Yxel Postad 23 Juni , 2009 Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 gief action? wtf limmet sluta sno mitt konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 Välkomna till Las Vegas! Tackar! Men vi väntar fortfarande på officiell inbjudan till poolpartaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 23 Juni , 2009 Rapport Share Postad 23 Juni , 2009 Tackar! Men vi väntar fortfarande på officiell inbjudan till poolpartaj! +1 Eller allmän förfest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Tackar! Men vi väntar fortfarande på officiell inbjudan till poolpartaj! bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Snyggt spel med 96an igår yxel! Kan du inte posta den så vi får se? Javisst! 96s spader Yxel höjjer 10 utg fold, fold, engelskt fyllo med 16 inköp på bordet syn, syn, fold, fold, fold, Flop 678 med ett spader, bettar ut 15, fyllot säger 45, han bakom säger ~150 jag degar för 200, fyllot foldar, fy syn. Turn T river T visar min fina hand o fi muckar. Engelsmannen säger han folda 97 =) Tänkte att jag har ju drag här o orka vika det liksom så jag körde på!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Javisst! 96s spader Yxel höjjer 10 utg fold, fold, engelskt fyllo med 16 inköp på bordet syn, syn, fold, fold, fold, Flop 678 med ett spader, bettar ut 15, fyllot säger 45, han bakom säger ~150 jag degar för 200, fyllot foldar, fy syn. Turn T river T visar min fina hand o fi muckar. Engelsmannen säger han folda 97 =) Tänkte att jag har ju drag här o orka vika det liksom så jag körde på!!!! fisk /mvh flugan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 MItt konto är hustlat av alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Live är lätt, vann med T4s mot TT allin pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 backa iofs 2 inköp, men fick ett par drinkar. Ska få likte maut nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Jag tar tillbaka min dagbok <<<<-------- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Jag tar tillbaka min dagbok <<<<-------- welcome back ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Ska bo på ett av de finaste hotellen i vegas nu =) Tv i badrummet blir nice :P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Ska bo på ett av de finaste hotellen i vegas nu =) Tv i badrummet blir nice :P:P slipper man inte tv:n ens i badrummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Önskar dig lycka till i vegas okocha, och även alla andra för den delen. Festa, spela & ha det ruggigt skoj nu:)! Mvh, Calle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 slipper man inte tv:n ens i badrummet? nej, inte på encore. Sjukt fint rum på 62a våningen, 3 ggr så stort som lägenheten hemma typ. Utsikt över strippen också. Önskar dig lycka till i vegas okocha, och även alla andra för den delen. Festa, spela & ha det ruggigt skoj nu:)! Mvh, Calle Tyty carl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Vet inte ifall du sa det redan, men vad betalar du för rummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Ska bo på ett av de finaste hotellen i vegas nu =) Tv i badrummet blir nice :P:P Wynn? Bodde där med, nuts.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Vet inte ifall du sa det redan, men vad betalar du för rummet? en massa rejk till unibet =) Wynn? Bodde där med, nuts.. ja, encore, är väl typ samma men lite nyare =) Du är inte kvar i vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 siiiiiiick hotell http://loa-usa09.blogspot.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts