robziolito Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2007 http://paradisepoker.net Jag reggade mig på denna sidan! Det står att det är 213 spelare online och direkt när jag hade reggat mig utan att skriva in några koder eller någon bonus shit så hade jag 1000$ på mitt konto! Är denna sidan bluff eller? Det är väl paradisepoker.com som är den riktiga? SVARA SNABBT plzz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2007 Grattis, du har reggat ett playmoneykonto. Vill du bli "rik" gör du samma sak på fulltiltpoker.net , partypoker.net, pokerstars.net osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2007 This is not a gambling site Den stora röda texten på sidan borde ge någon ledtråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minifisken Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2007 http://paradisepoker.net Jag reggade mig på denna sidan! Det står att det är 213 spelare online och direkt när jag hade reggat mig utan att skriva in några koder eller någon bonus shit så hade jag 1000$ på mitt konto! Är denna sidan bluff eller? Det är väl paradisepoker.com som är den riktiga? SVARA SNABBT plzz! haha söt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Hahaha den e värre än min ! Jag trodde dem visade korten i sunday million men de vra visst bara en inspelning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Hahaha den e värre än min ! Jag trodde dem visade korten i sunday million men de vra visst bara en inspelning! Nä, det var den inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Hehe, den gamla klassikern. Minns att jag sökte runt en kvart i PokerStars playmoneyklient efter real money tables, innan jag tillslut fick frågan av en polare på msn, om jag möjligtvis hade laddat hem klienten från .net-sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Nä, det var den inte.. haha okej, delad ledning då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 varför har alla sidor .net-sidor med playmoneyklienter? något de måste ha eller? förstår inte grejen med .net riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maple Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 jinxad: För att kunna marknadsföra sig i USA trots USA:s lagstiftning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts