AnteSvante Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Slaskade lite livecash idag, 25/50 eek, antesvante satt vid mitt bord och det blev ganska bra action, jag spelade dock riktigt dåligt de flesta händerna och var stuck 10k innan jag turade in några potter så +2.5k eek slutar dagen på. hade vart en fin bluffsyn av mig;) skulle stannat ist, blev ju dyrare på nätgrinden för dig? megastuck sj efter att ha sprungit... som förväntat:P Kul att träffa legenden live iaf, lär ju ses nu i dagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 middagspaus i sm nu och jag är kvar! 10150 pengar har jag, va nere på 4.5k som värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Gogogo! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 vad spelas i SM nu? PLOn är slut va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 vad spelas i SM nu? PLOn är slut va? Main. Gogogo, jobba lite nu va mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 där ser man, lycka till då alla inblandade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 bust med mot på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 En av anledningarna för att inte lira tuneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 svårt spel liksom Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $6(BB) Full Tilt ($1,528) Hero ($2,216) Dealt to Hero 2:club:J:club: Hero raises to $18, raises to $60, Hero raises to $138, calls $78, FLOP ($276) Q:heart:2:spade:9:club: check, check, TURN ($276) Q:heart:2:spade:9:club:2:diamond: bets $200, Hero raises to $516, calls $316, RIVER ($1,308) Q:heart:2:spade:9:club:2:diamond:3:spade: check, Hero bets $1,562 (AI), calls $874 (AI), shows J:spade:J:heart: (Flop 85.4%, Turn 2.3%) Hero shows 2:club:J:club: (Flop 14.6%, Turn 97.7%) Hero wins $3,056 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 får man fråga varför du raisar turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 +1. får man fråga varför du raisar turn? Tror han checkar turn med ganska många värdehänder så jag får inte in hela stacken, händer som JT hoppas jag degar. 4beten pre är väl inte jättestandard kanske Klonka lite på headsup på fulltilt men sprang semikasst på svs, typ inget värde där nu för tiden, men jag spelade riktigt bra idag så då tror jag mig ha en del edge så det är lite tiltande att backa där. +13k sek ungefär iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 +1. Tror han checkar turn med ganska många värdehänder så jag får inte in hela stacken, händer som JT hoppas jag degar. 4beten pre är väl inte jättestandard kanske Klonka lite på headsup på fulltilt men sprang semikasst på svs, typ inget värde där nu för tiden, men jag spelade riktigt bra idag så då tror jag mig ha en del edge så det är lite tiltande att backa där. +13k sek ungefär iaf. 4bet pre med razz-material. Jotack. Some,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 bust med mot på Jaha var det du, jag satt bredvid dig hela tiden. Bustade lite senare dock, gg osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 4bet pre med razz-material. Jotack. Some,,, tror inte det min 4bet kostar jättemånga dollar faktiskt, men håller med om att den suger. Jaha var det du, jag satt bredvid dig hela tiden. Bustade lite senare dock, gg osv! vilken sida om mig? kul hsh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 hsh? :F i pos på dig, med skägg och snus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 21 Maj , 2009 Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 Låter spännande, utveckla om du orkar. Och om inte Okocha har något emot det Jag jobbar på FN's World Food Programme (WFP) i Dakar, Senegal, på regionalkontoret för Västafrika. WFP är precis som det låter FN's biståndsorganisation för mat och vi är väldens största humanitära organisation. 2008 nådde vi ut med mat till ca 100 miljoner enskilda individer. I västafrikanska regionen har vi 19 länder, från Senegal i väster till Chad i öster och Cameroon i söder, där Chad är den överlägset största operationen. Jag har lyckats lura till mig ett jobb i the Regional Coordination Unit där vi framförallt ser till att våra 19 landskontor sköter sina rapporter och budgetar, och vi prioriterar operationer och fördelar bidrag som kommer in, framförallt från nationer. Väldigt förenklat, men ändå =) På det stora hela trivs jag väldigt bra, både med jobb och socialt. Pokern har dock blivit väldigt lidande, men det gör mig faktiskt inte så mkt även om jag saknar den ibland. Sorry för sent svar och lite kapning av dagboken! Forza Okocha! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2009 hsh? :F i pos på dig, med skägg och snus. ah, klart att det var snusarn med snuset liksom. Sorry för sent svar och lite kapning av dagboken! Låter kanon kvisten, du är alltid välkommen att kapa dagboken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 nl5k € var kallt idag alltså.... tur att jag bara hade 50% i mig själv... Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $50(BB) Prima SB ($5,050) BB ($6,722) UTG ($13,366) UTG+1 ($8,410) Hero ($6,178) BTN ($6,857) Dealt to Hero Q:spade:Q:diamond: UTG raises to $100, UTG+1 calls $100, Hero raises to $500, BTN calls $500, fold, fold, UTG raises to $1,700, fold, Hero raises to $6,178 (AI), fold, UTG calls $4,478, FLOP ($13,032) 9:heart:J:spade:7:club: TURN ($13,032) 9:heart:J:spade:7:club:6:heart: RIVER ($13,032) 9:heart:J:spade:7:club:6:heart:7:spade: UTG shows K:spade:K:diamond: (Flop 90.0%, Turn 95.5%) Hero shows Q:spade:Q:diamond: (Flop 10.0%, Turn 4.5%) UTG wins $13,029 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 vad fick dig att gå upp och spela så högt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 vad fick dig att gå upp och spela så högt? Alla vet ju att railheaven-borden egentligen är jättefiskiga och dit kommer man verkligen inte om man inte skottar hårdast av alla och verkligen spelar för att det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 vad fick dig att gå upp och spela så högt? Alla vet ju att railheaven-borden egentligen är jättefiskiga och dit kommer man verkligen inte om man inte skottar hårdast av alla och verkligen spelar för att det är roligt. Värdet var sinnessjukt bra, jag fick sälja av action och fick bli livecoachad så kändes som ett givet skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hettich Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 Värdet var sinnessjukt bra, jag fick sälja av action och fick bli livecoachad så kändes som ett givet skott. Sjuk pott! Blev du live coachad av Yxel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 Sjuk pott! Blev du live coachad av Yxel ? Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts