Gå till innehåll

PokerRoom.com Super Freeroll - 15 paket


Recommended Posts

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Riktigt jävla störigt att man inte fick vara med att spela bara för att man reggade sig idag och inte tidigare trots att första meddelandet i den här tråden inte går att tolka på något annat sätt än att det borde ha gått. Verkligen ingen bra start som kund hos dem. Funderar allvarligt på att genast casha ut igen.

 

PS. Hann läsa att det gick att fixa via live chat men det var ju 15 minuters kö dit och bara 10 minuter tills turneringen startade så det sket sig. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då var man reggad, förväntar mig att bubbla.. WP Pokerroom.com

 

Nej nej nej! Den vill jag ha... Har inte fått bubbla ordentligt på 8 dagar nu. :-P

Bara på en annan (envinst) satellit och det vill jag inte räkna som riktig bubbla.

 

Har dessutom redan en biljett så det är min kusins/kompis biljett som ryker om jag skulle ha oklonk idag.

 

Asch, ser att jag har Skanke bredvid mig....

 

Ingen fara nu längre antar jag... Blev precis flyttad & har position på honom. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt, hur får man sin biljett osv? Kommer Pokerroom boka in alla via ens registrerade uppgifter helt enkelt?

 

Ni får antagligen e-post där de vill bekräfta alla uppgifter och att fråga i vilken land man är medborgare i.

 

För rederiet räcker det med:

- Namn

- Födelseår

- medborgarskap

 

Jag hoppas att Pokerroom också gör enligt min tidigare önskemål; nämligen para ihop folk så att de så ska kröka (och ev röker) får likasinnade i hytten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AJAJAJAJA..

 

SE´s Girl and friend i samma hytt förmodligen.

 

Lär sluta med att Agge har päron på olika sidor av staketet som man säger....

 

Haha, SE får skylla sig själv när han e så dålig och åker ut direkt...

 

Nä, jag hoppas på enkelrum... så Agge får ha sina päron på samma sida staketet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara tacka den person som var under 20 som spelade och vann en plats. Tack vare det har jag nu en plats! Ibland är det inte så illa trots allt att åka på bubblan. ;)

 

 

Detta bjuder jag på och ville ju vara med trots mina unga år , bara för att bevisa för er gammla stollar att det

är den yngre generationen som är bäst när det gäller - bäst ni bygger en egen hemsida som kan heta, förslagvis :" En gång gammal fisk - nu ännu äldre fisk "

:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta bjuder jag på och ville ju vara med trots mina unga år , bara för att bevisa för er gammla stollar att det

är den yngre generationen som är bäst när det gäller - bäst ni bygger en egen hemsida som kan heta, förslagvis :" En gång gammal fisk - nu ännu äldre fisk "

:twisted:

 

haha... då kan du göra denna hemsidan "jag är inte en bitter snorvalp.nu" ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...