Gå till innehåll

Lås tack!


gibbsson

Recommended Posts

  • Svars 819
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte spelat på några dagar nu och det har varit rätt skönt att koppla bort pokern efter en rätt dålig vecka innan.

Varit på en minitripp till Danmark med min pappa torsdag-fredag. Grymt väder hade vi så det var riktigt lyckat.

 

Idag ska jag till en polare i Jönköping och testa riggen där under en söndagsgrind;).

 

Sen på måndag sticker vi upp till stockholm för att se IFK krossa AIK!:twisted: Hoppas det blir mååånga änglar som åker upp!

 

KROSSA GNAGET!

 

Tyvärr förlorar ni guldet imorgon det ska hem till stockholm:lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Precis kommit tillbaka till Jönköping efter AIK-IFK.

Blåvitt spelade riktigt dåligt idag. Men vad fan gör det!:mrgreen:

Degade in 1100 på en seger för blåvitt så jag gick lite plus på resan. (inkl 500 spänn i böter för saknad av klistermärket bak på nummerplåten):evil:

Vad fan spelar det för roll om man inte har det märket?

Varför böter? ge mig en varning och 1 vecka på mig att fixa det?!?

Jaja, har iaf kvar mitt körkort:-)

Kör en liten grind nu. Tror att jag kommer spela grym poker nu efter segern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gav ju lite ris till polisen innan. Glömde ge dom cred för våran säkerhet efter matchen. Alla råttor var bortjagade och vi kunde säkert ta oss till bilen och andra kunde komma till sina bussar. Visst tog det över 1 timma innan man kom dit men det kan man stå ut med en dag som denna:) Läser nu om upplopp och annat vilket såklart är trist:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem till Stockholm för ca. 1h sedan efter att ha varit och kollat på HBK - DIF. Trist att ni var tvugna att vinna mot gnägget trots att ni tydligen var det sämre laget, men vad ska man göra liksom :)

 

Du råkar inte vara en av de tre göteborgarna som jag och mina två kompisar träffade på McDonken i mörby?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem till Stockholm för ca. 1h sedan efter att ha varit och kollat på HBK - DIF. Trist att ni var tvugna att vinna mot gnägget trots att ni tydligen var det sämre laget, men vad ska man göra liksom :)

 

Du råkar inte vara en av de tre göteborgarna som jag och mina två kompisar träffade på McDonken i mörby?

 

Nej, fel donk:)

 

Vi var verkligen det sämre laget idag. Bara att erkänna.. men ni är ju alltid det sämre laget;):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakläxa till mig för att jag missat denna DB.

 

:-D

 

 

Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten?

Bokade biljetter till 0-0 matchen mot TFF nu och alla bra platser är redan slut.:evil: Fick bli på sektion G, vilket ändå får ses som rätt ok. Alla som inte har bokat än bör göra det nu!

Jag tar härmed beslutet att det blir en klacksektion på sektion G.8-);-)

 

Edit: över 30 000 biljetter bokade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D

 

 

Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten?

Bokade biljetter till 0-0 matchen mot TFF nu och alla bra platser är redan slut.:evil: Fick bli på sektion G, vilket ändå får ses som rätt ok. Alla som inte har bokat än bör göra det nu!

Jag tar härmed beslutet att det blir en klacksektion på sektion G.8-);-)

 

Edit: över 30 000 biljetter bokade

 

Sjukt fort det gick från 17-30, tur att man köpte klackbiljett redan förra veckan :)

 

G är ju gamla klacksektionen, så finns säkert "underlag" för att dra igång egen klack där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D

 

 

Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten?

Bokade biljetter till 0-0 matchen mot TFF nu och alla bra platser är redan slut.:evil: Fick bli på sektion G, vilket ändå får ses som rätt ok. Alla som inte har bokat än bör göra det nu!

Jag tar härmed beslutet att det blir en klacksektion på sektion G.8-);-)

 

Edit: över 30 000 biljetter bokade

 

Det gcik fort som fasen, var inne direkt efter matchen igår kväll och fick sektion E på rakan, sen var det ytterligare ngn polare som skulle med så försökte jag när jag kom hem, och då fanns endast bakom mål, han får nog sitta där själv för jag byter inte min plats :lol: 31.000 stod det på änglarnas hemsida att det var sålt ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gcik fort som fasen, var inne direkt efter matchen igår kväll och fick sektion E på rakan, sen var det ytterligare ngn polare som skulle med så försökte jag när jag kom hem, och då fanns endast bakom mål, han får nog sitta där själv för jag byter inte min plats :lol: 31.000 stod det på änglarnas hemsida att det var sålt ikväll.

 

 

Nu är det tydligen slutsålt. Kommer väl släppas mer då dom får öppna upp dom dåliga sektionerna också. Funderar lite på att sälja mina 2 biljetter på sektion G, då en kompis har köpt till mig. Problemet är att det är på övre klackdelen. Vilket gör att man inte kan ta sig in på planen efter matchen. Så jag har ett svårt beslut att fatta tills i morgon då han måste hämta dom.:?

 

Ingen poker idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Risken att ni slår treleborg är väldigt liten. Bara så du vet.

 

Haha, du är allt rätt orolig hör jag:-P. "Risken" att vi vinner är knappast en coinflip. Tror på en kk vs ak ungefär.

 

Gött, då slipper man gå dit och frysa och kolla på långtjongboll. Blir rätt gött att sitta hemma i värmen och se sambArsenal kortpassa sönder Liverpool istället. Men jag hoppas ju att IFK grejar det ändå

 

"långtjongboll" hahaha, är du öisare som fortfarande tror ni spelar sambafotboll;)?. IFK spelar den roligaste fotbollen i stan. Inte united klass kanske, men fin fotboll med svenska mått:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"långtjongboll" hahaha, är du öisare som fortfarande tror ni spelar sambafotboll;)?. IFK spelar den roligaste fotbollen i stan. Inte united klass kanske, men fin fotboll med svenska mått:)

 

Hade jag tvingats hålla på nåt svenskt lag hade det nog blivit IFK i alla fall, annats är det Umeå FC som är favoriterna, men dom sladdar ju på i div 1 numera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...