Limmet Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EldorKB Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Seg första! Men nu jävlar måste vi öka farten liten och mer tryck. Sen att henke håller 0an igen vore soft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 jävla donkigt S:::S::S:fgihwveqr poäfåp',vä.eg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EldorKB Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Fan måste sverige bli pressade jämnt för att dom ska börja spela!!! Lackar man blir. Men äntligen bra spel av foppas kedja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Sämsta jag hört (radiosporten imorse) att sverige torska! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Legitima vinhänder okocha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 uppdatering från tåget på mr_jimmys vis, inge jävla highstakes här dock utan det är andraklass utan massa kändisar som gäller =) ska till lidköping och hälsa på familjen och se på bandy, en match idag och en på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Legitima vinhänder okocha. tackar =) bästa värdet någonsin igår dock så slutade near breakeven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Bara jag som vill Dega 89dd flopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Bara jag som vill Dega 89dd flopp? Ja för det blir hestaöverbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Såg att Villa vann. Grattis flugis. Slog på OS idag. Men kändes helt jävla lönlöst se massa lolmer-sport.. så känns det nu Får bli os-fritt o grind istället! ty, var en spännande match och lite vevande i slutet som det ska va i slutspelet... Bara jag som vill Dega 89dd flopp? får jag in mot par+ missar jag, får jag in mot högre färgdrag kommer färgen, om jag bara synar kan jag kanske bluffa bort honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 ty, var en spännande match och lite vevande i slutet som det ska va i slutspelet... får jag in mot par+ missar jag, får jag in mot högre färgdrag kommer färgen, om jag bara synar kan jag kanske bluffa bort honom. Klok man! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Blir alltid lika snurrig på era unibet nicks utom Yxans, men vem är det som nickar XX? FY FAN va du grindar mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Limmet-? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Blir alltid lika snurrig på era unibet nicks utom Yxans, men vem är det som nickar XX? FY FAN va du grindar mkt! Vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Vad nickar du? sluta spela tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 måste dom äta frukt när dom har fruktstund i curlingen? vad är det för frukt som är inne just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 sluta spela tuff que? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 måste dom äta frukt när dom har fruktstund i curlingen? vad är det för frukt som är inne just nu? Lychee kommer starkt i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 fan vilken sjuk kung kanadas kapten är som snackar om något helt orelaterat under fruktstunden, bara skiter i allt vem fan har en fruktstund i idrott btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Tvungen å posta denna lika som bär nånstans å här snackas det ju curling. Canadas skip och hon i Flashforward. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts