drisen Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Det var nog inget skämt häller.. Men var inte ledsen, Öis kommer nog upp till allsvenskan en vacker dag och får spela mot de stora spelarna, sina idoler i Blåvitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 -4k till +13k sen backade jag 11k på 5-10 och 3k på NL400-600 så -1k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 +2 k på NL100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hox Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Det var nog inget skämt häller..Men var inte ledsen, Öis kommer nog upp till allsvenskan en vacker dag och får spela mot de stora spelarna, sina idoler i Blåvitt! Stora spelare? Blåvitt? Menar du längdmässigt? I sådana fall är det inte så konstrigt, bygger man spelet på långbollar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CecceH Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Jag har minst kuk i den här tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwax Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 -24k :- på 10 dagar på 5 - 10 på svs många set ups / coolers.. blandat me mycket dåligt spel av mig... allt detta på första 8 dagarna i augusti... tog en paus resten av månaden nu tok grindar jag igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 70k sek över 26.700 händer. Mestadels 5/10 kukmätning 4 president Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Det var nog inget skämt häller..Men var inte ledsen, Öis kommer nog upp till allsvenskan en vacker dag och får spela mot de stora spelarna, sina idoler i Blåvitt! :mrgreen: Du nenar som FC G:mrgreen:tia då eller??? :mrgreen: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Hela Göteborg skrattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts