garpen Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Får upp felmeddelande om att det finns för lite systeminne och att jag ska frigöra mer när jag försöker starta ett nytt spel på ett gammalt CM-spel (99/00). Någon som vet hur man enklast löser detta? Citera
brainslicer Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Får upp felmeddelande om att det finns för lite systeminne och att jag ska frigöra mer när jag försöker starta ett nytt spel på ett gammalt CM-spel (99/00). Någon som vet hur man enklast löser detta? köper nyare version av spelet eller googlar: http://www.google.se/search?hl=sv&client=firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official&hs=hsP&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=frig%C3%B6ra+systemminne+cm&spell=1 Citera
Ost Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Har haft detta problem. Från Windows XP:s installationsskiva ska du installera Application Compatibility Toolkit (är vanligtvis inte installerat från början). I det kitet finns ett program som heter QFixApp. I QFixApp väljer du vilket program som ska joxas med (Cm9900-exe-filen), "ProfilesSetup" under "Layers" samt ser till att "GlobalMemoryStatusLie" under "Fixes" är ikryssad. Sen ska det bara vara att trycka "Run". Citera
Supertequila Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Får upp felmeddelande om att det finns för lite systeminne och att jag ska frigöra mer när jag försöker starta ett nytt spel på ett gammalt CM-spel (99/00). Någon som vet hur man enklast löser detta? 99-00?????????? Skulle va kul o se de lagupställningarna Citera
Chillarn7 Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Cm 99/00 är nöten! Lyckas man hitta de bästa spelarna i de mindra kända ligorna så vinner men det mesta Citera
Recommended Posts