Pokershark Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Jag uppmanar härmed alla att skicka ett email till NETeller och be dem införa en frivillig koddosa som man sedan använder när man loggar in dvs. samma system som de flesta svenska banker erbjuder. Det räcker med att ni skriver en liten rad i onlineformuläret så att de ser att det finns en efterfrågan. Tell us what you think! We’d love to hear from you, so if you have any comments about your experiences with NETELLER, please complete our feedback form. http://content.neteller.com/content/en/feedback_form.htm?cm_mmc_o=WwfwkkwyCjC-gfbMbfY%20HFzbkCjCHFzbk%20REw%20C%20HWCjCdwwp_zgL%20dByF Edit: En idé är att alla som skickar ett skriver i denna tråd "Skickat" så att tråden på det viset håller sig högt uppe i listan och fler kan upptäcka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Låter som en bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Bra initiativ. Går inte en dag utan att jag är orolig för mitt netellerkonto dagen efter jaroitens blev tömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Bra idé. Vad fan heter koddosa på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Bra initiativ. Går inte en dag utan att jag är orolig för mitt netellerkonto dagen efter jaroitens blev tömt. W00t? När hände detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 27 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Bra idé. Vad fan heter koddosa på engelska? Bra fråga. Är inte så bra på engelska men kanske electrical keypad. Detta enda jag hittar är detta på Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/SecurID Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Bra initiativ. Skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 W00t? När hände detta? Det var inte så längesen. Han skrev det i en redan befintlig tråd så det blev aldrig jättestor uppståndelse runt det. Visar dock att det även kan hända oss "seriösa" lirare. De andra jag läst om har ju bara varit "strö" spelare man inte riktigt vet vad de sysslar med. Har uppfattat Jaroiten som seriös iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Bra initiativ som sagt. Jag börjar också bli mer och mer orolig för att förlora pengar. (Pokes poker har ju redan stulit $12k). Jag skrev några rader till Neteller. Det vore bra om någon kunde starta en liknande tråd på 2+2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornnilsson Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 skickt! väldigt bra initiativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
widde_f Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Bra tänkt! Skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Skickat! Jag vill nog ha en engångskod även till mina pokerkonton och har för mig att bl.a. Redbet har möjlighet till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyBobs Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Bra initiativ. Skickat och bett de att införa koddosa = codedose. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonsnaps Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Skickat, kanonbra initiativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Kan någon klistra in sitt mail till NETeller så vi slöfockar bara kan copycata. // Lat jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Kan någon klistra in sitt mail till NETeller så vi slöfockar bara kan copycata. // Lat jävel I second that Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Håller med! Vore perfekt om någon kunde klistra in vad de skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 skickat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Kan någon klistra in sitt mail till NETeller så vi slöfockar bara kan copycata. // Lat jävel Kan du inte skriva på engelska kan jag ha förståelse för att du inte "orkar" skicka, men orkar du skriva i denna tråden orkar man väll skriva till neteller? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coachen Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts