STO Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Tycker att det börjar bli så sjukt tråkigt att spela mot alla dessa grinders som spelar 6-12 bord utan att bry sig om spelet och helt förlitar sig på det förhatliga programmet PokerTracker! Tycker att PokerTracker har förstört mycket av nöjet att spela poker online. Vad vill jag då med detta inlägg? Jag vill att vi i denna tråd hjälps åt att lista de pokersajter som INTE STÖDJER POKERTRACKER! Tappar nog snart lusten om jag inte kan spela utan att alla sitter och spelar som robbotar med sitt program som djävulen har uppfunnit! Kan inte något stort nätverk ta sitt förnuft till fånga och inse att de får mer spelare om de inte stödjer PT. Hjälp mig nu mina vänner att lista de sajter som inte stödjet PT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phew Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Tycker att det börjar bli så sjukt tråkigt att spela mot alla dessa grinders som spelar 6-12 bord utan att bry sig om spelet och helt förlitar sig på det förhatliga programmet PokerTracker!Tycker att PokerTracker har förstört mycket av nöjet att spela poker online. Vad vill jag då med detta inlägg? Jag vill att vi i denna tråd hjälps åt att lista de pokersajter som INTE STÖDJER POKERTRACKER! Tappar nog snart lusten om jag inte kan spela utan att alla sitter och spelar som robbotar med sitt program som djävulen har uppfunnit! Kan inte något stort nätverk ta sitt förnuft till fånga och inse att de får mer spelare om de inte stödjer PT. Hjälp mig nu mina vänner att lista de sajter som inte stödjet PT! Det är inte siterna som stödjer PT, det är tvärtom. Om en site aktivt ska försöka förhindra program som PT så måste nog första steget vara att inte tillhandahålla hand-historik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 28 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Det är inte siterna som stödjer PT, det är tvärtom. Om en site aktivt ska försöka förhindra program som PT så måste nog första steget vara att inte tillhandahålla hand-historik. Aha, sorry för min okunskap, men min önskan/förhoppning är ändå densamma, nämligen att vi på forumet hjälps åt att lista de spelrum där Pokertracker/GameTime/AceHud ej går att använda! För det finns väl vissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Hmm. finns inte en jävla site tror jag. Bodog, betfair, boss media, men det går säkert att trixa med PT och handconverter på alla dessa 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 helt förlitar sig på det förhatliga programmet PokerTracker! Och exakt vilka underverk tror du att PT gör för en grinder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Och exakt vilka underverk tror du att PT gör för en grinder? Bl a annat man slipper använda huvudet och kan se direkt i programmet vilka idioterna vid bordet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Bl a annat man slipper använda huvudet och kan se direkt i programmet vilka idioterna vid bordet är. Det är ändå ganska långt från att få en siffra i stil med 35/10/2.2 till att helt kunna förlita sig på ett program... Att multitabla med PT är mkt svårare än att entabla utan, så problemet känns inte sådär jättestort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Alla dessa hjälpprogram är redskapen som bereder vägen för onlinepokerns död. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Det finns nåt som heter cake poker (http://www.cakepoker.com), de gillar tydligen inte PT och tänker inte stödja det (enligt PTs forum). I övrigt vet jag inget om sajten, men kanske kan vara värd att kolla upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Och exakt vilka underverk tror du att PT gör för en grinder? Nej, det är klart att de inte hjälper alls. Det är säkert därför som INGEN använder hjälpprogram. Jag menar, hur kan man vara hjälpt av att kunna datamina och veta att en viss kille är synstation utan att någonsin ha spelat en hand mot honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Vilka stakes kör du StatingTheObvious? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrlands Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Hmm. finns inte en jävla site tror jag.Bodog, betfair, boss media, men det går säkert att trixa med PT och handconverter på alla dessa 3. Jag kan iaf köra autoimport på dessa 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Jag kan iaf köra autoimport på dessa 3. mmm, dom flesta går om man orkar läsa och trixa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Nej, det är klart att de inte hjälper alls. Det är säkert därför som INGEN använder hjälpprogram. Jag menar, hur kan man vara hjälpt av att kunna datamina och veta att en viss kille är synstation utan att någonsin ha spelat en hand mot honom? Om du bemödar dig att läsa den av mig citerade formuleringe och mina egna formuleringar så inser du snart att du bemötte nåt jag aldrig har sagt. Det är självklart att PT hjälper. Men OP får det att låta som att PT är ett mirakelprogram som gör förlorande vinnare till rena dammsugare som suger upp varenda cent på bordet. Jag är lite nyfiken på hur man går till väga när man "helt förlitar sig på" PT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bill&Bull Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Merge Gaming network stödjer det inte. http://www.Carbonpoker.com http://www.Ironduke.com http://www.Pokernordica.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Wsex är enda sajten där du kan spela på bord utan handhistorik och därigenom slippa trackerspelare. Synd bara att sajten i princip är död sedan de började plocka rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 29 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 OK, Så om vi ska tillbaka till det tråden skulle innehålla, istället för vissa personers tjafs om vad man tjänar på att använda PT (Förstår man inte det är man nog inte en vinnande spelare direkt, snarare IQ-Fiskmås!) så har vi alltså följande siter där man inte kan använda PT: CakePoker Carbonpoker Wsex Finns det några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Applåder till wpex som sätter in bord där du inte kan få ut HH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 OK, Så om vi ska tillbaka till det tråden skulle innehålla, istället för vissa personers tjafs om vad man tjänar på att använda PT (Förstår man inte det är man nog inte en vinnande spelare direkt, snarare IQ-Fiskmås!) så har vi alltså följande siter där man inte kan använda PT: CakePoker Carbonpoker Wsex Finns det några fler? pkr? http://www.pkr.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Eller så varierar du ditt spel dagsvis och plockar pengarna av regularsen som satt en stämpel på dig som 37/28/4 när du den dagen spelar 16/9/1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Eller så varierar du ditt spel dagsvis och plockar pengarna av regularsen som satt en stämpel på dig som 37/28/4 när du den dagen spelar 16/9/1 Eller så är ni 2 personer som spelar olika dagar med samma konto! Är väl standard att göra så för att alla nitar med PT ska bli överkörda. Men det var väl inte direkt det denna tråd handlade om, eller? Vill också spela på siter som inte stödjer PT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts