mrghost Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Precis clearat $500 bonusen på Unibet och är nu ute efter en ny. Vilken är ett måste och enklast härnäst att ta? Spelar uteslutande $ 1/2 - 2/4 fixed limit SH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 kolla in betdirects $100 signup bonus. Clearade den själv på NL20, så din nivå borde vara en barnlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeet Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 De har slutat erbjuda den bonusen tyvärr, nu erbjuder de en $500 bonus men för att cleara den måste man spela contributed hands istället för raked hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minifisken Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 De har slutat erbjuda den bonusen tyvärr, nu erbjuder de en $500 bonus men för att cleara den måste man spela contributed hands istället för raked hands. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeet Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Man måste bidra till potten. Förrut räckte det med att man fick kort i en hand som sedan uppfyllde kravet "Raked Hand" för att en poäng. Nu måste man alltså lägga pengar i potten. Så här står det till exempel på betdirects hemsidan: To accumulate Poker Points, a hand is counted as a raked hand if the player has contributed to part of the total rake for that hand. *Please note this Raked Hand count is not the same as the one displayed in the software. Ibland missar dock pokerrummet att kolla att spelaren verkligen uppfyllt dessa krav och då kan man få bonusen iallafall, dvs det står contributed på hemsidan men krävs alltså inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 everest hade jag gjort pga softa FL SH bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Önskar jag inte fetsög på FL för då hade jag fortsatt med denna supeduperbonusbanan som jag antar man inte får direktlänka till: På bonusforum.se finns Betsafe med månadsbonus på 1000$ + kanonfina bananer,och allt är dealt hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mianna Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Den bonus du borde köra om du inte gjort det än är Towergaming 5x pp bonus. Och gnuf bonusen som erbjuds här på pokerforum.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts