Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 

vet inte om du skrev så mycket vettigt, men

pre: explo

flopp: skydda

turn: "va fan ska jag göra här? jag skjuter"

 

 

Om pre ska vara i närheten av profitabelt så måste FI vika extremt mkt mot 3bets, antar att det är detta du exploaterar. Om han nu fullföljer med en väldigt snäv range så känns det väl din flopbet inte som något "försvar" då du nästan alltid ligger efter?

 

mina ören.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror det bara var gamla flugan som ville bluffa lite. :lol::-P

 

Dina bets på nån gata är inte för värde iaf.

 

Edit: Annica sluta skotta 3/6 :) jobba BE

 

edit2: blir det ngt av innebandyn vill gärna lira om det blir av ? E så taggad på att lira nån sport. Så hör av er om det blir ngt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oO Fråga ju just. Vi är bara 6 pers. Du får gärna vara med så blir vi 7st... = GTO. 4a forwards och 3 backar.... 4a på plan samtidigt.

 

Träningsmatch 20:00 på söndag... Men den är i motala :P Kanske lite osmidigt för dig...

 

ok är på. Kan jag inte åka med er på söndag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för jag fick posta det själv! Var precis påväg. Får nog akta mig för den där Flugan! Någon tanke på att Flugan kanske inte ville att du berätta vilken typ av hand han hade? Vilket du typ gör nu....Var väl en anledning till att han tog bort den. Pls någon gång.........use your b.....

 

Ok, en liten frågesport då? Vad hade flugan? PM:a mig! (Jag tänker inte svara rätt eller fel)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om pre ska vara i närheten av profitabelt så måste FI vika extremt mkt mot 3bets, antar att det är detta du exploaterar. Om han nu fullföljer med en väldigt snäv range så känns det väl din flopbet inte som något "försvar" då du nästan alltid ligger efter?

 

mina ören.

fi öppnar alldeles för löst på co, och spelar faceup post, mig kvittar det mig om han viker pre, flopp eller turn, men han måste vika sjukt mycket iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Snygg blouff med din hand du hade på river, får aldrig syn av sämre "

 

Du får ju specificera det hela lite. Inte exakt hand men typ av hand. Gissa med hjälp av ledtrånden över.

 

Tp?

mp?

tvåpar?

set?

missat drag?

 

 

 

 

 

Fan att lhc ska orka förlora IGEN. Inte ett lag man håller på (Rangers,LHC,Liverpool och Sverige (hockey/fotboll) har ju en jävla suck.

 

Lät ju på dig som folk visste exakt vad han hade efter jag skrev den raden :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...