Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har under min långa "pokerkarriär" nu fastnat på svenska spel i ca 1 år. Skottning, fylle spel, tilt, dåligt spel och uttag har gjort att jag aldrig haft en riktig rulle. Men nu efter 5 månaders seriöst spel har jag lyckats att komma upp till 100k (svkr). Nu till frågan.

Förlorar jag mycket värde genom att sitta och grinda på svenska spel (snittar ca 60k händer i månaden) eller borde jag leta mig till en site där jag kan få någon schysst deal?

Enda anledningen till att jag inte har bytt är för att jag trivs med alla fiskarna och det känns som om att svenska spel har en väldigt låg standard överlag på cashgamespelarna (5-10kr).

Postad
borde jag leta mig till en site där jag kan få någon schysst deal?

andra siter har typ dubbel rake, men ger kanske en deal åp typ 30% rakeback tilblaks till dig, så det känns osm det kvittar

fan.. sm i stavfel,... orka rätta..

stavfel e stålet btw

Postad

vet inte hur det är em cap på raken men annars är dt ju sommsagt 2.5% rake jämfört med 5% på andr,a vad jag förstått också väldigt ifskigt spel samt GARANTERAT SKATTEFRITT.

Postad

Faktumer är att du märker inte av det här med 50% lägre rake särskilt mkt på din nivå. Jag tipsade i en dagbok om att SS har 50% lägre rake men blev då snabbt tillrättavisad av någon som sa att cappen på raken fortfarande är samma som de andra siterna så man tjänar mest på det på de lägre nivåerna där det inte tas ut lika mkt rake..

Var snäll och rätta mig om jag har fel för jag har inga bevis på detta förutom att någon här på forumet sa det.

Postad
Faktumer är att du märker inte av det här med 50% lägre rake särskilt mkt på din nivå. Jag tipsade i en dagbok om att SS har 50% lägre rake men blev då snabbt tillrättavisad av någon som sa att cappen på raken fortfarande är samma som de andra siterna så man tjänar mest på det på de lägre nivåerna där det inte tas ut lika mkt rake..

Var snäll och rätta mig om jag har fel för jag har inga bevis på detta förutom att någon här på forumet sa det.

Någon som vet hur det ligger till med detta? Blir det en stor skillnad om jag väljer en sida med lite dyrare rake men med rakeback?