Gå till innehåll

Punkrock_kid - 1a plats i MCOP €500 NLT!

Recommended Posts

Postad
Hej PK!

Om man googlar ditt riktiga namn så verkar det som du är (varit?) väldigt framgångsrik i bowling. Har du mött avundsjukan även där som det låter här sida upp och sida ner?

Fattar inte hur du hinner med att grinda som du gör och spela bowling på den nivån eller har du lagt ner?

I lol'd

• Svars 480
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vad har du vunnit Punkrock? Bowlingsmatch eller nån skön turre?

Man blir ju nyfiken nu :)

Jag skeppade €500 eventet i Master classics i Amsterdam nu i dagarna och fick €51150 för besväret :)

Postad
Jag skeppade €500 eventet i Master classics i Amsterdam nu i dagarna och fick €51150 för besväret :)

Ohh ett stort grattis till dig. Lite skillnad att sitta där istället för i den varma källarlokalen i Haga :) Men kan tänka mig att motståndet var bättre på rockets :)

Postad
Ohh ett stort grattis till dig. Lite skillnad att sitta där istället för i den varma källarlokalen i Haga :) Men kan tänka mig att motståndet var bättre på rockets :)

TackTack:-D

Haha, ja det får man säga är lite skillnad men motståndet var faktiskt jämnbördigt. Jävlar vad mycket fisk det var i turneringen :mrgreen: