emilio_15 Postad 22 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 hade grymt nice stack i 5-6 turrar semideep, alla med fina prispengar. bam bam bam, 1-2 beats i varje mtt och man är borta. räknade med minst 5k plusset, nu sitter man här och hoppas att man bara backar 1k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 där går fan gränsen. FYFAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 chilla mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Alltså säg vad som händer istället för att svära... Tråkig dagbok annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Alltså säg vad som händer istället för att svära... Tråkig dagbok annars hehe mjo, har mest dagboken för att hålla koll på resultatet. orka posta 30 beats irad ska dock lägga upp ett par andra händer lite senare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 hehe mjo, har mest dagboken för att hålla koll på resultatet. orka posta 30 beats irad ska dock lägga upp ett par andra händer lite senare ! Idolbilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Idolbilder? ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 ?? missquote =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 $2450 slutade kalaset på i förrgår.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Januari hittils: $5150 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 $2550 i Söndags blev det:cry: :cry: Januari hittils: $2600 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Kompisens internet dog igår i en turnering, var cirka 150pers kvar när jag tog över, han hade riktigt dålig stack också. Jag lyckades komma tvåa tillslut och drog in $7k till honom. Fick $700 för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Januari: $3300 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Kompisens internet dog igår i en turnering, var cirka 150pers kvar när jag tog över, han hade riktigt dålig stack också. Jag lyckades komma tvåa tillslut och drog in $7k till honom. Fick $700 för det. generöst av honom;-) btw vadå förlorar massor??? du går i skolan och tjänar mer än medelsvensson vid sidan om ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Kompisens internet dog igår i en turnering, var cirka 150pers kvar när jag tog över, han hade riktigt dålig stack också. Jag lyckades komma tvåa tillslut och drog in $7k till honom. Fick $700 för det. hur många deltagare? jag tycker att det lät lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 generöst av honom;-) btw vadå förlorar massor??? du går i skolan och tjänar mer än medelsvensson vid sidan om ffs Nej inte generöst i just denna turren, men han har dragit in runt 90k kr åt mig förut så ser det som payback. Som du kanske såg så hade jag ett par backdagar på cirka 2.5k styck för ett par veckor sen. Mina två största backdagar i karriären:( klart det är jobbigt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 hur många deltagare? jag tycker att det lät lite runt 350pers från början. $50 rebuy var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Byt procent med mig på söndag så är du och jag running good tillsammans, mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Byt procent med mig på söndag så är du och jag running good tillsammans, mysigt. will do men nu ska jag sova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 [dubbel biattch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Nej inte generöst i just denna turren, men han har dragit in runt 90k kr åt mig förut så ser det som payback.Som du kanske såg så hade jag ett par backdagar på cirka 2.5k styck för ett par veckor sen. Mina två största backdagar i karriären:( klart det är jobbigt då... nej klart det är tråkigt, det förstår jag.. ööhh kommer inte på nån kommentar:-D skitsamma glhf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 EDIT: Dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 will do men nu ska jag sova Lika sjukt dygnsrytm som jag brukar ha Godnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Lika sjukt dygnsrytm som jag brukar ha Godnatt Är man störd så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 söndagsgrinden igår var Misääär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts