SethCohen Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Enkel fold på turn? Sitter med spader J, enkel fold? Har inga reads, inga stats. Seat 1 is the button Total number of players : 6 Seat 6: HERO ( $50.52 USD ) Seat 1: Kimpoa81 ( $13.11 USD ) Seat 2: SorenXXXX ( $0 USD ) Seat 3: UschiDeluxe ( $62.55 USD ) Seat 5: mprins88 ( $26.88 USD ) Seat 4: zorrik ( $50 USD ) UschiDeluxe posts small blind [$0.25 USD]. zorrik posts big blind [$0.50 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ Jd Js ] Kimpoa81: lol mprins88 calls [$0.50 USD] nc soren I just like tuff fish now HERO raises [$2.50 USD] Kimpoa81 folds. damm damm UschiDeluxe calls [$2.25 USD] cy all zorrik calls [$2 USD] mprins88 folds. ** Dealing Flop ** [ 8s, 4s, 2s ] UschiDeluxe checks. zorrik checks. HERO bets [$6.50 USD] UschiDeluxe folds. zorrik raises [$13 USD] Släppa den enkelt här trots J i spader? forts under.. HERO is all-In. zorrik is all-In. ** Dealing Turn ** [ 5c ] ** Dealing River ** [ Jc ] zorrik shows [ 7s, As ]a flush, Ace high. HERO shows [ Jd, Js ]three of a kind, Jacks. HERO wins $0.52 USD from side pot #1 with three of a kind, Jacks. zorrik wins $101 USD from the main pot with a flush, Ace high. Citera
Dead-Inside Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 C/F tror jag att jag själv hade gjort. Om det sen är rätt vet jag inte. Ställning hade jag aldrig gjort. Sant att du sår A som träffat brädan men du har inte ett starkt färgdrag och mot en färdig färg har du ju ändå sämre odds. Du hade running för att vinna den som de var nu vilket iofs är det sämsta läget men... som sagt C/F. Lite djupa stackar sett till vad du investerat för att gå all in imo. Citera
_zed_ Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 C/F tror jag att jag själv hade gjort. Om det sen är rätt vet jag inte. Ställning hade jag aldrig gjort. Sant att du sår A som träffat brädan men du har inte ett starkt färgdrag och mot en färdig färg har du ju ändå sämre odds. Du hade running för att vinna den som de var nu vilket iofs är det sämsta läget men... som sagt C/F. Lite djupa stackar sett till vad du investerat för att gå all in imo. :shock: Vet inte om det bara är jag som är lost här men jag fattar inte mycket av det du skriver. Tycker det är ett svårt läge och ställ känns deifnitivt inget vidare. Jag hade nog synat och sett turn, som jag hade lagt mot bet eller checkat bakom oavsett kort tror jag. För vekt??? Kanske är läge att checka bakom på floppen här? Ska bli intressant att höra fler åsikter om detta. Citera
strater Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 känns inge vidare att checka bakom imo, finns en halv miljon scarecards som du ej vet vart du står... bettat precis aningen mindre dock tror ja menmen. syn utvärdera turn (folda med riktig bet där) imo, känns lite vekt att bara folda Citera
smidig Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 OT: Dead-Inside, älskar dina kommentarer. Känns som om du rätt ofta är ute och cyklar även fast du försöker spela 'smart'. haha:lol: Citera
Dead-Inside Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 OT: Dead-Inside, älskar dina kommentarer. Känns som om du rätt ofta är ute och cyklar även fast du försöker spela 'smart'. haha:lol: Jasså? Så du hade ställt? Citera
smidig Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 läst några av dina inlägg och misstycker ofta med de du skriver. svår hand utan reads. klart man CB flop. Minihöjningen är jobbig men synar nog och utvärderar turn. Citera
Park Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Syn känns ganska standard tycker jag. Push går bort då du mer eller mindre committar dig till potten då, samt troligen bara får syna av händer du är antingen big underdog eller knapp favorit emot. Fold tycker jag dessutom känns lite väl vekt. Edit Vad betyder c/f? Citera
Dead-Inside Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 läst några av dina inlägg och misstycker ofta med de du skriver. svår hand utan reads. klart man CB flop. Minihöjningen är jobbig men synar nog och utvärderar turn. Kanske var luddigt de jag skrev men de var precis vad jag sa. Eller i alla fall försökte säga. Citera
Hårdrock Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 C/F=check/fold gissar jag. Eftersom han miniraisar kan det ju betyda lite av varje. Han kanske har ett lägre överpar och vill se vart han står. Jag skulle nog kunna tänka mig en syn och sedan se hur turn ser ut och vad som händer där. Kommer det en bomb lägger jag. [edit]Typo[/edit] Citera
Recommended Posts