jkkman Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 noll sexappeal imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 vem fan har en fruktstund i idrott btw Lågstadiet efter spökboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 sjuk fail på kanada, sverige missar varje sten efter fruktstunden och lyckas vinna ändå liksom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Det kom från rätt mun Tycker Limmet har spelat varenda jävla gång jag lirat OCH när jag slutat <-- Tycker jag vart jävligt lugn under OS dock! Blir väl o komma igång igen nästa vecka! Nice pic med lunkan såg ja Epic! Avis som fan lol +1 Lugnt ^^ WP isåfall är impad. Hur kommer det sig att du flyttat upp? Hur har det gått? Vad nickar du? syyyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 nu är det snart bandydags igen =) coachade morsan till en andraplats i en 5 kronors sng förut, tyckte hon hade lite koll ändå även om jag tog typ alla beslut sen sa hon lite orationella saker som: "5 och 9 är mina favoritnummer så den ska jag spela" men nu vet hon lite hur man gör iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 nu är det snart bandydags igen =) coachade morsan till en andraplats i en 5 kronors sng förut, tyckte hon hade lite koll ändå även om jag tog typ alla beslut sen sa hon lite orationella saker som: "5 och 9 är mina favoritnummer så den ska jag spela" men nu vet hon lite hur man gör iaf =) Morsan klonkar WSOP 2011? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Jag spelade slv till oddset 2.6, på svs. för en micro500lapp... helt klart taget då finland har spelat som ett gäng 6åringar genom hela turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Stuga imorrnkväll flugis? kanske, åker tåg nu men börja tidigast 19 och inte köra allt för länge funkar tror jag. hörs senare om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 jag, limmet, punken och dawwe på samma bord i unibets 100k, samlar alla östgötar på samma ställe sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Jag vet. Vi gör en bra avslutningscermoni. Sen i ett vinter-os avslutar vi med o ta in en rappare och några kassa dansare. Det är vad vi vill att folk ska komma ihåg från vårt vinter-os. Inte kan han sjunga heller. Känns som det är vad folk vill att vi ska komma ihåg av Kanada... lol så kasst. Bra shove och bra OS all in all. Thx Kanada! Kanadicker i ett nötskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 btn är valenciabot, sb verkar regish, bb är fisk. SB ($125) BB ($199) UTG ($100) UTG+1 ($111) Hero ($100) BTN ($20) Dealt to Hero A:diamond: Q:heart: fold, fold, Hero raises to $3, BTN raises to $20 (AI), SB calls $19.50, BB calls $19, Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 btn är valenciabot, sb verkar regish, bb är fisk. SB ($125) BB ($199) UTG ($100) UTG+1 ($111) Hero ($100) BTN ($20) Dealt to Hero A:diamond: Q:heart: fold, fold, Hero raises to $3, BTN raises to $20 (AI), SB calls $19.50, BB calls $19, Hero Synar nog bara och kollar en florre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 Nyflyttad! Kommit igång med grinden igen, känns bra! Inflyttningsfest 10e april Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 Säger som Limmet brukar säga: Svårt spel _SweetHoney_ posted the small blind - €3.00 Yxel- posted the big blind - €6.00 ** Dealing card to Yxel-: K of c, K of s joppiejsauz folded 2bror2 folded GMSL raised - €21.00 Newbie18 folded _SweetHoney_ folded Yxel- raised - €66.00 GMSL raised - €159.00 Yxel- went all-in - €955.35 GMSL went all-in - €501.15 ** Dealing the flop: J of s, J of c, K of h ** Dealing the turn: 9 of s ** Dealing the river: 10 of h Yxel- shows: K of c, K of s GMSL mucks: Q of h, Q of s Yxel- wins €1320.30 from the main pot Newbie18 posted the small blind - €3.00 joppiejsauz posted the big blind - €6.00 ** Dealing card to Yxel-: 7 of d, 7 of s Yxel- raised - €18.00 gomugomuno folded el_paellero folded _SweetHoney_ folded Newbie18 folded joppiejsauz called - €18.00 ** Dealing the flop: 7 of c, 6 of h, 2 of d joppiejsauz checked Yxel- bet - €30.00 joppiejsauz raised - €96.00 Yxel- called - €96.00 ** Dealing the turn: 5 of d joppiejsauz checked Yxel- bet - €160.00 joppiejsauz went all-in - €823.80 Yxel- went all-in - €437.00 ** Dealing the river: 9 of d joppiejsauz shows: 2 of h, 2 of s Yxel- shows: 7 of d, 7 of s Yxel- wins €1422.00 from the main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 Jobbade lite volym idag, tappade såklart ett fint plus, men volym är volym. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 +8 inköp igår och 6 inköp idag. lowstakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 såja flugis. Jobba på bara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts