Jerico Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Jerico: Har nog aldrig sett dig gå fölorande från något bord. Så hur kommer det sig att du inte går upp i nivå?för rulle lär du ju ha så det räcker och blir över! Inga tankar på att snart vandra uppåt? Finns väl några anledningar: 1) Semislaktade rullen (tog ut en halv miljon) för att köpa lägenhet i vintras. Den börjar dock må riktigt bra igen. 2) Har runnat dåligt varenda jäkla gång jag testat 10/20, det sätter sig i huvudet. 3) Har en personlighet som gör att jag inte tiltar särskilt ofta, men också att jag är rätt nittig med att ta risker (inte i spelet dock, markerna är inte riktiga pengar när man väl är vid bordet). Jäkla Annica38, fick för mig att han spewat som en åsna mot mig men hittar inte HHs så nu blev jag osäker på det readet. Nån som spelat mkt mot Annica? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joey_k Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Mmmm har spelat endel mot annica! Tycker om att möta den sorts av motståndare som slaskar lite . Jag tycker alltid Annica bjuder upp till cockfight/slaskmatch vilket skapar ett roligt spel med stora potter. Känns inte som motståndet på 10-20 är speciellt mkt bättre än på 5-10 så jag tycker du (Jerico) borde ge det fler försök framöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Trots väldigt begränsad erfarenhet av Svenska Spel än så länge skulle jag bli väldigt förvånad om det inte var väldigt stor skillnad på 5/10 och 10/20. 5/10 har varit mer eller mindre ett skämt de gånger jag lirat medan det på 10/20 definitivt finns en del hyfsat tuffa bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 än en gång så undrar jag vad fhaugen gör på 5/10 om det nu är sant? han har väl spelat 50/100 för inte länge sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mukkitre Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 synpunkter på eliguy på 2,5-5? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 synpunkter på eliguy på 2,5-5? Jag spelade ca en timme mot honom igår. Aldrig sett honom innan, men han verkade väldigt tight och ABC. Nu hade vi iofs en del riktiga idioter vid bordet igårkväll, och han valde kanske att ta det lite lugnare pga dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 än en gång så undrar jag vad fhaugen gör på 5/10 om det nu är sant? han har väl spelat 50/100 för inte länge sedan... Jag har sett honom på 200/400 mot miss_ebba. Reagerade också när han satt på 5/10. utlånat konto kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baliku Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Jag spelade ca en timme mot honom igår. Aldrig sett honom innan, men han verkade väldigt tight och ABC. Nu hade vi iofs en del riktiga idioter vid bordet igårkväll, och han valde kanske att ta det lite lugnare pga dem. Ok , inte sett han heller där tidigare. Men sett att han nu suttit på 4 bord 4 dagar i rad och spelat länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 än en gång så undrar jag vad fhaugen gör på 5/10 om det nu är sant? han har väl spelat 50/100 för inte länge sedan... Enligt honom blev han gulad av skatteverket och måste ned och nöta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Enligt honom blev han gulad av skatteverket och måste ned och nöta igen. Svs är väl skattefritt!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Han har spelat ganska mycket annat än svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Tankar om Åsiss, lagtard lr ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 2 Juli , 2008 Rapport Share Postad 2 Juli , 2008 Tankar om Åsiss, lagtard lr ok? största tomten på svs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 vem här är Gul på svs o varför spelar han dygnet runt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 såg TrawleR på 25/50 nyss, brukar han vara där uppe o härja? Vad tycker ni annars om honom? Kanske har diskuterats tidigare, isf ber jag om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 än en gång så undrar jag vad fhaugen gör på 5/10 om det nu är sant? han har väl spelat 50/100 för inte länge sedan... Har haft en del stora utgifter det senaste, bland annat har jag köpt en lägenhet ganska centralt i Göteborg. Blev dessutom lite rånad av skatteverket som sture sade. Gul är jag dock inte. Känns faktiskt skönt att göra en omstart på lägre nivåer, får se hur länge jag stannar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 Betongbarn - dålig eller tard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 Har haft en del stora utgifter det senaste, bland annat har jag köpt en lägenhet ganska centralt i Göteborg. Blev dessutom lite rånad av skatteverket som sture sade. Gul är jag dock inte. Känns faktiskt skönt att göra en omstart på lägre nivåer, får se hur länge jag stannar okey, gl! Betongbarn - dålig eller tard? tard, finns det inget bra altenativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 okey, gl! tard, finns det inget bra altenativ? Jag var lite tiltad på honom.. Har iof inte sett honom göra ett enda bra spel på 1 vecka. Han 5bettade bla allin för 250bb pre med A5 mot 4bet från en som inte var öppningsraisaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 vem här är Gul på svs o varför spelar han dygnet runt Undrar också om Gul finns här på pf. Har slagit mig också att det verkar som att han verkligen spelar dygnet runt. Spelar fan ingen roll när man loggar in, nog fan sitter han där och grindar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Jag tycker ärligt talat inte att Åsiss är "svs största fisk" som många här verkar tycka. Inte för att man förlorar mot honom i längden men det finns sjukt många fler semipassiva regs som är otroligt mycket lättare att ta pengar ifrån, dessutom med mycket mindre varians. Fine, hans reads kanske inte är de bästa men han gör det iallafall svårt för motståndarna att sätta honom på en korrekt hd många gånger. Iofs har jag bara ca 400 händer (10/20 bara) på Åsiss så jag kanske inte borde uttala mig menmen.. EDIT: wow, ser nu att han är upp 17k över dessa 400 händer!(jag är +4k på honom ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Gul har jag mött en enda gång men han lämnade ett semiroligt intryck som jag än idag har svårt att glömma. Plussade sammanlagt 1000bb mot honom under en halvtimmes spel. Hans sista hand innan han satt ut var vi all in pre för 200 bb var, min fick stå på - bräda. Och nej, det var långt ifrån säkert att han hade AQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Har haft en del stora utgifter det senaste, bland annat har jag köpt en lägenhet ganska centralt i Göteborg. Blev dessutom lite rånad av skatteverket som sture sade. Gul är jag dock inte. Känns faktiskt skönt att göra en omstart på lägre nivåer, får se hur länge jag stannar Stanna gärna ett tag iaf. Det var trevligt att spela mot/med den berömde fhaugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asiiss Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Är du upp på mig toker? trodde jag faktiskt inte. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Är du upp på mig toker? trodde jag faktiskt inte. gl Vad baserade du det på? Du vet inte ens vad jag nickar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts