Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

Jerico: Har nog aldrig sett dig gå fölorande från något bord. Så hur kommer det sig att du inte går upp i nivå?för rulle lär du ju ha så det räcker och blir över! Inga tankar på att snart vandra uppåt?

 

 

Finns väl några anledningar:

 

1) Semislaktade rullen (tog ut en halv miljon) för att köpa lägenhet i vintras. Den börjar dock må riktigt bra igen.

 

2) Har runnat dåligt varenda jäkla gång jag testat 10/20, det sätter sig i huvudet.

 

3) Har en personlighet som gör att jag inte tiltar särskilt ofta, men också att jag är rätt nittig med att ta risker (inte i spelet dock, markerna är inte riktiga pengar när man väl är vid bordet).

 

 

Jäkla Annica38, fick för mig att han spewat som en åsna mot mig men hittar inte HHs så nu blev jag osäker på det readet. Nån som spelat mkt mot Annica?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mmmm har spelat endel mot annica! Tycker om att möta den sorts av motståndare som slaskar lite :) . Jag tycker alltid Annica bjuder upp till cockfight/slaskmatch vilket skapar ett roligt spel med stora potter.

 

Känns inte som motståndet på 10-20 är speciellt mkt bättre än på 5-10 så jag tycker du (Jerico) borde ge det fler försök framöver...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade ca en timme mot honom igår. Aldrig sett honom innan, men han verkade väldigt tight och ABC. Nu hade vi iofs en del riktiga idioter vid bordet igårkväll, och han valde kanske att ta det lite lugnare pga dem.

 

Ok , inte sett han heller där tidigare. Men sett att han nu suttit på 4 bord 4 dagar i rad och spelat länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

än en gång så undrar jag vad fhaugen gör på 5/10 om det nu är sant? han har väl spelat 50/100 för inte länge sedan...

 

Har haft en del stora utgifter det senaste, bland annat har jag köpt en lägenhet ganska centralt i Göteborg. Blev dessutom lite rånad av skatteverket som sture sade. Gul är jag dock inte.

 

Känns faktiskt skönt att göra en omstart på lägre nivåer, får se hur länge jag stannar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en del stora utgifter det senaste, bland annat har jag köpt en lägenhet ganska centralt i Göteborg. Blev dessutom lite rånad av skatteverket som sture sade. Gul är jag dock inte.

 

Känns faktiskt skönt att göra en omstart på lägre nivåer, får se hur länge jag stannar :)

 

okey, gl!

 

Betongbarn - dålig eller tard?

 

tard, finns det inget bra altenativ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker ärligt talat inte att Åsiss är "svs största fisk" som många här verkar tycka. Inte för att man förlorar mot honom i längden men det finns sjukt många fler semipassiva regs som är otroligt mycket lättare att ta pengar ifrån, dessutom med mycket mindre varians. Fine, hans reads kanske inte är de bästa men han gör det iallafall svårt för motståndarna att sätta honom på en korrekt hd många gånger.

 

Iofs har jag bara ca 400 händer (10/20 bara) på Åsiss så jag kanske inte borde uttala mig menmen..

 

EDIT: wow, ser nu att han är upp 17k över dessa 400 händer!(jag är +4k på honom 8-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gul har jag mött en enda gång men han lämnade ett semiroligt intryck som jag än idag har svårt att glömma.

 

Plussade sammanlagt 1000bb mot honom under en halvtimmes spel.

Hans sista hand innan han satt ut var vi all in pre för 200 bb var, min :Ah::Kh: fick stå på :9c::4s::7s::Jc::8c: - bräda. Och nej, det var långt ifrån säkert att han hade AQ. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en del stora utgifter det senaste, bland annat har jag köpt en lägenhet ganska centralt i Göteborg. Blev dessutom lite rånad av skatteverket som sture sade. Gul är jag dock inte.

 

Känns faktiskt skönt att göra en omstart på lägre nivåer, får se hur länge jag stannar :)

 

Stanna gärna ett tag iaf. Det var trevligt att spela mot/med den berömde fhaugen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...