Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ok, vi kör en till. Men det blir min absolut sista som lekledare. Tar för mycket tid att jaga Pissenissar och hålla sig uppdaterad med vem som är lynchad, vem som har röstat på vem och vem som har ändrat sin röst. Nåväl, jag ska försöka göra ett lika bra jobb som sist, sen får Juggler79 eller ngn annan ta över (förslagsvis Cleburne).

Jag vill ju lira nångång också! :D

Ok, nio spelare sökes. Anmäl er i tråden.

Edit: Ni som vill spela måste verkligen vara engagerade!

Ny regel: Har man inte gjort ett inlägg i tråden på 24 timmar blir man förvisad från byn och reservlistan aktiveras.

MVH

Lekledaren

Postad

Vi väntar på två till. Jag delar ut rollerna imorgon bitti (om vi har fått två spelare till då), nu är det dags att sova.

Ni kan ju flytta in era grejor i de lediga stugorna så länge.

So far:

Juggler79

Hakflem

Thestonk

Arne68

Bein

pokerpewe

miata91

Postad
Lite segt att man gick och la sig rätt tidigt i går och missade chansen att anmäla sig... :evil:

Ja, jag trodde att du mer eller mindre var självskriven din gamle räv. Aja, du får hålla ut till omgång fyra. Du kan ju ha dina teorier ändå?

Postad

Jag är gärna med till nästa omgång.

Kan du möjligen tänka dig att ha 24h anmälningstid utan tak på spelare?

Det finns så många roliga roller som galna läkaren & psykopaten som man kan lägga till om det blir ordentligt med spelare.

Postad

De som är med i den här omgången spelar ju inte. Jag funderar starkt på att släppa en atombomb på den lilla byn. Hur som helst orkar jag inte styra upp en omgång till. Juggler79 har dock lovat att ta tag i saken.

Postad
Jag funderar starkt på att släppa en atombomb på den lilla byn.

Är det inte bara att komma med ett extra tidningsuppslag som avslöjar lite för att få fart på byborna?

Jag är lite sugen på nästa omgång men måste kolla om jag har tid att engagera mig, så det beror på när den börjar.