GG Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Först 5 outad av en fisk. Sen 2 outad turn till river av samma fisk. Sen ger han bort alla pengar på idiotsyner mot regs. Regs som INTE springer 1 miljon under ev varenda jävla dag. sick.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 sick.... ja du skulle sett asså, fy fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 Vem vem vem? kan ju inte uta folk sådär, men han spelar 60/40/18 när han spelar texas håll dom på 5-mannabord och spelar ofta plomaha hu. jag va upp 3 inköp eller mer som bäst i matchen. största pollen var 950bb, jag hade AsQd8d8h mot Qh7s5s4d på Qs8s3d och det va inga problem att få in. spade på turn ofc. Drömde du var back 2 miljoner dollar Flugan. Du var dock god för pengarna och låg plus fortfarande men du var ganska ledsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Musiktips för alla festsugna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Musiktips för alla festsugna! åh fy fan, lyssnade 5 sek sen ville jag hänga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 åh fy fan, lyssnade 5 sek sen ville jag hänga mig. Du får väl börja med Metallica och arbeta dig uppåt som alla andra Tack Yxel! Var längesen jag poppade naglfar. Får bli lite nostalgitripp nu till städningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Du får väl börja med Metallica och arbeta dig uppåt som alla andra Tack Yxel! Var längesen jag poppade naglfar. Får bli lite nostalgitripp nu till städningen. Perfekt städmusik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Flyttar in här, dagbokens whine ökade just med 300% tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Hej djens Vad har du gjort sen dina legendariska duster med hata? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Hej djens Vad har du gjort sen dina legendariska duster med hata? Mestadels undrat var han tagit vägen, mannen är försvunnen från jordens yta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Helt sjuk dag, var längesen jag tiltade så hårt. €328 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Helt sjuk dag, var längesen jag tiltade så hårt.€328 lol, mkt fin start Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Mestadels undrat var han tagit vägen, mannen är försvunnen från jordens yta... om mina undersökningar stämmer så bor (bodde?) han 500 meter från mig och där har det nyligen stått en frän >1mill bil som jag utgår är hans... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 lol, mkt fin start hehe det är totala rullen, pluset ligger nog mer på runt €90, började ju ändå på €13 häromdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 om mina undersökningar stämmer så bor (bodde?) han 500 meter från mig och där har det nyligen stått en frän >1mill bil som jag utgår är hans... Men shit, spring över och kolla om det är han! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 Kunde inte sova så slog på en Lång AUD/USD position på 0.9366 just... Edit: Skalar av 0.9382 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 själv spelar jag fixed. VInner du nått på det där då? Just nu iaf. 0.9385 atm. Surt bara att jag har grupparbete om 5 timmar. Edit: Kom igen nu då, 0,94 så jag kan skala (det låter väldigt dåligt översatt till svenska) innan jag lägger mig igen. edit 2: screw it, skalar 0.9392 Förlustchans eliminerad, hoppas jag vinner något medans jag sover, natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 Till jul tror jag du sitter där och ska försörja dig på tradingen och PLO100, medans utbildningen är sen länge bortglömd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 Till jul tror jag du sitter där och ska försörja dig på tradingen och PLO100, medans utbildningen är sen länge bortglömd. Då behöver jag bara bevisa att du har fel! 0.9454!!! Skalar. Edit: Tradet stängt 0.9451 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 Till jul tror jag du sitter där och ska försörja dig på tradingen och PLO100, medans utbildningen är sen länge bortglömd. Med tanke på att hans dygnrytm Idag 04:03 Djens inte verkar vara överenstämmande med skolans dygnsrytm har du troligen rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 Med tanke på att hans dygnrytm inte verkar vara överenstämmande med skolans dygnsrytm har du troligen rätt Mitt överdrivna pokerspelande har säkert inget att göra med det faktum att jag är hemma från skolan för att jag är sjuk 2:50 i odds på republikanerna 2012. Gratispengar IMO men orka låsa in pengarna i 2 år för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 2:50 i odds på republikanerna 2012. Gratispengar IMO men orka låsa in pengarna i 2 år för det. Utveckla för en som inte har koll. Jag hade gissat på demokraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 Utveckla för en som inte har koll. Jag hade gissat på demokraterna Han gissar också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts