okocha Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 mycket bloggpromotande här ser jag =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Majjen Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 siiiiiiick hotell http://loa-usa09.blogspot.com/ Bland det sjukaste. Att va så högt upp också. Måste ta en evighet att ta hissen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 26 Juni , 2009 Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 Bland det sjukaste. Att va så högt upp också. Måste ta en evighet att ta hissen. nej typ 10 sek, man får lock för öronen o blir allmänt åksjuk efter en hisstur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Juni , 2009 Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 Bland det sjukaste. Att va så högt upp också. Måste ta en evighet att ta hissen. De har två olika hisschakt. Ett för våning 1-35 typ o sen ett för 35-70 eller vafan de e. Iaf på wynn men hotellen är väl kopior som jag förstått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hettich Postad 26 Juni , 2009 Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 Javisst! 96s spader Yxel höjjer 10 utg fold, fold, engelskt fyllo med 16 inköp på bordet syn, syn, fold, fold, fold, Flop 678 med ett spader, bettar ut 15, fyllot säger 45, han bakom säger ~150 jag degar för 200, fyllot foldar, fy syn. Turn T river T visar min fina hand o fi muckar. Engelsmannen säger han folda 97 =) Tänkte att jag har ju drag här o orka vika det liksom så jag körde på!!!! FISK Fan varför hade du inte din favorit hand från Warsawa?: 98 off? Det hade ju varit ypperligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 Kolla nyss på TV när jag duscha Bland det sjukaste. Att va så högt upp också. Måste ta en evighet att ta hissen. Nja, går snabbt. nej typ 10 sek, man får lock för öronen o blir allmänt åksjuk efter en hisstur... Detta Detahar två olika hisschakt. Ett för våning 1-35 typ o sen ett för 35-70 eller vafan de e. Iaf på wynn men hotellen är väl kopior som jag förstått och detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 26 Juni , 2009 Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 Hej! Ska du spela World Series Of Poker World Championship Main Event $10,000 buy-in? Mvh Sorkoas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 Hej! Ska du spela World Series Of Poker World Championship Main Event $10,000 buy-in? Mvh Sorkoas Nej jag är för fattig för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 26 Juni , 2009 Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 Lögn ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 Lögn ju! I wish Vann 300 dollar idag på cashgame! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 26 Juni , 2009 Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 I wish Vann 300 dollar idag på cashgame! SÅJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 26 Juni , 2009 Rapport Share Postad 26 Juni , 2009 sätt dom på din favvosiffra på roullen och spela main om du klonkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2009 Chillat med Danne G och köpt in i event #51 idag, kika lite snabbt på dom som spelade 50k-häst-eventet också. sätt dom på din favvosiffra på roullen och spela main om du klonkar? testa med $20 på 25an, men missklonka så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2009 Live är ju riggat alltså hade AA 3 gånger och vann ingen av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 27 Juni , 2009 Rapport Share Postad 27 Juni , 2009 Live är ju riggat alltså hade AA 3 gånger och vann ingen av dom. Agree. Mer än på nätet . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Ute efter 7 timmars spel med KK vs 85s. Kul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hettich Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Ute efter 7 timmars spel med KK vs 85s. Kul.... Jo hörde att ni alla åkte ut Bara hoppas det är en period av missklonkning och att det kommer en period med klonkningar i framtiden i live-turneringar! Börjar bli lite less på er nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 Körde en runda runt hålet (grand canyon) igår, tog ett tag, idag ska jag gå ut för första gången sen jag kom till Amerika. Jo hörde att ni alla åkte ut Bara hoppas det är en period av missklonkning och att det kommer en period med klonkningar i framtiden i live-turneringar! Börjar bli lite less på er nu variansen i liveturrar suger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 30 Juni , 2009 Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 Dags att ändra titel? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 30 Juni , 2009 Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 Körde en runda runt hålet (grand canyon) igår, tog ett tag, idag ska jag gå ut för första gången sen jag kom till Amerika. variansen i liveturrar suger vart ska ni ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 Dags att ändra titel? =) orka =) vart ska ni ikväll? jet tror jag. själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 1 Juli , 2009 Rapport Share Postad 1 Juli , 2009 Vevar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Noth soh hiddhen brahg. DG i en guldgruva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 sjukt stor bild, men det är han värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts