okocha Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Spelade nl400 på party nu, gjorde några jättedåliga spel som kostade en del, sprang i övrigt ganska bra så +$1.8k. Tror jag är ungefär +-0 för året nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 25/50 går inte jättebra just nu:-( -54k där idag. För att visa hur sjukt jävla äcklig nivån är ska jag posta graf på alla händer jag spelat på 25/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 54000kr är mycket pengar. Vad har du för plan med pengarna du tjänar? Satsar du på att bli ekonomiskt oberoende, dvs ha tillräckligt för att inte _behöva_ jobba någon gång i livet? Sparar du till en lägenhet? Eller grindar du bara och "så får vi se vad som händer" ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Grindar bara och får se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Grindar bara och får se vad som händer. Just griiiiinding away.... . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 i know them haters dont stop plotting and wish you would fall cause im standing on top looking down at it all i see you down there to yall this aint like i got it all homie i aint get enough im still trying to triple up so all we got is street cred and a cool building up say im doing too much shit i say i aint did enough remember saying damn if i could just get to a million plus and now im like shit what the fuck is a million bucks 54k mycket? Det är ju okocha vi pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Just griiiiinding away.... . Kom på att jag har planer på att studera inom inte allt för lång tid, skulle vara skönt att slippa studielån under den tiden, är nog iofs i princip säkrat, men ska resa lite till hösten så då går det väl lite deg. 54k mycket? Det är ju okocha vi pratar om Är ju iofs aldrig kul att förlora, oavsett vad summan är, men jag brukar va glad så länge jag spelat bra vilket jag ändå tycker att jag gjorde. Sen är ju 54k en hel del pengar, och man kan köpa en massa roligt för det. Men det håller ju liksom inte att argumentera så när man är pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Är ju iofs aldrig kul att förlora, oavsett vad summan är, men jag brukar va glad så länge jag spelat bra vilket jag ändå tycker att jag gjorde. Sen är ju 54k en hel del pengar, och man kan köpa en massa roligt för det. Men det håller ju liksom inte att argumentera så när man är pokerspelare. Hehe jag var inte särskilt seriös. Du har en väldigt sund inställning och jag är grymt imponerad över hur lugn du verkar vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Hehe jag var inte särskilt seriös. Du har en väldigt sund inställning och jag är grymt imponerad över hur lugn du verkar vara Hade mina aningar om att du inte var jätteseriös, men du fick ett seriöst svar iaf =) Min inställning kommer väl ifrån att jag tiltat bort alldeles för mycket genom åren som jag lirat poker. Nu har jag också lärt mig att kliva när jag inte spelar bra vilket gör stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Blanda in lite nl600 i dagens grind också, var tyvärr ruggigt motriggad där så backa $1200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 nl600 är en kass nivå precis som NL300, bättre att gå direkt till 5/10 om du ska spela över 2/4 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Hitta en fisk som spela 95/30, i övrigt var det typ samma spelare som på nl400. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slakan Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Blanda in lite nl600 i dagens grind också, var tyvärr ruggigt motriggad där så backa $1200. Ruggigt motriggad och förlora två inköp?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Ruggigt motriggad och förlora två inköp?! Jaja, men med tanke på att värdet var så bra så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Bring it on fisko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Bring it on fisko Fan, hade ju räknat med att du skulle backa utmaningen, nu kan ju inte jag backa eftersom jag tog upp det.... oh well let's gogogogo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 nl600 är en kass nivå precis som NL300, bättre att gå direkt till 5/10 om du ska spela över 2/4 =) utveckla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 utveckla Jag springer dåligt där bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompalub Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Om du inte kan ta till dig konstruktiv kritik kommer du aldrig bli en bra pokerspelare. Släpp sargen, kom in i matchen, osv osv. hehehe, du vet väl att det var "flippar" du analyserade ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 hehehe, du vet väl att det var "flippar" du analyserade ? Låhl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Ztranger är här och grindar idag, vi är båda + hittills, jag $1k på nl400, spelade också en frirulle som bustades ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 hehehe, du vet väl att det var "flippar" du analyserade ? h3h3 I_came osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 hehehe, du vet väl att det var "flippar" du analyserade ? Flippar? Vafan är det? Sitt inte och stödda dig förihelvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompalub Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Flippar? Vafan är det? Sitt inte och stödda dig förihelvete. hahaha, börjar förstå att det kanske är jag som gör bort mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Backa $3.2k andra sessionen, gjorde några tiltmoves på slutet, men i övrigt var det väl relativt stabilt. Hur kan han syna mig? ***** Hand History for Game 7820008340 ***** $400 USD NL Texas Hold'em - Friday, February 20, 23:56:01 CET 2009 Table Jackpot #1304410 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 6 Seat 4: FigHtIsRighT ( $1,021.53 USD ) Seat 5: HERO ( $533.51 USD ) Seat 6: Love_girl75 ( $430 USD ) Seat 3: MikeLeetoris ( $440.23 USD ) Seat 1: Zimtnelke1 ( $397.93 USD ) Seat 2: ch483 ( $421.40 USD ) Love_girl75 posts small blind [$2 USD]. Zimtnelke1 posts big blind [$4 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ 5d 8d ] ch483 folds MikeLeetoris folds FigHtIsRighT folds HERO raises [$12 USD] Love_girl75 raises [$37 USD] Zimtnelke1 folds HERO calls [$27 USD] ** Dealing Flop ** [ 7s, 6c, 7d ] Love_girl75 bets [$51 USD] HERO calls [$51 USD] ** Dealing Turn ** [ 6d ] Love_girl75 bets [$145 USD] HERO is all-In [$443.51 USD] Love_girl75 is all-In [$195 USD] ** Dealing River ** [ Ah ] Love_girl75 shows [ Ad, Td ]two pairs, Aces and Sevens. HERO shows [ 5d, 8d ]two pairs, Sevens and Sixes. The time at which hand ended:Feb 20 2009 23:57 CET HERO wins $103.51 USD from the side pot 1 with two pairs, Sevens and Sixes. Love_girl75 wins $860.50 USD from the main pot with two pairs, Aces and Sevens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts