don_sebbe Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Har under min långa "pokerkarriär" nu fastnat på svenska spel i ca 1 år. Skottning, fylle spel, tilt, dåligt spel och uttag har gjort att jag aldrig haft en riktig rulle. Men nu efter 5 månaders seriöst spel har jag lyckats att komma upp till 100k (svkr). Nu till frågan. Förlorar jag mycket värde genom att sitta och grinda på svenska spel (snittar ca 60k händer i månaden) eller borde jag leta mig till en site där jag kan få någon schysst deal? Enda anledningen till att jag inte har bytt är för att jag trivs med alla fiskarna och det känns som om att svenska spel har en väldigt låg standard överlag på cashgamespelarna (5-10kr). Citera
bossbaver Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 borde jag leta mig till en site där jag kan få någon schysst deal? andra siter har typ dubbel rake, men ger kanske en deal åp typ 30% rakeback tilblaks till dig, så det känns osm det kvittar fan.. sm i stavfel,... orka rätta.. stavfel e stålet btw Citera
JensNi Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Du ska helt klart stanna om du trivs med sajten,spelarna och själva spelet! Andra sajter har högre rake så känns nästan som du hamnar +-0 Citera
Ängeln17 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Så länge man trivs som fisken i vattnet och rullen växer stadigt, finns väl ingen anledning att byta? Raken är som sagt väldigt "moderat" i förhållande till andrs siter. Iaf i cashgames. Citera
mgps Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 vet inte hur det är em cap på raken men annars är dt ju sommsagt 2.5% rake jämfört med 5% på andr,a vad jag förstått också väldigt ifskigt spel samt GARANTERAT SKATTEFRITT. Citera
Chillarn7 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Faktumer är att du märker inte av det här med 50% lägre rake särskilt mkt på din nivå. Jag tipsade i en dagbok om att SS har 50% lägre rake men blev då snabbt tillrättavisad av någon som sa att cappen på raken fortfarande är samma som de andra siterna så man tjänar mest på det på de lägre nivåerna där det inte tas ut lika mkt rake.. Var snäll och rätta mig om jag har fel för jag har inga bevis på detta förutom att någon här på forumet sa det. Citera
don_sebbe Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 Faktumer är att du märker inte av det här med 50% lägre rake särskilt mkt på din nivå. Jag tipsade i en dagbok om att SS har 50% lägre rake men blev då snabbt tillrättavisad av någon som sa att cappen på raken fortfarande är samma som de andra siterna så man tjänar mest på det på de lägre nivåerna där det inte tas ut lika mkt rake.. Var snäll och rätta mig om jag har fel för jag har inga bevis på detta förutom att någon här på forumet sa det. Någon som vet hur det ligger till med detta? Blir det en stor skillnad om jag väljer en sida med lite dyrare rake men med rakeback? Citera
Bubba123 Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 SvS fisktäthet överstiger vida de $ Du missar på RB o liknande. Har du lärt dig stå ut med klienten så är det bara att säga grattis... Citera
don_sebbe Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 SvS fisktäthet överstiger vida de $ Du missar på RB o liknande. Har du lärt dig stå ut med klienten så är det bara att säga grattis... Det var det jag ville höra Citera
AdslVerbe Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Angående rake å cap: http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?PageID=4136&menuid=7&parentid=5157 Du kan följdaktligen spela på motsvarande dubbelt så hög nivå för att nå capen på Svs i jämförelse med annan ordinär klient Citera
Recommended Posts