Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Plus en eurolax idag. Bra jinx o whinea här!

Detta trots att jag betala av en lika stor nit som mig själv (Doegel). Om du läser det här. Du spelar så jävla face up! Men det kvittar ju för du vinner ju ändå :) För varje gång du floppar färg floppar jag ju set...tilt! :)

fisk som dolkar fisk sas

• Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Sjuk kross!! Rangers - Islanders 5-0. Fin stämning, riktigt fin action första perioden (såklart). Avery o nån tjomme slänger handskarna efter 3 minuter o hela publiken ställer sig upp. Avery åkte på däng, men sen gjorde rangers 3-0 på typ 7 minuter så publiken fick igen. I mitten av andra perioden, efter typ 3 öl börjar mitt sällskap bli ganska berusade också. De var nog inne mer i matchen än jag :D

LETS GO LUNDQVIST.

Käkade på ett schyst ställe med bra musik o barkänsla, nu vill de gå ut så är la bara bege sig ner till meatpacking district o clubba!

Hörs! :-)

Btw, marginella evbeslut blir uppätna av rejk på låga nivåer så det gör mindre skillnad. Skaffa bra deal o kötta på imo. (vilket iofs är samma sak). Är ju bara hoppas fi har sämre deal.

Postad

Om man spelar 100k händer och bara får in det bara med AA David då kan man inte backa för dom kan inte alltid dra ut ;-):lol:;-)

Vi som grötar med any 2 får ju förvänta oss lite högre varians. (Me and Flugan ingår här och många fler )

Postad

Tycker ni är rätt nitiga båda två :). Nu förstår jag knappt vad du menar men om du bara ska gå till döden med AA lär du ju tokbacka :)

försöker få image som lös ju , DOH :) use ur B.... :-P

Postad
Riktiga män jagar någon form av puck/boll

ploss

Hitta en dryg eurolax till idag på nåra hundra händer (€1/2). Fyfan vad skönt o löpa lite.

På yxels vis bokar man därmed dagen på unibet och flyttar över till svs. Gäller o kunna det här med jinxar!

B/E för månaden nu tror jag! Lets vinna lite med då.

härligt!

Postad

Blev utgång igår. Man ska fan aldrig gå ut dagen innan man ska hem så man måste checka ut 12. GAaaaaaaaaaah vi är bakis som fan. Men det var en rolig kväll iaf. Drog ner till meatpacking district. Hamna först utanför ett ställe som va lite väl fancy, där man skulle ha bokat bord för att komma in etc. Gick vidare till ett annat ställe, en schyst klubb där vi hade det kul! :-) Kan fylla på mer sen orkar inte skriva mer, jag dör.

Postad

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $20(BB) Party

SB ($2,027)

BB ($5,738)

UTG ($5,370)

Hero ($4,677)

BTN ($2,315)

Dealt to Hero K:club: A:club:

UTG raises to $70, Hero calls $70, fold, fold, fold

FLOP ($170) 9:heart: 3:heart: T:diamond:

UTG checks, Hero checks