XaaL Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 För den som är teknikintresserad så släpps de nya iPodsen just nu! Verkar sjukt bra! Ex: Nano 8GB med större skärm + video för $199! Läs liverapport: http://www.engadget.com/2007/09/05/steve-jobs-live-apples-the-beat-goes-on-special-event Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 iPod Touch verkar najs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Verkar sjukt nice! iPod 80GB för $249, bra pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 5 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2007 iPod Touch verkar najs Jo, onekligen! Men sedan tänker jag att det är en iPhone utan phone möjligheten.. Känns rätt dumt att köpa den, då köper man ju iPhone ist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 iPod Touch video: http://www.apple.com/ipodtouch/guidedtour/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Verkar sjukt nice!iPod 80GB för $249, bra pris! Svenska priser finns nu på Apple Store; http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Fan, jag blev lite sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dave^ Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Riktigt nice. Fast jag behåller nog min förra generationens 8 giggare ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Kunde ju ge mig f-n på att det skulle komma något sånt här mindre än 2 månader efter jag köpt mig en iPod Video. Nästa gång jag köper någon pryl så ska jag posta det på forumet så ni vet att ni kan vänta 1-2 månader på att priset ska falla som en sten eller en helt ny version kommer som får den förra att verka skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanzibar Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Hmm när kommer dem till shoppen på stars? Får väl spela där en månad igen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Kunde ju ge mig f-n på att det skulle komma något sånt här mindre än 2 månader efter jag köpt mig en iPod Video. Nästa gång jag köper någon pryl så ska jag posta det på forumet så ni vet att ni kan vänta 1-2 månader på att priset ska falla som en sten eller en helt ny version kommer som får den förra att verka skrattretande. Eller nästa gång kollar du här först: http://buyersguide.macrumors.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 gah, nano verkar riktigt najs. men touch verkar fet. fast en iPhone vore trevligt, nu när de blivit billiga kommer man kunna hitta dem hackade och klara för vettigare priser. och 30e september är sagt för iPhone 3G sverige. men så ska man utomlands runt den tiden.. gah. så mkt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 och 30e september är sagt för iPhone 3G sverige Hmm det där tvivlar jag starkt på. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Hmm det där tvivlar jag starkt på. Källa? http://www.engadget.com/2007/09/05/where-the-hell-is-the-3g-iphone-for-europe-we-might-know/ Apple told us during the Q3 fiscal call that more information about the European iPhone would be made available at the end of their current -- big product transition -- fiscal quarter which ends September 30th. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Apple told us during the Q3 fiscal call that more information about the European iPhone would be made available at the end of their current -- big product transition -- fiscal quarter which ends September 30th. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Eller nästa gång kollar du här först: http://buyersguide.macrumors.com/ Jag tänker inte följa nån ryktessida angående Mac, för jag tänker inte köpa någon. Det började väl cirkulera en hel del rykten om iPod för ett tag sen, men de började nog precis efter jag hade köpt min iPod, det sas dock aldrig ett ord om specs eller nåt, det har de hållt bra på inför releasen. Oh well, story of my life. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 http://www.engadget.com/2007/09/05/where-the-hell-is-the-3g-iphone-for-europe-we-might-know/ Va? Hur får du det där till att iPhone kommer till Sverige 30:e September? Såvitt jag vet är följande det enda Apple har sagt i ärendet: We are on track to begin selling the iPhone in Europe during the fourth calendar quarter of this year starting with a few major countries and expanding the number of countries throughout 2008. We will announce our initial plans with our European partners later this quarter [Q3]. Länk Detta är det uttalande som återges av engadget. Själv orkar jag inte vänta längre, eftersom det kan ta måååånga månader innan underverket är här. Köper en från USA i dagarna, har redan ångest över att jag måste lyckas hacka den sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Jag tänker inte följa nån ryktessida angående Mac, för jag tänker inte köpa någon. Gör som du vill men informationen för två månader sen sa om iPod (som tillverkas av Apple, som tillverkar Mac ): "don't buy - productline soon to be upgraded". Och om du tittar så har de uppdaterats i september de senste två åren. Det var ett tips inte bara till dig gnällspik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Ni som verkar vara iPod fantaster. Tycker dom ser snygga ut och har coola funktioner, men gillar inte alls att jag måste ha iTunes installerat för att kunna föra över musik och sånt. Går det att få till så de funkar som ett vanligt USB minne så man bara kopierar över filerna? Då skulle man ju kunna tänka sig att köpa nån modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Ni som verkar vara iPod fantaster. Tycker dom ser snygga ut och har coola funktioner, men gillar inte alls att jag måste ha iTunes installerat för att kunna föra över musik och sånt. Går det att få till så de funkar som ett vanligt USB minne så man bara kopierar över filerna? Då skulle man ju kunna tänka sig att köpa nån modell. De flesta spelare har väl sin mjukvara till musiken för att sortera artister, spellistor mm (varför vill man inte ha det)? Det går hur som helst bara att köra iTunes men den funkar samtidigt som extern HD (typ USB minne) där du kan lagra vilka filer du vill. Edit: "de coola funktionerna" är iTunes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Kapar tråden med lite säkerhets relaterat: Apple iTunes Music File Buffer Overflow Vulnerability Sony stoppar tillverkningen av usb-minne med rootkit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Ni som verkar vara iPod fantaster. Tycker dom ser snygga ut och har coola funktioner, men gillar inte alls att jag måste ha iTunes installerat för att kunna föra över musik och sånt. Går det att få till så de funkar som ett vanligt USB minne så man bara kopierar över filerna? Då skulle man ju kunna tänka sig att köpa nån modell. Jag lyckades tömma en iPod nano igår utan att ha iTunes installerat mha YamiPod. Jag är övertygad om att det även går att stoppa in musik i den utan att ha iTunes. KÖP! En iPod funkar inte som en del andra mp3-spelare att man stoppar in musik i dom som på ett usb-minne. Du kan ha den till det, men då kan du inte spela upp musiken på den och det vill du väl antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2007 Ni som verkar vara iPod fantaster. Tycker dom ser snygga ut och har coola funktioner, men gillar inte alls att jag måste ha iTunes installerat för att kunna föra över musik och sånt. Går det att få till så de funkar som ett vanligt USB minne så man bara kopierar över filerna? Då skulle man ju kunna tänka sig att köpa nån modell. Du, jag tyckte exakt samma sak innan jag vann min första iPod. Men du lär dig gilla iTunes och till en stor musiksamling är det VERKLIGEN nödvändigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Men du lär dig gilla iTunes och till en stor musiksamling är det VERKLIGEN nödvändigt Word! Jag tror många inte har satt sig in i programmet tillräckligt. Det är lite synd att iTunes kommer förinställt med de inställningarna som det gör. Om man inte använder iTunes Music Store så ska man disabla den direkt så den enbart ligger och vilar i menyn till vänster och inte tar upp en massa plats t ex. Jag använder iTunes trots att jag inte har någon iPod, eftersom det som sagt är nödvändigt att ha någon musikorganisatör om man har en stor musiksamling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Du, jag tyckte exakt samma sak innan jag vann min första iPod. Men du lär dig gilla iTunes och till en stor musiksamling är det VERKLIGEN nödvändigt Skitsnack. Det är ett ohyggligt osmidigt gränssnitt för en så enkel sak som att föra över musik till podden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts