sentenced Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 När någon skriver att deras stats är tex 22/18/2.5 ? fattar att det kommer från pokertracker men vad beskriver dessa? Och vad ska man som shorthanded NL spelare ha ungefär för siffror? Citera
Raxa Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 vpip/PreF Raise/agg factor PostF Citera
aglo Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 När någon skriver att deras stats är tex 22/18/2.5 ? fattar att det kommer från pokertracker men vad beskriver dessa? Och vad ska man som shorthanded NL spelare ha ungefär för siffror? Det finns ju självklart inget svar på vad man ska ha, men de statsen du har skrivit skulle jag säga är bra. Relativt lös-aggro (semi-LAG iaf). Om det är stor skillnad på VPIP och PFR tyder det på att du synar för mycket. Citera
Klyka Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jag flyttade just en gammal tråd i detta ämne til FAQ-avdelningen: http://pokerforum.nu/forum/faq-vanliga-fragor/38644-12-5-3-m-m.html Så jag stänger denna och hänvisar till den. Mycket nöje! Citera
Recommended Posts