Gå till innehåll

Öppna konto utan att ha kreditkort.....


Kallekula19

Recommended Posts

Någon som vet om någon typ en polare som inte har något kreditkort kan öppna ett konto hos neteller o jag för över pengar till han som han använder till att spela poker med, när han sen vill ta ut vinnst så gör han det genom att skicka pengarna till mitt neteller konto o sen tar jag ut dom, alltså members<--->members, huvud frågan e om man får öppna ett neteller konto o använda det utan att sätta in några pengar från någon bank utan enbart ta emot o skicka från en annan neteller kund.

Vore tacksam för svar.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inget kreditkort för att öppna netellerkonto.

 

Man kan föra över pengarna via sitt bankkonto.

 

Ok fast det som jag igentligen ville veta va

" huvud frågan e om man får öppna ett neteller konto o använda det utan att sätta in några pengar från någon bank(varken bankkonto eller kreditkort) utan enbart ta emot o skicka från en annan neteller kund."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara onödigt mkt besvär, om det inte är nåt skumt i görningen (som att föra över från någons, typ en polares, konto utan att han har givit sitt (uttryckliga) medgivande).

 

Saken e att jag vill spela på en pokersite som jag har ett gamalt konto på, får inte öppna nytt för att få rakeback utan vill istället spela i en polares namn men vill inte ta ut vinnster i en annans namn utan i mitt eget.

Den personen vet ju självklart om det, men inte pokersiten så klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för att göra p2p-transfers inom NETeller måste du vara premium user, dvs ha ett verifierat bankkonto (de skickar några cent så ska du fylla i hur mkt du får på sajten).

 

 

Ok så då sket det sig för mig eller? Menar du ett verifierat SVENSKT bankkonto , eller ett verifierat NETELLER konto?

Har själv använt neteller en längre tid och även skickat pengar till en annan neteller kund, dock inte denna som jag jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saken e att jag vill spela på en pokersite som jag har ett gamalt konto på, får inte öppna nytt för att få rakeback utan vill istället spela i en polares namn men vill inte ta ut vinnster i en annans namn utan i mitt eget.

Den personen vet ju självklart om det, men inte pokersiten så klart.

 

 

Du vill alltså begå bedrägeri mot pokersiten ? Hoppas du är medveten om att pokersiten då har rätt att ta alla dina pengar på alla dina konton på siten ?

 

Bra att tala om det på detta forum!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...