Dead-Inside Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Seat 1: Klaskin ($98.50 in chips) Seat 2: Hero ($146.10 in chips) Seat 3: MFace ($65.45 in chips) Seat 4: -tui- ($241.15 in chips) Seat 5: BRONCOSKALLE ($99.05 in chips) Seat 6: achilleas82 ($76.50 in chips) BRONCOSKALLE: posts small blind $0.50 achilleas82: posts big blind $1 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero Klaskin: folds Hero: raises $3 to $4 MFace: folds -tui-: raises $8 to $12 BRONCOSKALLE: folds achilleas82: folds Hero: calls $8 *** FLOP *** Hero: checks -tui-: checks *** TURN *** Hero: checks -tui-: bets $12 Hero ??? Hade tittat igenom HHn på bordet innan samt tittat på hur han spelat mot andra och observerat två saker. För det första är det första 3betten jag sett han göra, däremot har han synat några. För det andra så har han övervärdebettat (Dvs lagt en raise på oftast mer än potten direkt när han klonkar nöten eller vad han tror är bäst hand). Problemet jag har är att jag blir väldigt osäker på vad han sitter med. Väldigt rädd för AA, KK, QQ. Vill gärna ha åsiker på hur ni spelat handen med given info. Han har SawFLop 31%, Flop-Turn 70% och Turn-River 60%. Samt PreFlopRaise på 21%. Resultat i aktuell hand nedan i vitt. Hero: folds -tui- collected $24.25 from pot -tui-: doesn't show hand *** SUMMARY *** Total pot $25.50 | Rake $1.25 Board 3s 5h Th Qh Seat 1: Klaskin folded before Flop (didn't bet) Seat 2: Hero folded on the Turn Seat 3: MFace folded before Flop (didn't bet) Seat 4: -tui- (button) collected ($24.25) Seat 5: BRONCOSKALLE (small blind) folded before Flop Seat 6: achilleas82 (big blind) folded before Flop Citera
Dead-Inside Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Vad gör du i olika senarion på river i så fall? Citera
Recommended Posts