Luap Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Hej PK! Om man googlar ditt riktiga namn så verkar det som du är (varit?) väldigt framgångsrik i bowling. Har du mött avundsjukan även där som det låter här sida upp och sida ner? Fattar inte hur du hinner med att grinda som du gör och spela bowling på den nivån eller har du lagt ner? I lol'd Citera
-PK- Postad 13 November , 2009 Författare Rapport Postad 13 November , 2009 Vad har du vunnit Punkrock? Bowlingsmatch eller nån skön turre?Man blir ju nyfiken nu Jag skeppade €500 eventet i Master classics i Amsterdam nu i dagarna och fick €51150 för besväret Citera
-PK- Postad 13 November , 2009 Författare Rapport Postad 13 November , 2009 Och obv lol @ Okochas inlägg. Citera
retorik Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Jag skeppade €500 eventet i Master classics i Amsterdam nu i dagarna och fick €51150 för besväret Ohh ett stort grattis till dig. Lite skillnad att sitta där istället för i den varma källarlokalen i Haga Men kan tänka mig att motståndet var bättre på rockets Citera
-PK- Postad 13 November , 2009 Författare Rapport Postad 13 November , 2009 Ohh ett stort grattis till dig. Lite skillnad att sitta där istället för i den varma källarlokalen i Haga Men kan tänka mig att motståndet var bättre på rockets TackTack:-D Haha, ja det får man säga är lite skillnad men motståndet var faktiskt jämnbördigt. Jävlar vad mycket fisk det var i turneringen Citera
DrClemetnz Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Haha, ja det får man säga är lite skillnad men motståndet var faktiskt jämnbördigt. Jävlar vad mycket fisk det var i turneringen Tydligen kan vem som helst vinna med det kortsnittet Citera
Recommended Posts