Ok, men hur gammal är han då? Jag: 23 Hon: Då är han för ung Jag: Det finns några enstaka +30 killar. Jag fixar det, ok? Hon: Nej!! Inga killar!!![/QUOTE] Hon vill ju ha tjejer. Annars är jag 30 fyllda Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 September , 2009 Rapport Share Postad 2 September , 2009 Pic på syrran tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts