Klyka Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Om du organiserar insamling så är jag också på. Jag gör det när jag får 100k SEK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Om du organiserar insamling så är jag också på. Jag gör det när jag får 100k SEK. Äh, du gör det ju gratis hemma varje kväll. Kan du inte nöja dig med 0,1K SEK? Edit; Bildbevis. http://seraphchild.com/gallery/main.php?g2_itemId=317 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Ok shippa de där 100 kronorna nu då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Det jag skrev var omoget, dumt och ett misstag. Sry Emilio btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Var det sant att du nickar Hamse? isåfall undrar jag hur du ligger pluss 48k denna månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Snyggt emil . Givetvis synd att gå så långt i tre turneringar och inte få ta hem nån men riktigt riktigt bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 vadå emilio man försöker väl hitta nått sätt att tilta motståndarne, verkar ju funkat ganska väl på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Kom klonken igår eller var det en så genomtänkt levling så att det egentligen gått bra under tiden? klonken kom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Vadskrevhanvadskrevhanvadskrevhan?? Är vi igång igen? Han skrev något med att jag knullade min morsa bakom tangentbordet... Igång? bara äckelthrasher som är igång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Var det sant att du nickar Hamse? isåfall undrar jag hur du ligger pluss 48k denna månad? Japp! Det undrar jag med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 vadå emilio man försöker väl hitta nått sätt att tilta motståndarne, verkar ju funkat ganska väl på dig näe får bara bättre självförtroende av att folk är så patetiska som dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 näe får bara bättre självförtroende av att folk är så patetiska som dig... verkar ju ha fått rätt bra respons ur dig så lär ju vara +ev, blev du mobbad som barn eftersom du verkar ta rätt hårt på ett uttalande? nu när du privat att jag är patetisk här och skrivit i din dagbok så borde vi väl vara even nånstans nu? ojdå va upprörda alla blev du kanske skulle sluta ge mig ditt nickname i private med förolämpningar då? jävla tomteemilio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 verkar ju ha fått rätt bra respons ur dig så lär ju vara +ev, blev du mobbad som barn eftersom du verkar ta rätt hårt på ett uttalande? nu när du privat att jag är patetisk här och skrivit i din dagbok så borde vi väl vara even nånstans nu? ahh alla som undrar så nickar xxxxxxx xxxxxxx på svs, puss på dig Denna posten gjorde mycket för att ta bort stämpeln av att du är ett as..... Edit: kom på att min qoute av nicksen är dum om thrasher hittar en hjärncell och editerar sitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 trasher, riktigt jävla lågt att outa folks nick om de själva inte vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 @ consp & krac: Hade det inte varit bättre att inte svara på det så skulle det bara varit ett "rykte". Nu är det ju bekräftat liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 moget igen där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 moget igen där har tagit bort om du kan lugna ner dig lite mot mig, du som outade dig själv igenom att privva mig här på pf, har inget emot dig personligen alls men du får ju räkna med risken att jag lägger ut det när du vägrar ge upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 tips är att della din förra post i denna tråd har bet om lagning av det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 tips är att della din förra post i denna tråd har bet om lagning av det tack:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Då fick man veta sannigen om nicket iaf tack vara thrasher och eran disypt tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Mars: $1600 och 48 000kr Stejk: $8280/$6627 Februari: $26 000 Januari: $3300 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 $6627 övertid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 övertid? mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts