Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ulaf är du han med långa håret som frågar; "Om vi inte vill svara på en fråga, ska vi bara säga pass då?"

 

Om det var du så frågade jag dig en fråga på PAF kryssningen som fick dig att slänga ner huvudet och lämna CG rummet :lol:

 

Sedan undrar jag; vet någon vart man hittar hela avsnittet? otroligt nog lyckades jag missa den :cry:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ulaf är du han med långa håret som frågar; "Om vi inte vill svara på en fråga, ska vi bara säga pass då?"

 

Hade jag fått vara någon annan hade jag varit Simon (eller kanske Ramzi), men tyvärr :(. Jag har nog aldrig varit med på TV, eller kanske så var jag med i nåt highlightsprogram från Aruba 2007 när hade Phil Hellmuth all-in, Q7s one time?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade jag fått vara någon annan hade jag varit Simon (eller kanske Ramzi), men tyvärr :(. Jag har nog aldrig varit med på TV, eller kanske så var jag med i nåt highlightsprogram från Aruba 2007 när hade Phil Hellmuth all-in, Q7s one time?

 

Wat

 

Har för mig att någon skrev "Hur gick det med Simon(??), varför fick inte han kontrakt med team gnuf" i Ramz dagbok, då skrev du; "Den som förtjänade sponsring mest fick ingen kontrakt" eller liknande.. så antog bara att det var du :roll:

 

Kallt.. sorry för missförståndet och OT :mrgreen:

 

glgglgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wat

 

Har för mig att någon skrev "Hur gick det med Simon(??), varför fick inte han kontrakt med team gnuf" i Ramz dagbok, då skrev du; "Den som förtjänade sponsring mest fick ingen kontrakt" eller liknande.. så antog bara att det var du :roll:

 

Kallt.. sorry för missförståndet och OT :mrgreen:

 

glgglgl

 

Hoho kommer ihåg det. Tyckte det var trist att han inte fick eftersom han både är duktig och säkert skulle göra sig grymt bra i media.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis dude! Vad hittade du klonk i?

Är lätt sugen, lör el sön borde funka.

 

30k KO. höll på att gå illa då jag sopmnade med en top 3 stack vid 20 pers kvar men vaknade när vi var 14 kvar med en top 5 stack så löste sig ändå. Sick att det ska alltid vara den absolut sista turren man startar som man klonkar i. hade bra stack i 34k igår också tills när en degar 40k utg på 800/1600 blinds jag med 42k i mp går så gott som broke med JJ han AK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30k KO. höll på att gå illa då jag sopmnade med en top 3 stack vid 20 pers kvar men vaknade när vi var 14 kvar med en top 5 stack så löste sig ändå. Sick att det ska alltid vara den absolut sista turren man startar som man klonkar i. hade bra stack i 34k igår också tills när en degar 40k utg på 800/1600 blinds jag med 42k i mp går så gott som broke med JJ han AK.

 

Haha, så sjukt att somna under spel :) Nästan så man vill göra det nån gång för att ha gjort det liksom :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, så sjukt att somna under spel :) Nästan så man vill göra det nån gång för att ha gjort det liksom :/

 

hehe, gjort det alldelles för många gånger, men vafan laptopgrind i sängen är nog inte nöt för att vara vaken länge. Sjukaste är när man lirat länge och sen börjar det bli bra deg precis när man känner att sömnen kommer så man pressar kaffe slår sig i ansiktet och tar nästan en kall dusch. Typ så jag gjorde när vi lira hu scoopen. var inte särskilt stabil vid slutet spec efter man sett dem dära uberfiskarna limpfolda i 30 min mot varandra. Var sjukt tiltande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, gjort det alldelles för många gånger, men vafan laptopgrind i sängen är nog inte nöt för att vara vaken länge. Sjukaste är när man lirat länge och sen börjar det bli bra deg precis när man känner att sömnen kommer så man pressar kaffe slår sig i ansiktet och tar nästan en kall dusch. Typ så jag gjorde när vi lira hu scoopen. var inte särskilt stabil vid slutet spec efter man sett dem dära uberfiskarna limpfolda i 30 min mot varandra. Var sjukt tiltande.

 

Haha, ja just det. Den matchen måste varit den sjukaste jag sett, och ännu äckligare att båda dessutom gått så långt :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Poker Game #11937617050: $40,000 Guarantee (Rebuy) (87886280), Table 13 - 60/120 - No Limit Hold'em - 17:43:05 ET - 2009/04/29

Seat 1: ElMastermind (5,515)

Seat 2: AHJ_Camp (10,460)

Seat 3: daisyxoxo (7,910)

Seat 4: antesvante (10,405)

Seat 5: MoneyBags805 (4,460)

Seat 6: herdgolf86 (7,740)

Seat 7: Porter_I (3,510)

Seat 8: dollarbaby3 (7,600)

Seat 9: Jack4339 (19,210)

MoneyBags805 posts the small blind of 60

herdgolf86 posts the big blind of 120

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to antesvante 7 of Diamonds7 of Hearts

Porter_I folds

dollarbaby3 folds

Jack4339 folds

ElMastermind raises to 315

AHJ_Camp folds

daisyxoxo folds

antesvante calls 315

MoneyBags805 folds

herdgolf86 has 15 seconds left to act

herdgolf86 folds

*** FLOP *** 4 of Hearts5 of Hearts10 of Hearts

ElMastermind checks

antesvante bets 475

ElMastermind raises to 5,200, and is all in

antesvante ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...