Gå till innehåll

Punkrock_kid - 1a plats i MCOP €500 NLT!

Recommended Posts

Postad

Så kan det gå när inte haspen är på.

Tilt i Prag alltså!? :/ Det trodde man inte! GL iaf! bara att gå på freerollsen igen..INGEN TING ÄR OMÖJLIGT!

Det finns sidor som erbjuder gratis pengar utan insättning. Får inte skriva vilka här dock.

• Svars 480
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Så kan det gå när inte haspen är på.

Det finns sidor som erbjuder gratis pengar utan insättning. Får inte skriva vilka här dock.

Finns det?? ANVÄND DEM PUNKEN! Vi vet att hjärtat finns där.

Och gyre, ja. Så jävla respektlöst...

Postad
Tack för uppmuntringarna. Trodde inte heller jag skulle göra det men som Haugen sa gick November jävligt kasst o efter att bara ha spelat sporadiskt i December fick jag för mig att hitta skottet på 25/50. Spelade helt okej till en början men ett par utdragningar gjorde att jag hittade rejäl tilt även där vilket inte var någon höjdare. Får se när jag är tillbaka..

shit det trodde jag verkligen inte, speciellt inte med alla inköp jag bluffat bort till dig när vi lirade i våras :-)

trist hur som helst, men du borde inte ha några större problem att hitta tillbaka, hoppas det löser sig.

Postad
Har du gulat _alla_ pengar eller bara pokerkontot? :(

Han gulade typ allt, köpte cocosdrinkar i baren mitt i poolen för pengarna som blev över.

ett sånt inlägg man vill höra när man hittat tilten

eller?

Antagligen inte, men det är sant!

• 1 year later...
Postad
det tror jag också.

Sjukaste bumpen på länge Flugan:-D

Ska fan börja skriva här igen bara för att du bumpade dagboken, kan vara kul att ha något att skriva av sig i ibland. Wish me GL!

Postad
Sjukaste bumpen på länge Flugan:-D

Ska fan börja skriva här igen bara för att du bumpade dagboken, kan vara kul att ha något att skriva av sig i ibland. Wish me GL!

Den lyckades alltså 8-)