Gå till innehåll

Punkrock_kid - 1a plats i MCOP €500 NLT!


-PK-

Recommended Posts

Angående HP-skärmen så fick jag ett mail efter ett antal dagar att den var slut hos leverantören:rolleyes: Så jag gjorde en Watoz och beställde en Samsung istället:-)

 

Fortfarande running good?:-P

 

 

 

ahh vilken tur du hade då, mkt bättre med en samsung :-)... nää running good försvann direkt vi lämna barcas riggade nät. Nu kom man hem till Sverige ist och blev tok sjuk så har knapopt blivit nå lir alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 480
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite ljus i mörkret:-) Spelade precis en $33 DS på Stars till kvällens EPT Baden satellit. 70 spelare, två seats och jag lyckades vinna en plats vilket känns nice. Håller på att spela en London DS för tillfället och om ett tag går det också en till Dublin som jag tänkte ge ett försök. Vore great om kvällen kunde avslutas med att vinna ett EPT-paket:-D

 

Fortfarande inget vanligt internet, enbart mobilt vilket inte fungerar så jättebra för cashgame, därför avvaktar jag lite med det. Måste ju såklart invänta nya skärmen också, den bör väl komma typ på Måndag eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satelliten går bra såhär långt. Det är alltså en $1050 sat med 4 seats till EPT Baden samt några insatsen tillbaka priser. Jag har legat bra med i princip från start tills nu, var på väg ner men vann en stor pot med AA mot KQ och tog mig då upp på förstaplats. Det återstår nu 19 spelare och jag ligger 4, inte jättelångt ifrån, bara försöka hålla sig kall så kan det nog gå bra:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satelliten går bra såhär långt. Det är alltså en $1050 sat med 4 seats till EPT Baden samt några insatsen tillbaka priser. Jag har legat bra med i princip från start tills nu, var på väg ner men vann en stor pot med AA mot KQ och tog mig då upp på förstaplats. Det återstår nu 19 spelare och jag ligger 4, inte jättelångt ifrån, bara försöka hålla sig kall så kan det nog gå bra:-)

 

 

Bara jobba in det ;)

Vilken site, så man kan raila?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS

 

Vet inte vad jag ska säga, är bara så sjukt glad just nu:-D

 

Känner att jag inte hade klarat av att bubbla igen efter vad som hände i Ladbrokeskryssningsatten, känns så underbart nu:-D Mitt i downswingen oxå, hittar inte orden

 

Tack för gratulationerna:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack för ytterligare gratulationer.

 

Nu har jag iaf lyckats lugna ner mig litegrann. Jag firade segern genom att gå bort till statoil och köpa stora mosmenyn:mrgreen: Riktigt gott btw. Nu ska jag gå och lägga mig och kika på en cardrunnersfilm, blir nog inte så svårt att somna tror jag inte.;-)

 

Godnatt allesammans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...