emilio_15 Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Grattis till $18k vinsten! Själv förlorade man $1,5k igår gjorde ju jag med, i mitt huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 bara jag som inte kan se hela bilden? kan inte ens trycka snabbsvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 kan inget annat än att hålla med, vet inte vad jag ska svara i övrigt:)bra skrivet iaf! Nej inte så lätt att svara kanske. Men finns säkert trådar om det här på PF, kanske kan vara bra att läsa lite om ämnet? Annars är det väl bara att försöka jobba med det som allt annat, iaf om du kan ha så mycket nytta av det som jag tror du kan ha! Bara att leva som du gör i din ålder när du fortfarande pluggar är få förunnat! Klart mycket vill ha mer, men det kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Kom till TRE finalbord idag, men största klonken var endast 1,6k Men oerhört skönt för självförtroendet att få gå långt i såpass många! (33r, 33r samt $120 freeze) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Najs mannen =) Är det bara jag som lackar på att FTOPS Event #1 börjar kl 3 på natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Kom till TRE finalbord idag, men största klonken var endast 1,6k Men oerhört skönt för självförtroendet att få gå långt i såpass många! (33r, 33r samt $120 freeze) Jo jag kan tänka mig att självförtroendet måste varit megalågt efter att ha spelat in $18k dagen innan. Dagens I-lands problem;-) Men snyggt jobbat! Hur är det i Hlf, du spelar ju in ganska mycket pengar, hur många känner till det på skolan mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevermind Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Kom till TRE finalbord idag, men största klonken var endast 1,6k Men oerhört skönt för självförtroendet att få gå långt i såpass många! (33r, 33r samt $120 freeze) Grattis Emil. Efter månader av badbeats är det kul att det går bra för andra i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Jo jag kan tänka mig att självförtroendet måste varit megalågt efter att ha spelat in $18k dagen innan. Dagens I-lands problem;-) Men snyggt jobbat! Hur är det i Hlf, du spelar ju in ganska mycket pengar, hur många känner till det på skolan mm? Hehe;) Tyvärr så vet dom alla flesta om det, ångrar mig som fan att jag någonsin berättat om det...lagom kul att som 16år kallas "pokeremil":rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Grattis Emil. Efter månader av badbeats är det kul att det går bra för andra i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Tyvärr så vet dom alla flesta om det, ångrar mig som fan att jag någonsin berättat om det...lagom kul att som 16år kallas "pokeremil":rolleyes: haha btw, kul att du fick klonka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 haha btw, kul att du fick klonka Thanks! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Februari hittils: $19500 Januari: $3300 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevermind Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Hehe;) Tyvärr så vet dom alla flesta om det, ångrar mig som fan att jag någonsin berättat om det...lagom kul att som 16år kallas "pokeremil":rolleyes: Hahahaa det ska bli ditt nya smeknamn: "PokerEmil". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Hahahaa det ska bli ditt nya smeknamn: "PokerEmil". fu imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 fu imo Förlåt, men jag måste brya mig! Fuck you in my opinion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Förlåt, men jag måste brya mig!Fuck you in my opinion.. hahah va? om du menar att imo inte passar in det så är det en liten lokal jargong så det är inte meningen att du ska förstå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 hahah va? om du menar att imo inte passar in det så är det en liten lokal jargong så det är inte meningen att du ska förstå =) okok. MY bad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 hahah va? om du menar att imo inte passar in det så är det en liten lokal jargong så det är inte meningen att du ska förstå =) Den är inte bara lokal ska du se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Den är inte bara lokal ska du se.. menade inte geografiskt:), jag haugen conspie och eisens msnkonversationer hehe jag skriver iaf inte det till någon annan än dem hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 menade inte geografiskt:), jag haugen conspie och eisens msnkonversationer hehe jag skriver iaf inte det till någon annan än dem hehe Inte bara inom en viss krets heller, ganska vanligt. Men jag fattar vad du menar ;PP;PppPPpp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Inte bara inom en viss krets heller, ganska vanligt. Men jag fattar vad du menar ;PP;PppPPpp hihi okej, aldrig "hört" det, ganska kul iaf:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Inte bara inom en viss krets heller, ganska vanligt. Men jag fattar vad du menar ;PP;PppPPpp Du förstår inte vad han menar. Han påstår inte att han kommit på förkortningen "imo", utan att han och hans mttdonks till polare skriver imo i varje mening till varann. "PokerEmil", du ska vara glad för att du inte blir kallad för Sorken utav alla du träffar IRL. Du var ju nära på och ta det nicket från mig för ett par år sen . Hade mycket hellre blivit kallad för PokerRobin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Du förstår inte vad han menar. Han påstår inte att han kommit på förkortningen "imo", utan att han och hans mttdonks till polare skriver imo i varje mening till varann. hahaha roligaste på länge.. gör om gör rätt sork1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts