Gå till innehåll

[ ] Ett år en miljon (sammanfattning at the end)

Opteron

Recommended Posts

• Svars 808
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

20k på 23k händer e noob. inte ens 2$ per hand geesh, lägg ner poker. det e mitt tips. om inte, adda mej på msn så kan vi scacka om en stejk...

=)

98% är för övrigt på NL400 förutom några hundra NL600-händer.

Tror jag måste upp i nivå för att sikta på 2$/hand :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grinden känns så mycket bättre än någonsin, har jobbat hårt på teori och insett att små suited kort är rätt mycket sämre än man kan önska ibland :P

Slutat spewa också vilket gör rätt mycket för winraten =)

Grindar på party men har inte testat varken boss, prima, b2b eller Ipoker så har ingen aning om det är bättre eller sämre. Leva utan rb är jag ju van vid iaf :P

Du ägde för övrigt mig genom att bara sätta vara tight, hyfsat bra och sätta mig på den breda range jag faktiskt hade tror jag :P

Vilka Böcker,Artiklar , annan text , Har du läst ?

Länk till kommentar

Vilka Böcker,Artiklar , annan text , Har du läst ?

Jag läste ungefär alla böcker som fanns för tre år sedan när jag började spela fixed limit fullring. Finns ingen bok som tar dig särskilt långt och de flesta böcker är dåliga och innehåller mer fel än rätt.

Enda pokerboken jag läst senaste åren är Mathematics of Poker (ett par gånger) och den är jättebra. Klarar du att ta dig igenom den så kanske du får lite perspektiv på om vad poker handlar om.

Annars tror jag att seriöst hängande på stoxpoker/deucecracked är bästa medicinen.

Länk till kommentar

Jag läste ungefär alla böcker som fanns för tre år sedan när jag började spela fixed limit fullring. Finns ingen bok som tar dig särskilt långt och de flesta böcker är dåliga och innehåller mer fel än rätt.

Enda pokerboken jag läst senaste åren är Mathematics of Poker (ett par gånger) och den är jättebra. Klarar du att ta dig igenom den så kanske du får lite perspektiv på om vad poker handlar om.

Annars tror jag att seriöst hängande på stoxpoker/deucecracked är bästa medicinen.

Imponerande resultat. Gratz! Måste bara fråga hur du kom på tanken att lira FL fullring!?:-)

Länk till kommentar

Idag är det den 365:e dagen sedan denna dagbok startades, tycker jag haft ett kämpigt år men jag har obv varit rungood i perioder så har nog jämnat ut sig rätt bra. Säkert är iaf att jag är bättre idag på de flesta plan än för ett år sedan.

Lite siffror:

September 41k SEK, 36k händer

Oktober 156k SEK, 37k händer

November 70k SEK, 24k händer

december -30k SEK 25k händer (Ultraspew-fisk-tilt)

Januari 0kr, 8k händer (Sydafrika 14 dagar)

Februari 40k SEK, 25k händer

Mars 35k SEK, 24k händer (San Fransico 10 dagar)

Svenska spel 1a sep - 31 mars:

athvc9.th.jpg

(Exkl pengar från fatbet)

April 35k svenska, 21k händers

Maj 50k SEK, 28k händer

Juni 9k SEK ($1.4k) 17k händer (Japan-semester 14 dagar)

Juli 103k SEK ($16k) 56k händer

juliel7vt2.th.jpg

Augusti 151k SEK ($23.5k) 30k händer trots 10 dagars semester i Nordnorge och ryssland, Inget spel idag pga kräftskiva så fick inte nöjet att avsluta med ett månadsrekord :roll:

augustiyj0.th.jpg

Totalt blir det ca 660k svenska pengar på 330k händer, (lättolkade siffror =)), borde plussat 50% mer och borde spelat 50% fler händer.

På det stora hela är jag nöjd speciellt mtp att det känns som jag blivit bättre på sistone och kanske har ett mysigare år framför mig...

Även glad att jag hittat klättringen så att jag har nåt meningsfullt utanför pokern att lägga tid på!

Tack för allas helhjärtade stöd 8-)

Länk till kommentar