emilio_15 Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Jag hoppas verkligen du tar med dig ett par bollar varje gång du vart på mcdonalds är något annat ställe med bollhav, man tror inte det gör så stor skillnad, men jag köpte ett bollhav när jag var i din ålder och jävlar vad bollarna kostade. Röda var dyrast, men de är ganska fina imo. Ska du äta kex i bollhavet? Hur uttalar du kex? med K-ljud eller med che-ljud? Varför? Ett par? Fyller alltid hela hela jackan med blå bollar (finast imo). Dom gula aktar jag mig dock för, betyder otur!!! Ja det ska jag, digestive. Uttalar med K. För att det är retarderat med Ch-ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Jepp. Freerolls ftw... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 givet är iallafall att ha en lång jävla orm i bollhavet som ligger där och gömmer sig, precis som i jackassfilmen. nejjjjjjj jag ska vattenflaskor i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImSoNasty Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 YSRTYSTRYHRTR/U&%/W¤%&/(#%&(=%&(=URGJSDRJWE%&OUJTUETYUETY Sen när blev det JÄTTEBRA med den lönen när man är typ 50 år? Gick du IV i gymnasiet eller? En JÄTTEBRA lön när man är ~50 är ju minst 500k+ iaf. Föreslår att du kollar igenom en taxeringskalender. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Föreslår att du kollar igenom en taxeringskalender. föreslår att du lär dig betydelsen av jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
womensright_LOL Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Föreslår att du kollar igenom en taxeringskalender. Föreslår ett rep, vänsterpack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Föreslår ett rep, vänsterpack! Jag föreslår att du frågar din kära(?) mor vad som gick snett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prospect Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Fortsätter det så här kommer detta bli roligare än CDS dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Fortsätter det så här kommer detta bli roligare än CDS dagbok Årets jävla överdrift. Inget kommer nära CDS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prospect Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Årets jävla överdrift. Inget kommer nära CDS. Var det verkligen årets? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Var det verkligen årets? tror fan det =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prospect Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Tyvärr kommer denna dagbok aldrig någonsin vara i närheten av så stor som CDS var. Emil har inte tillräckligt stort hjärta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prospect Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Tyvärr kommer denna dagbok aldrig någonsin vara i närheten av så stor som CDS var. Emil har inte tillräckligt stort hjärta... Eller lögnaktig mor och far. Eller? EDIT: Emil är möjligtvis inte CDS's son? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 haha du och dina jävla katter krac:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Eller lögnaktig mor och far. Eller? EDIT: Emil är möjligtvis inte CDS's son? Nej Emil är helt enkelt bara en uppmärksamhetssökande-hora som man säger... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 EDIT: Emil är möjligtvis inte CDS's son? hahahhahahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 hahahhahahahhaha sluta vara så elakt ironisk conspie !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Killen jag stejkar säger (00:46): btw råka jag typa säga att jag va stejkad förut till mamma säger: när hon fråga hur mkt jag hade vunnit du vet säger: osv. säger: så blev hon aslack säger: typ sa att jag absolut inte får låna säger: att det kan va maffior å sådant bakom såna saker EmiL säger (00:48): hahahahaha EmiL säger: pokeremil "KGB-Emil" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jag är supermaffia imo. /Bootliner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 E det nya killinggänget vi ser i mtt-maffian eller? Level 14 huh? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 E det nya killinggänget vi ser i mtt-maffian eller? Level 14 huh? /SK hahahahah, mtt maffian klockrent sk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jo du har så rätt, ska bara spela till den 25e Augusti 2008. Sen ska jag köpa något roligt. Tror det blir ett bollhav. Eller massa kex! Verkar som folk missade storheten i detta svar.. Tyvärr kommer denna dagbok aldrig någonsin vara i närheten av så stor som CDS var. Emil har inte tillräckligt stort hjärta... Jag har planer på att ringa Emils pappa och fråga honom hur mkt han egentligen tjänar, och huruvida han tycker det känns JÄTTEBRA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Verkar som folk missade storheten i detta svar.. Jag har planer på att ringa Emils pappa och fråga honom hur mkt han egentligen tjänar, och huruvida han tycker det känns JÄTTEBRA. Gör det, jag betalar samtalet... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts