Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Om pokerhost är på Prima så får du registrera dig på någon annan dator. I skolan, jobbet hos en vän... ja där det finns en dator utan någon primamjukvara. Registrera kontot där. Sedan är det bara att börja lira på familjedatorn och tilta loss.

Postad
Eftersom det här är en nybörjartråd så tillåts inga svar som Rooneys och KimHartmans.

Utan ställs en fråga svarar man på den och inga dumsvar och nästa som ger det ligger nära en infraction.

Capice!

Har Ängeln blivit moderator?? =)

Postad
Kan det blir problem om man loggar ni på samma dator på prima?

Kanske det men har fungerat hittills för oss på mitt jobb utan någon fått problem med sitt konto.

Jag spelar oftars cashgames & andra turneringar.

Skulle vi sätta in oss på samma CG-bord eller Sit & Go-turnering så borde det inte ta så lång tid för oss at bli bannade...

Det enda problemet jag fått är att någon valt automatisk login på mitt användarkonto på datorn när jag glömt att logga ut.

En del pokersajter tillåter bara ett konto per ip-adress (en internetadress som syns utåt) men då går det att ordna konto hos en icke-pokerspelande vän eller på ett internetcafé.