RiggadLina Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 bryr mig inte egentligen Nae, jag skojade lite (= Vem pyntade degen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Nae, jag skojade lite (= Vem pyntade degen? gretko såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Ne asså jag ska försöka plussa 25K$ under september nu Ligger hitils på typ 5K$ sen har jag lirat 33K händer och har en riktigt fin bonus jag spelar mot så 25K$ känns möjligt. Augusti var långt ifrån 25K$ om man säger så, första månaden sen jag gick "pro" som jag backade på spelet men blev ändå ett plus då jag grajnade rätt hårt och fick mycket rb Ah ok, tänkte väl. Hade inte hört att det gått så bra. Lycka till med ditt som vanligt skyhöga mål då. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Nån av er som har kontakter så att ni kan köpa röka? ska ner i slutet av oktober, men är inte så sugen på att få huvudet avhugget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Nån av er som har kontakter så att ni kan köpa röka? ska ner i slutet av oktober, men är inte så sugen på att få huvudet avhugget.. hehe tyvärr sysslar vi inte med sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 får känslan att ni också trivs på oakwood. =) blev lite småsugen att bo på oakwood igen, är trots allt ett jävligt najs ställe, speciellt när man varit på det gula gräset på andra sidan jorden några månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 speciellt när man varit på det gula gräset på andra sidan jorden några månader. Vad är det för mystiskt gräs som gett dig en sån tripp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 gretko såklart AHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bifffeno Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 upp med bilder nu, måste väl finnas nån när Pinn hoppar bungerjump från hotellet för 500$?? vem vinner mest där borta elr lirar ni inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Ne asså jag ska försöka plussa 25K$ under september nu Ligger hitils på typ 5K$ sen har jag lirat 33K händer och har en riktigt fin bonus jag spelar mot så 25K$ känns möjligt. Augusti var långt ifrån 25K$ om man säger så, första månaden sen jag gick "pro" som jag backade på spelet men blev ändå ett plus då jag grajnade rätt hårt och fick mycket rb så du lirar NL400? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 så du lirar NL400? Mest NL300 men blir endel NL400 med, ska ta klivet upp helt till NL400 snart är tanken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Bah, mer bilder! Grindstuga Min grindhörna, bara jag som insett att man kna lura riggen i soffan! Ute på nån bar, pinnen ser ut att ha fångat något häftgt på bild medan snaso, vegas och metaddict ser allmänt glada ut. Meta sitter som vanligt och diskuterar senaste harcoremetalmusiken från polen, samtidigt som snaso redogör hur en perfekt kosthållning bör skötas i bangkok med mycket chips och nötter. Benknackan ser mest förvirrad och otålig ut, partysugen? Finns fler bilder, dock vet jag inte vad detta forum säger om censur Ang. plussandet så är väl det antingen jag eller dapine som ligger bäst till, troligtvis den sistnämnde. Edit: några fler bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bifffeno Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Bra skit ser jävligt najs ut de där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Addeprobe Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Jag ser bara din dator men varför gömmer du dig hela tiden på bilderna flanders ?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Fan va gött ni ser ut att ha det! Blir ju ruskigt sugen på att dra till värmen och chilla ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Jag ser bara din dator men varför gömmer du dig hela tiden på bilderna flanders ?????? Bah, någon måste ju ta bilderna? Fan va gött ni ser ut att ha det! Blir ju ruskigt sugen på att dra till värmen och chilla ffs Yes, det är sjukt nice! Förresten, är det du som nickar makrillen på wpbet? Ni verkar ha samma avatar iaf. Sjukt, vaknade 9 idag och hittar BÅDE dapine och incognito uppe, som sitter å grindar. Helt sjukt, jag gick och la mig först av alla runt kvart i två, och vi alla vet dapine snittar ca 11 timmar sömn per natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 hehe, ställa alarm tidigt och grajnda in 2K händer före alla andra vaknar is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 hehe, ställa alarm tidigt och grajnda in 2K händer före alla andra vaknar is the shit LOOL.. Du är fan galen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 LOOL.. Du är fan galen när man inte kan plussa på spelet får man plussa på rb ist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 när man inte kan plussa på spelet får man plussa på rb ist Hehe , men enligt din wpbet så verkar det gått rätt bra på spelet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Krävs skill för att plussa på rb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Yes, det är sjukt nice! Förresten, är det du som nickar makrillen på wpbet? Ni verkar ha samma avatar iaf. Det stämmer ja.. Drog av ett inlägg din gästbok där ju. Ni alla verkar plussa rätt fint just nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Det stämmer ja.. Drog av ett inlägg din gästbok där ju. Ni alla verkar plussa rätt fint just nu iaf *HOST HOST HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Alltså, finns det EN enda bild där jag inte gör någon "skojig" pose???? Känner mig som en pajas Upp med censurbilderna, eller hur *********? :mrgreen: INGEN SKAM? edit: höll på att glömma att ge cred till städcrewet här. Just nu har vi en thailändsk herre här som skurar golvet. Han har redan dammsugit överallt, bäddat alla sängar, diskat (!!) och städat toaletterna. GG sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Censur? Det vill jag inte veta något av. Upp med allt ni har nu. Det är bilderna och de pinsamma historierna vi är här för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts