sexyterran Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 20k på 23k händer e noob. inte ens 2$ per hand geesh, lägg ner poker. det e mitt tips. om inte, adda mej på msn så kan vi scacka om en stejk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 gav dej 5 stars så nu har du 4 vääsgeo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 gav dej 5 stars så nu har du 4 vääsgeo! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 20k på 23k händer e noob. inte ens 2$ per hand geesh, lägg ner poker. det e mitt tips. om inte, adda mej på msn så kan vi scacka om en stejk... =) 98% är för övrigt på NL400 förutom några hundra NL600-händer. Tror jag måste upp i nivå för att sikta på 2$/hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 Grinden känns så mycket bättre än någonsin, har jobbat hårt på teori och insett att små suited kort är rätt mycket sämre än man kan önska ibland Slutat spewa också vilket gör rätt mycket för winraten =) Grindar på party men har inte testat varken boss, prima, b2b eller Ipoker så har ingen aning om det är bättre eller sämre. Leva utan rb är jag ju van vid iaf Du ägde för övrigt mig genom att bara sätta vara tight, hyfsat bra och sätta mig på den breda range jag faktiskt hade tror jag Vilka Böcker,Artiklar , annan text , Har du läst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 Vilka Böcker,Artiklar , annan text , Har du läst ? Jag läste ungefär alla böcker som fanns för tre år sedan när jag började spela fixed limit fullring. Finns ingen bok som tar dig särskilt långt och de flesta böcker är dåliga och innehåller mer fel än rätt. Enda pokerboken jag läst senaste åren är Mathematics of Poker (ett par gånger) och den är jättebra. Klarar du att ta dig igenom den så kanske du får lite perspektiv på om vad poker handlar om. Annars tror jag att seriöst hängande på stoxpoker/deucecracked är bästa medicinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 Jag läste ungefär alla böcker som fanns för tre år sedan när jag började spela fixed limit fullring. Finns ingen bok som tar dig särskilt långt och de flesta böcker är dåliga och innehåller mer fel än rätt. Enda pokerboken jag läst senaste åren är Mathematics of Poker (ett par gånger) och den är jättebra. Klarar du att ta dig igenom den så kanske du får lite perspektiv på om vad poker handlar om. Annars tror jag att seriöst hängande på stoxpoker/deucecracked är bästa medicinen. Imponerande resultat. Gratz! Måste bara fråga hur du kom på tanken att lira FL fullring!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 Jag stoppade in 50$ på party och började spela, råkade bli fixed fullring. Alla böcker handlade också om fixed. På den tiden var fixed populärt och jag visste inte bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 Wiiie =) Började månaden i fredags: Edit: Tack till den som gjorde så min dagbok fick 3 istället för två stjärnor. Känns bra att någon uppskattar all energi jag lägger på den =) men hur mycket förlorade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 24 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2008 men hur mycket förlorade du? massor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonsirpe Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Hur gick det med din miljon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Det är två dagar tills exakt ett år har gått, återkommer med en sammanfattning när året är slut men som det ser ut i nuläget så kommer inte miljonen uppfyllas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 in med deeg på ft och skotta 200/400 då!!"1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 in med deeg på ft och skotta 200/400 då!!"1 Känns som en vettig nödlösning imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 in med deeg på ft och skotta 200/400 då!!"1 lol, jag är plus drygt ett halvt sånt inköp denna månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Idag är det den 365:e dagen sedan denna dagbok startades, tycker jag haft ett kämpigt år men jag har obv varit rungood i perioder så har nog jämnat ut sig rätt bra. Säkert är iaf att jag är bättre idag på de flesta plan än för ett år sedan. Lite siffror: September 41k SEK, 36k händer Oktober 156k SEK, 37k händer November 70k SEK, 24k händer december -30k SEK 25k händer (Ultraspew-fisk-tilt) Januari 0kr, 8k händer (Sydafrika 14 dagar) Februari 40k SEK, 25k händer Mars 35k SEK, 24k händer (San Fransico 10 dagar) Svenska spel 1a sep - 31 mars: (Exkl pengar från fatbet) April 35k svenska, 21k händers Maj 50k SEK, 28k händer Juni 9k SEK ($1.4k) 17k händer (Japan-semester 14 dagar) Juli 103k SEK ($16k) 56k händer Augusti 151k SEK ($23.5k) 30k händer trots 10 dagars semester i Nordnorge och ryssland, Inget spel idag pga kräftskiva så fick inte nöjet att avsluta med ett månadsrekord Totalt blir det ca 660k svenska pengar på 330k händer, (lättolkade siffror =)), borde plussat 50% mer och borde spelat 50% fler händer. På det stora hela är jag nöjd speciellt mtp att det känns som jag blivit bättre på sistone och kanske har ett mysigare år framför mig... Även glad att jag hittat klättringen så att jag har nåt meningsfullt utanför pokern att lägga tid på! Tack för allas helhjärtade stöd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 snyggt jobbat opteron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 vwp, congrats! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Riktigt snyggt! Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Well done, trots den segdragna BEsträckan i första grafen! Sätt målet för detta året på 5M och du drar in 2.5 imo! congratulations m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Grattis grattis, mkt snygga siffror! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 WP WP Ruggit fina resultat, nån restart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Jävla fisk att missa målet! Men jag är imponerad ändå , skönt med grafer och skit. Keep it up, lär inte ta så långt tid innan du träffar den där millen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 [x] 2kr/hand wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pirezz Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 Grattis ! Nya mål? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts