Gå till innehåll

Emilio_15 - nya tag!

emilio_15

Recommended Posts

Sådär, det jag borde ha gjort var att göra 1 labbraport noggrannt + räkna en hel del matte. Blev istället 3st väldigt slarvigt gjorda labbar men ingen matte. Orkar verkligen inte. Ska försöka läsa igenom genomgångarna inatt innan jag somnar.

Långt ifrån godkänt men sååå mkt bättre än jag brukar sköta mig iaf. Normalt sett hade jag vaknat 16.30 och satt mig och grindat direkt lol. Det tar sig, sa mordbrännarn!

nu blir det dusch, sen MTT-söndag på consp-stejken.

Har btw ägnat hela förmiddagen åt att ringa runt folk och frågat om dom har något extra tangentbord (slog obv sönder det förra.) Trodde nämligen ingen affär i hällefors hade tangenbord, men se på fan! "Billiga Nicklas" hade hahaha. Det är en affär som köper upp konkursboenden som de sedan säljer svart :lol:

Har endast uppe på helgen:lol:

Så nu sitter jag här med jordens säckigaste tangenbord ala 129kr :mrgreen:

Hela gårdagen ägnades åt att formatera om datorn. Var en jääävla massa krångel men nu är allt clean. :heart: (tack sorken :))

Tjing.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Håller med om att det är patetiskt men faktum kvarstår fortfarande att tjejer är som som snyggast mellan 16-20 och jag tvivlar på att jag skulle ändra uppfattning i den frågan ju äldre jag blir. :-)

Anledningen att det upplevs så är att fina tjejer sugs uppåt i hierarkin av pengar/ framgång/ snygga killar whatever.

De som finns kvar på svenssongatan nextdoor är de som ingen högre upp i hierarkin vill ha.

Det är förmodligen därför pedro mfl upplever det att det inte finns vackra/snygga/superheta brudar över 20 års ålder. De finns. Det är bara att de inte finns inom räckhåll för er längre. De har gått vidare.

Länk till kommentar

Anledningen att det upplevs så är att fina tjejer sugs uppåt i hierarkin av pengar/ framgång/ snygga killar whatever.

De som finns kvar på svenssongatan nextdoor är de som ingen högre upp i hierarkin vill ha.

Det är förmodligen därför pedro mfl upplever det att det inte finns vackra/snygga/superheta brudar över 20 års ålder. De finns. Det är bara att de inte finns inom räckhåll för er längre. De har gått vidare.

vad sorgligt det låter :(

Länk till kommentar

Han visste vad han gjorde den där consp.

Såg en stjärna i emil, det stämmer!

Nu har han dock förhandlats till sig en så bra deal att det typ är omöjligt för mig att vinna något :(. Vill inte säga exakt a dealen men det kommer innefatta både Stars 10k hu och stars 5k 20 manna :S. Fattar inte vad som hände när vi förhandlade, grym övertalningsförmåga har han iaf det lilla barnet. Minns att han sa nåt om att han hade jätteread på dario och därför kommer han ha +ev i 10k (dario spelar ofta den).

När det gäller 5k 20manna så anser han sig helt enkelt vara en av de bästa i de fieldsen. Hoppas han har rätt :S.

Länk till kommentar

QFT.

Länk till kommentar

allt är piss just nu. förlorade 15k kr på svs igår och $400 på givar i förrgår. samt att stejkspeelet gick skit i förrgår. igår skulle jag vara med tjejen men somande istället så hon drog på fest. och inte säkert att det blir nå grekland med henne i sommar för mor och far är hjärndöa. skolan är heeeeelt åt helvete, matteprov på tisdag som jag lär få ig på, samt massa annat skit i andra ämenn tgerijtewrjt9er biologi kemi data svenska fysik osv osv. och jag har inte motionerat något fast att jag måste ska vara med i "utmaningen" i skolan om ett par veckor. cykla 3 mil, löpa en mil, samt paddla. har inget flås alls nu. och så ska jag opereras i huvet också, nice.

jtw0jtratsrtgsjotosetgarseoewRTET hora

nu blir det 3M på pacific

Länk till kommentar