Gå till innehåll

LeePoker - Hyfade frirullar, men...


CecceH

Recommended Posts

Reggade mig på LeePoker för ett antal månader sedan - fick 20 dollar som tack - utan krav, och var väl ok som bonus.

 

Men det är ju oftast folktomt på pokersiten, och turneringar får ofta ställas in pga brist på anmälda spelare

 

Men, vill bara tipsa om att man har fina frirullar emellanåt , de 2 sista var på 1500 dollar och max antalet satt till 360 spelare resp 1500 dollar och max antalet spelare var satt till 400 spelare

 

LeePoker är väl ganska nya ( ?) på marknaden och därav generösa frirullar för att locka till sig nya spelare - är väl också av den anledningen jag gjorde en signup tidigare

 

 

Nu vet jag inte om man verkligen ska göra någon insättning på Leepoker - för vad händer om man beslutar sig för att lägga ner siten p g a brist på pokerspelare och har man kapital där inne, så förlorar man väl dessa om siten plöstligt får för sig att lägga ner verksamheten?! Eller !?

 

Men det kan vara värt att göra åtminstonde en sign-up för att få tillgång till , i mitt tycke, generösa frirullar med begränade spelarantal.

 

Några andra forumiter här som spelar på LeePoker !? Vad anser ni om siten !?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väldigt svårt för 3D-poker öht och Leepoker är inget undantag.

 

3D är ok...men klickar alltid bort s.k Avatars - som är störande och näst intill snudd på rent av löjliga i from av cowboys, Bimbos, spågummor, ormar, ödlor ....men det är möjligt att spelar som är utan självförtroende vill se ut som en hårdförd cowboys, eller vill använda sig av symbolen "Flinade haj" eller om man så vill arg haj...och tror sig få respekt....

 

På LeePoker är dessa Avatars, mer människoliknade apor... :-P

 

Som tur är går det alltid att klicka bort dessa på flesta pokersiter - Det är de fina finrullarna som man vill kamma hem....utan Avatars :-)

 

På pokerstars, kan spelarna sätta in egen bilder i den lilla rundformade bildrutan kan vara bra - det gör att det kan bli lättare att känna igen spelarna nästa gång man möts vid ett bord - bilden av en ex. " Chevan" , gör det lätt att komma ihåg ," aha, han med "chevan" spelade ju så tajt sist....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej!

 

tyckte det lät intressant och jag ladda ner deras klient men när ja skulle regga mig fick jag upp detta mess:

 

 

Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat.

 

 

Säkerhetscertifikatet som presenteras av den här webbplatsen har utfärdats för en annan webbplatsadress.

 

Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern.

Det rekommenderas att du stänger den här webbsidan och att du inte fortsätter till webbplatsen.

 

 

är det nåt och oroa sig för?:shock:

 

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej!

 

tyckte det lät intressant och jag ladda ner deras klient men när ja skulle regga mig fick jag upp detta mess:

 

 

Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat.

 

 

Säkerhetscertifikatet som presenteras av den här webbplatsen har utfärdats för en annan webbplatsadress.

 

Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern.

Det rekommenderas att du stänger den här webbsidan och att du inte fortsätter till webbplatsen.

 

 

är det nåt och oroa sig för?:shock:

 

 

mvh

 

Hupp - det lät inte trevligt - jag vet att man har hade störningsproblem med sina server för några veckor sedan så siten var utslagen i ca 2-3 dagar

 

Eller så har du för hög "säkerhetsnivå" på din dator, att det skulle stå : "försöker lura dig ../ du sänder till servern " låter ju lite konstigt

 

Jag testade att ladda ner programet på nytt nu - inga problem - så jag tror det är din dator som har för hög säkerhets nivå (inställning av bla brandvägg ) eller så misstolkar du information -Ok tänker inte hålla något försvartal för LeePoker :-)

 

Jaja, jag kan ju känna mig lugn iallafall, för någon insättning har jag inte gjort där, - och törs inte heller sätta in några pengar på Leepoker förrens jag vet var jag har dem. - utan enbart en sign-up för att få vara med i frirullarna som kan vara rätt frikostiga ibland.

 

Ps!

Du kan ju alltid gå in på deras hemsida - och kolla upp om man säger något om detta problem som du anger.

 

-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...