ekelund_ Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 Så kan det gå när inte haspen är på. Tilt i Prag alltså!? Det trodde man inte! GL iaf! bara att gå på freerollsen igen..INGEN TING ÄR OMÖJLIGT! Det finns sidor som erbjuder gratis pengar utan insättning. Får inte skriva vilka här dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 Jag sa att det inte skulle funka... typiskt dåligt att inte lyssna på mig. ett sånt inlägg man vill höra när man hittat tilten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 Så kan det gå när inte haspen är på. Det finns sidor som erbjuder gratis pengar utan insättning. Får inte skriva vilka här dock. Finns det?? ANVÄND DEM PUNKEN! Vi vet att hjärtat finns där. Och gyre, ja. Så jävla respektlöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 Mitt I Poolen! GOTT OM brudar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 Årets bullshitdagbok atm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 Tack för uppmuntringarna. Trodde inte heller jag skulle göra det men som Haugen sa gick November jävligt kasst o efter att bara ha spelat sporadiskt i December fick jag för mig att hitta skottet på 25/50. Spelade helt okej till en början men ett par utdragningar gjorde att jag hittade rejäl tilt även där vilket inte var någon höjdare. Får se när jag är tillbaka.. shit det trodde jag verkligen inte, speciellt inte med alla inköp jag bluffat bort till dig när vi lirade i våras trist hur som helst, men du borde inte ha några större problem att hitta tillbaka, hoppas det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 15 December , 2007 Rapport Share Postad 15 December , 2007 Har du gulat _alla_ pengar eller bara pokerkontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Har du gulat _alla_ pengar eller bara pokerkontot? Han gulade typ allt, köpte cocosdrinkar i baren mitt i poolen för pengarna som blev över. ett sånt inlägg man vill höra när man hittat tilteneller? Antagligen inte, men det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 I feel u m8. Fy faan... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Fan, rök inte ner dig helt bara. Vi tror på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Fan, rök inte ner dig helt bara. Vi tror på dig! skjut GOTT OM heroin MITT I ARMEN istället !! / Emil "GodLovesMeLongTime" Den Störste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Level? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Jag tror att det är en coinflip aka 90/10 att det är en level. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 skjut GOTT OM heroin MITT I ARMEN istället !! / Emil "GodLovesMeLongTime" Den Störste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Jag tror att det är en coinflip aka 90/10 om det är en level. antingen så är det så, eller så är det inte så. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Jag tror det är coinflip aka 99.9/0.1 på att en forumare njuter när en förut rik spelare gular. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Punken är busto, vart är skumpan`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Jag tror att vinnarskallen från bowlingen kommer få dig på rätt spår igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Jag tror att vinnarskallen från bowlingen kommer få dig på rätt spår igen! det tror jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2009 det tror jag också. Sjukaste bumpen på länge Flugan:-D Ska fan börja skriva här igen bara för att du bumpade dagboken, kan vara kul att ha något att skriva av sig i ibland. Wish me GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Sjukaste bumpen på länge Flugan:-D Ska fan börja skriva här igen bara för att du bumpade dagboken, kan vara kul att ha något att skriva av sig i ibland. Wish me GL! GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Sjukaste bumpen på länge Flugan:-D Ska fan börja skriva här igen bara för att du bumpade dagboken, kan vara kul att ha något att skriva av sig i ibland. Wish me GL! Den lyckades alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anteen Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 Jag går hem nu om det är ok med alla? Välkommen tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts