Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du har bra självinsikt....

 

;-)

;-)

Kul att se att du fortfarande är going strong! Om jag nån gång i livet får internet här så får vi köra en sweat där du visar dina skills =)

Ty, går allt bra för dig? Du får hitta in på msn så man kan få en uppdatering på läget. Annars får du avlägga en rapport här;-)

aMaze och Neverputt minigolf är givna iaf, hittar du mer så hojta :D

Ska kolla upp dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sdljkgndgjkahnösougjn sroigkoslamepobhn dlkfgbpsdlkgmspdölm

 

gick från +40k till -50k på dagens grind. Var 2 tilthänder, vann båda så det kan jag inte skylla på. en jäkla massa setups bara. jdgklasgnkl

 

 

Du är mer än välkommen :mrgreen:

;-)

Sätt upp tid för slask nu, gärna fr så att många kan vara med. Inga nötgrinders tillåtna ofc!

jag är alltid med.

Undra hur många "Galen Fisk"-notes du har på dej nu bland .5/1 spelarna :mrgreen:.

jag kommer snart få grinda där om misären fortsätter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara säga att villa har 2.7 ggr pengarna hemma mot Västerås imorgon, västerås hade dock lockande 1.7 ggr pengarna, så satte en slant på VSK. Villa är kassa just nu, dock så har de ju en 3 spelare jag lirade med när jag väl lirade bandy, så ungt lag som fan.

Jag fick 2,75 på villa på bet365, vet inte om det är spelbart men en femhundring satsat iaf. Villa brukar ju spela sjukt bra just hemma mot västerås även om de helt klart är det sämre laget.

 

Ju sjukt ungt lag, kul att de vågar satsa, jag såg senaste matchen mot örebro och måste säga att jag var grymt imponerad av hur Fogelqvist tog för sig. Robin har ju varit skadad men visade ju lite av sitt kunnande redan förra säsongen och Marc måste jag säga åker skridskor som en gud. (Antar att det var dessa du spelat med). Ser bra ut för framtiden om de fortsätter utvecklas och nästa säsong när Johan är tillbaka är semifinal nästan ett krav.

 

 

Jag spela även Bajen och Sirius, båda till 1.71 ggr pengarna. Vänersborg hemma till 2.20 är nog också spelbart, men "hata, hata, hata Vänersborg" liksom.

 

 

 

Edit: Spelade du badminton i Lidan för några år sen? Isf har jag listat ut vem du är =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo spelade med Robin, Marc och Fogelqvist. Fogelqvist spelar som han är irl :). Både fogelqvist och Marc har ju farsor som lirat i villa, så de har la ärvt lite av dem;).

 

Bajen och Sirius är två lag som borde vinna, dock så vet man ju att bollnäs när de har sina dagar kan spela grym bandy! Men varför Vänersborg? :o De spelade med en gamling mot Villa, tror han var en 40 bast eller något, bara för att de hade skadekris. :roll: Men 2.7 ggr pengarna på Svs, är ju helt ok även för att vara vänersborg.

_____

 

Erhm, vad menar du med spelade i lidan? Jag och några polare latchade lite på skoj på fredagarna, ibland onsdagar också. Men beror på hur du definierar "spelade i lidan" som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo spelade med Robin, Marc och Fogelqvist. Fogelqvist spelar som han är irl :). Både fogelqvist och Marc har ju farsor som lirat i villa, så de har la ärvt lite av dem;).

 

Bajen och Sirius är två lag som borde vinna, dock så vet man ju att bollnäs när de har sina dagar kan spela grym bandy! Men varför Vänersborg? :o De spelade med en gamling mot Villa, tror han var en 40 bast eller något, bara för att de hade skadekris. :roll: Men 2.7 ggr pengarna på Svs, är ju helt ok även för att vara vänersborg.

_____

 

Erhm, vad menar du med spelade i lidan? Jag och några polare latchade lite på skoj på fredagarna, ibland onsdagar också. Men beror på hur du definierar "spelade i lidan" som sagt.

Det känns som att vänersborg alltid grisar hem en seger hemma.

 

Det räcker för att bekräfta vem du är;-) Jag lira också några säsonger, men aldrig särskilt seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går pokern?

 

/korvrailmannen

haha, går uselt översetad 2 gånger idag redan. Ena gången var jag översetad av två fiender.

 

btw, ska vi ta våran statoildejt snart?

:shock: Nu blev man nyfiken på vem fan du är...Du är något år äldre än mig va, 88a?

87a, är daniel och lira oftast med emil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oh well. Emil är jag rätt säker vem det är, lång, smal, brunhårig 88a, umgicks med Anton en 90a vad jag vet. så vet vilka du lirade med. Saknar en skolkatalog, ofc den från 2005/06. Men du får vara mr. Unknown för ett tag;)

 

Ganska sick ändå att du på 1 år gått från NL100 till NL10000 på SvS ;).

 

btw, tog rygg på Sirius och Bajen ;) dock inte villa och vänersborg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oh well. Emil är jag rätt säker vem det är, lång, smal, brunhårig 88a, umgicks med Anton en 90a vad jag vet. så vet vilka du lirade med. Saknar en skolkatalog, ofc den från 2005/06. Men du får vara mr. Unknown för ett tag;)

 

Ganska sick ändå att du på 1 år gått från NL100 till NL10000 på SvS ;).

 

btw, tog rygg på Sirius och Bajen ;) dock inte villa och vänersborg.

umgicks vet jag inte , men dom är bröder;-) Jag säger hej om jag ser dig nån gång;-)

 

Jag har påbörjat resan neråt igen:oops:

 

Villa är nog ev- skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...