KikkomaN Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Eftersom jag inte vet hur man får ut handhistory från pacificpokers klient skriver jag exakt vad som hände. Jag får A(ru),2(ru) och limpar in bb tillsammans med 4 andra. Flop: 6(kl)6(ru)7(ru). Jag bettar 30 cent för att få bort alla skit händer och en synar Turn: 3(ru) Killen som synade bettar 50 cent, jag raisar till 1$, han reraisar till 3.5$ och jag callar. River: K(sp) Han bettar 1.7$, jag raisar 3.4$ eftersom jag är ganska säker på att han har lägre flush. Han reraisar till 5.10, jag callar och han visar upp kåk 666,77. Så sitter jag här och undrar vad jag egentligen skulle ha gjort, skulle jag ha slängt min flush? Har inga reads på killen. Citera
maxinhoe Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jag spelar inte för fulla inköp med flush på parade bord. Citera
Dead-Inside Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Eftersom han raisar synar jag enbart hans riverbet med, som sagt, parat bräde. Citera
Recommended Posts