alex1759 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 När jag logga in på party idag fick jag meddelandet att mitt konto är blockerat. Det stod också att jag skulle gå ett mail där det skulle stå varför de blockerat det. Har dock inte fått något mail och har ingen anning om vad det kan röra sig om. Får väl kontakta supporten, någon som har varit med om något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Blev du medlem nyligen? Då kan det vara en vanlig kontroll som partypoker utför på nya medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 när chipdumpade du på party senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrscheng Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 jag har: men då hade jag samarbetat. kanske det du gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Jag blev blockad för att jag skulle ha överfört mellan Netellet och Moneybookers på något sätt. Vid den tidpunkten hade jag inget konto på Moneybookers ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts