hnat Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 Helt rätt fold med KK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 Helt rätt fold med KK. Använd lite fler tecken (. Smilegubbar osv) så man om du levlar, är seriös eller bara vill åstakomma pokerteoretisk regress här på forumet ( för värde ofc) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 Helt rätt fold med KK. tack Använd lite fler tecken (. Smilegubbar osv) såman om du levlar, är seriös eller bara vill åstakomma pokerteoretisk regress här på forumet ( för värde ofc) lol. det var han som hade AA obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 ska flytta till lite större lägenhet nu i oktober så har ägnat några timmar på IKEA för inköp av säng och soffa, jag bor i möblerad etta nu och ska flytta till en tvåa så blir lite saker som måste inhandlas. En runda till på IKEA där köksbord, stolar, skrivbord och skrivbordsstol är redan inplanerad, men ville se lite mer hur lägenheten såg ut innan jag fixar det så det blir ett senare projekt =) Idag blev det iaf billigare än planerat så jag är nöjd med det:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 IKEA? Du är en skam för alla ballers pojk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 IKEA? Du är en skam för alla ballers pojk. fattig student:( har bara 30k i möbelrulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 IKEA? Du är en skam för alla ballers pojk. +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 fattig student:( har bara 30k i möbelrulle. $? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 största potten jag spelat på 10/20 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $20(BB) Party SB ($3,684) Hero ($9,240) CO ($23,612) BTN ($4,990) Dealt to Hero A:spade: Q:spade: CO raises to $70, fold, SB calls $60, Hero raises to $160, CO calls $90, SB calls $90 FLOP ($480) 5:spade: 6:spade: 5:heart: SB checks, Hero checks, CO bets $240, SB raises to $540, Hero raises to $1,100, CO calls $860, SB raises to $3,524 (AI), Hero raises to $9,080 (AI), CO calls $7,980 TURN ($22,165) 5:spade: 6:spade: 5:heart: T:heart: RIVER ($22,165) 5:spade: 6:spade: 5:heart: T:heart: 2:club: SB shows 4:club: 5:club: (Pre 31%, Flop 78.8%, Turn 81.0%) Hero shows A:spade: Q:spade: (Pre 39%, Flop 20.4%, Turn 14.3%) CO shows T:spade: J:spade: (Pre 30%, Flop 0.8%, Turn 4.8%) SB wins $11,044 CO wins $11,105 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 +++ tycker ikea är helt okej. $? då skulle jag inte handlat på ikea Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 då skulle jag inte handlat på ikea om du har en regel om minst 100 inköp i rullen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 om du har en regel om minst 100 inköp i rullen då? tycker inte det är så stor varians i möbler att man behöver 100 inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 tycker ikea är helt okej. då skulle jag inte handlat på ikea +1 levlar obv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 blir stockholmsweekend med yxel och liket i helgen, cc-grind på fredag och premiären på "krukan" (http://pokerforum.nu/forum/krukan-stockholm/57990-ny-klubb-i-stockholm.html) på lördag, om nån stockholmare vill underhålla oss något under tiden vi är där så kan ni väl höra av er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 CO får in det sjukt bra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 CO får in det sjukt bra där. Börjar co:s nick på P? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 CO får in det sjukt bra där. mm, jag får iaf bra i ena 11k-potten. Börjar co:s nick på P? ja, han lär ha typ 50k som ska fördelas närmaste tiden, tyvärr blir det väl till leo:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 Fiskrushar ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 Standard att få in det med färgdraget med 500bb på den brädan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 Standard att få in det med färgdraget med 500bb på den brädan? mot honom är det jättestandard. andra fienden är popoffer så bred range där också. ville ju till och med ha syn på skeppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 Hmm, mycket dissande mot ikea =) Ge mig tips på vad jag kan köpa för: köksbord och köksstolar, skrivbord och skrivbordstol, eventuellt nån fåtölj, en bokhylla Sammanlagt får det inte kosta över 20k sek för då gular jag möbelrullen, får väldigt gärna vara billigare också då jag eventuellt ska dega ljudanläggning och så småningom ny tv också och vill helst använda möbelrullen till det Såhär ser planritningen på lägenheten ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 Tycker också Ikea är okey, älskar mitt skrivbord och min stol därifrån iaf så de kan jag ju rekomendera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 SB raises to $540, Hero raises to $1,100, Kan tänka mig att du synar där ist... men är klyven. Vill behålla CO i handen + han är cplös passiv-fisk? Äsh du gör nog rätt. Standard man missar sthlms-resan Inget fel på ikea. Finns roligare saker o lägga dyra pengar på en möbler! Bil t.ex.! vet inte vad som är bäst där, har obv inget emot att få in där. vi får väl åka en gång till! eller åka nån annanstans! bil behöver jag knappast, man kan ju cykla (om det inte regnar när man ska hem från limmet så yxel skjutsar hem en så att cykeln står kvar hos limmet förstås....) eller så får man skjuts =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 Ser ju ut som en riktigt go planlösning, sen är ju inte balkong helt fel heller! Får man fråga i vilket område? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts